Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до друкувальних пристроїв
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2019-08-20-003102-c ● 3cbbdec56c0b48e6b0452c4e77c298c3
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Вебсайт: | http://dsp.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, просп. Комарова, 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 380444043765 zak_dsp@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 132 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 660,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі до друкувальних пристроїв
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 штуки
Картриджі до друкувальних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 18:33 |
Оголошення про закупівлю.doc |
20 серпня 2019 18:33 |
Додаток 3 до оголошення про закупівлю.doc |
20 серпня 2019 18:33 |
Додаток 2 до оголошення про закупівлю.doc |
20 серпня 2019 18:33 |
Додаток 4 до оголошення про закупівлю.doc |
20 серпня 2019 18:33 |
Додаток 1 до оголошення про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 09:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003102-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ", Код ЄДРПОУ:31152328
Дата подання: 25 вересня 2019 10:32
Помилкова дискваліфікація ТОВ «БЛАСТ"
Хочу довести до Вашого відома щодо непорузуміння стосовно дисквалівфікації ТОВ «БЛАСТ". Перемігши в аукціоні у тендері: код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі до друкувальних пристроїв) (UA-2019-08-20-003102-c) та маючи намір здійснити поставку в асортименті та за цінами що склалися , був прикро здивований повідомленням щодо моєї відмови від договору. ТОВ «БЛАСТ" не відмовлявся від укладення договору та поставки товару.Виходячи з вищевикладеного прошу повернутись до моєї пропозиції та скасувати дисквалівфікацію ТОВ «БЛАСТ", оскільки я маю намір та можливость укласти договір та виконати його в визначені терміни та полному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 11:52
04.09.2019 Замовником було прийнято рішення про визначення Переможця закупівлі ТОВ "БЛАСТ" та надіслано повідомлення через ЕСЗ про намір укласти договір з Переможцем закупівлі. Проте Переможць закупівлі ТОВ "БЛАСТ" протягом 20 днів не з'явився за адресою Замовника, яка була зазначена в повідомлення про намір укласти договір, для укладання договору про поставку картриджів до друкувальних пристроїв на загальну суму 81 000 грн. Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ "БЛАСТ", та перейти до розгляду наступної пропозиції, на відповідність вимогам документації. Окрім того, Учасник ТОВ "БЛАСТ", ознайомившись з документацією та усіма її додатками, надав у складі пропозиції погодження з умовами про те, що Замовник може відхилити пропозицію учасника чи всі надані пропозиції, та те, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003102-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 23 вересня 2019 16:55
Технічні негаразди
Шановний замовник засвідчуючи свою повагу хочу довести до вашого відома про наявність всіх необхідних документів по вашій закупівлі, але в наслідок технічних особливостей паперообігу, документи зявляються та стають прикріпленими як на процедурі розгляду. Оскільки процедури розгляду нашої пропозиції не відбулося то й документи залишились в віртуальній хмар.і Враховуючи вищевикладене прошу Вас повернути нашу пропозиції на повторний розгляд та вивчити недані нами кваліфікаційні документи
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 13:48
Добрий день.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003102-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 23 вересня 2019 16:57
спроби донесення
спроби донесення цих особливостей не були реалізовані оскільки номер конт тел був не підключеним
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 13:55
Добрий день.
Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів. Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз’яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається. Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів. Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз’яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається. Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-003102-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1672003619
Дата подання: 25 вересня 2019 10:32
повторно уточнення
Шановний замовник засвідчуючи свою повагу хочу довести до вашого відома про наявність всіх необхідних документів по вашій закупівлі, але в наслідок технічних особливостей паперообігу, документи зявляються та стають прикріпленими як на процедурі розгляду. Оскільки процедури розгляду нашої пропозиції не відбулося то й документи залишились в віртуальній хмар.і Враховуючи вищевикладене прошу Вас повернути нашу пропозиції на повторний розгляд та вивчити надані нами кваліфікаційні документи що були вчасно прикріплині згідно закону про закуівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 вересня 2019 13:50
Добрий день.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Відповідно до вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних торгів визначено, що учасник у складі пропозиції подає документи, що передбачені цим оголошенням та додатками до нього. У разі невідповідності документації вимогам закупівлі, така пропозиція дискваліфікується. Відповідно до вимог інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
118 478,40
UAH з ПДВ
|
81 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
117 868,00
UAH з ПДВ
|
93 299,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
129 786,00
UAH з ПДВ
|
106 835,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТФС |
125 094,00
UAH з ПДВ
|
116 838,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
119 616,00
UAH з ПДВ
|
118 419,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
122 880,00
UAH з ПДВ
|
122 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Рішення скасоване |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2019 15:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 11:07
|
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" #37054093 |
Відхилено |
93 299,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 11:08
|
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ #1672003619 |
Відхилено |
106 835,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 11:10
|
ТОВ ІТФС #39119115 |
Переможець |
116 838,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 89 від 30.09.2019.pdf | укладений |
30 вересня 2019 11:54
|