Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки з логотипом УДЦР англійською мовою)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002939-c 3ded8a376c5247a39fcb1386036e92b5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 fuzik@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
fuzik@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 17:30
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Ручки з логотипом УДЦР англійською мовою (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання видаткової накладної на Товар уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 17:17
Проект договору ручки з логотипом.doc
20 серпня 2019 17:17
ТД ручки з логотипом.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 09:23
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній документації відсутні посилання на будь-які торгові марки або моделі предмета закупівлі. Таким чином, пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до вимог Технічного завдання (додаток № 1 до тендерної документації).
2) Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною».
3) У тендерній документації відсутнє обмеження щодо учасників процедури закупівлі. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ приймають участь на однакових умовах із платниками ПДВ. Після завершення етапу аукціону система автоматично (без втручання людини) обирає пропозицію за найнижчою ціною, вказаною учасником аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2019 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 14 490,00
UAH з ПДВ
14 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 14:24
Vityag.PDF
06 вересня 2019 14:24
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
06 вересня 2019 14:24
Гарантія на документи.pdf
06 вересня 2019 14:24
Vipiska2.PDF
06 вересня 2019 14:24
Pasport 12-13ST.PDF
06 вересня 2019 14:24
ДОВІДКА документи.pdf
06 вересня 2019 14:24
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
06 вересня 2019 14:24
Vipiska.PDF
06 вересня 2019 14:24
Pasport 1ST.PDF
06 вересня 2019 14:24
Витяг розширений.pdf
06 вересня 2019 14:24
ID KOD.PDF
06 вересня 2019 14:24
Dovidka SCHET.PDF
06 вересня 2019 14:24
Pasport 2ST.PDF
06 вересня 2019 14:24
Технічне завдання.pdf
06 вересня 2019 14:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 вересня 2019 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій