Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання(Універсальні імпульсні запалюючі пристрої )
Очікувана вартість
799 708,00 UAH
UA-2019-08-20-002896-c ● eef6c80f176949479e2cd67a22fd7dc2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 12:14 |
Очікувана вартість: | 799 708,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4550 штуки
Універсальні імпульсні запалюючі пристрої (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти загального фонду місцевого бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03680, Україна, місто Київ, Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 17:06 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 09:24
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1)Продукція має відповідати технічним характеристикам тендерної документації. У випадку будь-яких посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент» та передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими)
2) Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
3) Дана вимога передбачена умовами закупівлі.
2) Всі Учасники беруть участь на рівних умовах. Учасники, які не є платниками ПДВ, зазначають ціну тендерної пропозиції без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за ціною з урахуванням ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
3) Дана вимога передбачена умовами закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-20-002896-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:30082606
Дата подання: 13 вересня 2019 13:42
Відмінити неправомірне рішення
Доброго дня, в протоколі 142/1 від 11 вересня 2019 року вказані причини, які не відповідають дійсності, а саме:
1) Протокол про призначення директора був завантажений до системи разом з іншими документами і має назву "Протокол директор 2015.pdf"
2) Лист відгук від компанії в довільній формі з якою було укладено договір на постачання аналогічних товарів, та видаткова накладна від цієї ж компанією( які прикладаються до тенедерної документації) не зрозуміло, зовсім, чому це послужило причиною не прийняття даного документа.
3) Видаткова накладна, яка містить підпис та печатку клієнта про отримання товару, тобто виходячи з домислів тендерного комітету, даний документ є фіктивним і несе безтоварний характер.
4) В складі тендерної пропозиції було надано три додатки( згідно додатку 3 тендерної документації) а саме таблиця відповідності п1.1., декларація відповідності, та детальна технічна характеристика товару.
Просимо переглянути результат та прийняти нашу пропозицію як більш економічно вигідною і яка повністю відповідає тендерній документації, в іншому випадку юристи нашої компанії підготують скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1) Протокол про призначення директора був завантажений до системи разом з іншими документами і має назву "Протокол директор 2015.pdf"
2) Лист відгук від компанії в довільній формі з якою було укладено договір на постачання аналогічних товарів, та видаткова накладна від цієї ж компанією( які прикладаються до тенедерної документації) не зрозуміло, зовсім, чому це послужило причиною не прийняття даного документа.
3) Видаткова накладна, яка містить підпис та печатку клієнта про отримання товару, тобто виходячи з домислів тендерного комітету, даний документ є фіктивним і несе безтоварний характер.
4) В складі тендерної пропозиції було надано три додатки( згідно додатку 3 тендерної документації) а саме таблиця відповідності п1.1., декларація відповідності, та детальна технічна характеристика товару.
Просимо переглянути результат та прийняти нашу пропозицію як більш економічно вигідною і яка повністю відповідає тендерній документації, в іншому випадку юристи нашої компанії підготують скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 13:26
Шановний учасник!
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог ч.3 ст. 30 Закону надаємо Вам відповідь з додатковою інформацією стосовно невідповідності Вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації:
Щодо першого пункту відхилення:
Замовником, відповідно до п.п. 1.1.1. п.1 Розділ 3 додаток 1 тендерної документації, було встановлено вимоги щодо надання для юридичних осіб протоколу чи виписки (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), оформлений у відповідності до чинного законодавства. В складі Вашої пропозиції було надано протокол щодо продовження строку повноважень на посаді директора Чоп Ірини Олексіївни, що не відповідає вимогам замовника.
Щодо другого пункту відхилення:
Замовником, відповідно до п.п. 1.3. п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, було встановлено вимоги щодо надання схвального листа-відгука від організації замовника (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов цього договору. Наданий Вами рекомендаційний лист від 19.08.2019 року № 146-е не підтверджує інформацію, що він був наданий саме щодо наданого в складі пропозиції договору.
Щодо третього пункту відхилення:
Наданий Вами в складі пропозиції договір №15-02/18/2 від 15.02.2018р. не містить інформації щодо конкретного предмету та переліку продукції, що поставляється. В складі тендерної пропозиції Вами надано видаткову накладну, яка не містить ознак для ідентифікації Замовником, що видаткова накладна саме до наданого договору.
Щодо четвертого пункту відхилення:
В додатку 3 тендерної документації було передбачено надання учасниками в складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у вигляді Додатку 3 тендерної документації) із заповненою таблицею відповідності (п. 1), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, підписану уповноваженою особою Учасника. Вами не було надано інформацію, яка підтверджує, що його продукція відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації, а саме:
3. Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ тощо).
2. Товар (упаковка)повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
3. Товар повинен бути новим.
4. Гарантійний термін зберігання не менше гарантійного строку заводу-виробника.
5. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог ч.3 ст. 30 Закону надаємо Вам відповідь з додатковою інформацією стосовно невідповідності Вашої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації:
Щодо першого пункту відхилення:
Замовником, відповідно до п.п. 1.1.1. п.1 Розділ 3 додаток 1 тендерної документації, було встановлено вимоги щодо надання для юридичних осіб протоколу чи виписки (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), оформлений у відповідності до чинного законодавства. В складі Вашої пропозиції було надано протокол щодо продовження строку повноважень на посаді директора Чоп Ірини Олексіївни, що не відповідає вимогам замовника.
Щодо другого пункту відхилення:
Замовником, відповідно до п.п. 1.3. п.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації, було встановлено вимоги щодо надання схвального листа-відгука від організації замовника (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов цього договору. Наданий Вами рекомендаційний лист від 19.08.2019 року № 146-е не підтверджує інформацію, що він був наданий саме щодо наданого в складі пропозиції договору.
Щодо третього пункту відхилення:
Наданий Вами в складі пропозиції договір №15-02/18/2 від 15.02.2018р. не містить інформації щодо конкретного предмету та переліку продукції, що поставляється. В складі тендерної пропозиції Вами надано видаткову накладну, яка не містить ознак для ідентифікації Замовником, що видаткова накладна саме до наданого договору.
Щодо четвертого пункту відхилення:
В додатку 3 тендерної документації було передбачено надання учасниками в складі пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у вигляді Додатку 3 тендерної документації) із заповненою таблицею відповідності (п. 1), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, підписану уповноваженою особою Учасника. Вами не було надано інформацію, яка підтверджує, що його продукція відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації, а саме:
3. Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ тощо).
2. Товар (упаковка)повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
3. Товар повинен бути новим.
4. Гарантійний термін зберігання не менше гарантійного строку заводу-виробника.
5. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд скарг, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям належить до виключної компетенції Антимонопольного комітету України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА" |
371 280,00
UAH з ПДВ
|
299 162,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" |
397 488,00
UAH з ПДВ
|
299 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД Одескабель" |
546 546,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПРИВІД" |
500 682,00
UAH з ПДВ
|
500 682,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" |
610 428,00
UAH з ПДВ
|
610 428,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Смарт лайт групп" |
675 675,00
UAH з ПДВ
|
675 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА" #30082606 |
Відхилено |
299 162,50
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 17:08
|
|
ТОВ "НВО "Індустрія Інвест" #32242911 |
Відхилено |
299 208,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 15:40
|
|
ТОВ "ТД Одескабель" #30332681 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 15:19
|
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПРИВІД" #35657947 |
Відхилено |
500 682,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" #39115503 |
Переможець |
610 428,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 17:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:19
|
ЗВІТ про виконаний договір.pdf | укладений |
03 січня 2020 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 10:25
|
уізп.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 10:24
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
610 428,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 738,00 UAH)
|