Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт (заміна частини вікон на металопластикові).
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002885-c 623eafc210fe4c85ae9c230122636cc1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Коваленко

+30442855069 ikovalenko@cdago.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний державний архів громадських об'єднань України
Код ЄДРПОУ: 16308958
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 8
Контактна особа: Ірина Коваленко
+30442855069
ikovalenko@cdago.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:47
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (заміна частини вікон на металопластикові).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, Київ, Київ, вул. Генерала Алмазова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться після підписання сторонами акту про надані послуги. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 12:59
Перелік змін до тендерної документації.docx
28 серпня 2019 12:59
Тендерна документація зі змінами від 28.08.2019.docx
28 серпня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 12:59
Перелік змін до тендерної документації.docx
28 серпня 2019 12:59
Тендерна документація зі змінами від 28.08.2019.docx
20 серпня 2019 17:04
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підготовка тендерної пропозиції
Дата подання: 22 серпня 2019 09:19
Дата відповіді: 23 серпня 2019 14:50
«Доброго дня, Шановний Замовник, відповідно до ТД, а саме ч. 5 п.3.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Ви вимагаете від Учасників «Копія (ї) аналогічного(их)** договору(ів), акт(и) приймання-передачі або накладна(і), акт (и) вводу в експлуатацію відповідно до п. 3.1. (не менше одного), оригінал листа-відгука(ів), виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків). Лист(и)-відгук(и) повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі та відбиток печатки за підписом керівника». Пояснить, будь-ласка, на підставі якого нпа після завершення надання послуг з поточного ремонту підписується акт вводу в експлуатацію? Будь – ласта видаліть цю вимогу, або дайте обгрунтоване законодавче підгрунтя для данної вимоги. Дякуємо!!!»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше зауваження буде враховано при внесенні змін до тендерної документації. В новій редакції тендерної документації з пункту 3.2 частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога надання «акт(и) вводу в експлуатацію» буде видалена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-002885-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38014271
Дата подання: 22 серпня 2019 11:19
Щодо дискримінації учасників.
Доброго дня, наше підприємство має намір прийняти участь у цій процедурі закупівлі послуг. Проте вважаємо, що окремі положення тендерної документації, що розміщена Замовником в електронній системі закупівель, грубо порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та учасників, які пропонують товар, при цьому не є виробником продукції, а купують його у різних виробників.
Згідно п.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівель» тендерна документація не повинна містити вимог, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ст. 3 Закону закупівля здійснюється за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Жодні нормативні документи не регламентують, що учасником закупівлі має бути виключно виробник продукції, а не наприклад реалізатор цієї продукції.
У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до тендерної документації в частині надання пакету документів на підтвердження ціни тендерної пропозиції, а саме: прибрати з тендерної документації «калькуляція на виготовлення виробів та конструкцій власними силами», оскільки таку калькуляцію може надати тільки безпосередньо виробник таких конструкцій, а наше підприємство є ремонтно-будівельною організацією, яка купує у виробників готову продукцію і відповідно не може надати калькуляцію на їх виготовлення. Такі зміни дозволять уникнути порушення законодавства про закупівлі (ч3, Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») та розширити можливість участі в процедурі закупівлі інших учасників ринку.
В разі незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України та інших антикорупційних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 17:25
Доброго дня! Ваша вимога буде виконана при внесенні змін до тендерної документації. В новій редакції тендерної документації в Додатку № 2 до тендерної документації, в частині надання учасником пакету документів на підтвердження ціни тендерної пропозиції вимогу надання «калькуляція на виготовлення виробів та конструкцій власними силами» буде видалено.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 529 952,70
UAH з ПДВ
519 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" 600 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 558 022,80
UAH з ПДВ
558 022,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 15:09
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:03
Оновлений КОШТОРИС
06 вересня 2019 15:03
Оновлена ПРОПОЗИЦІЯ
02 вересня 2019 13:28
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:24
7СЕС профіль WDS.pdf
02 вересня 2019 12:24
7СЕС ГРУНТОВКИ.pdf
02 вересня 2019 12:24
7СЕС Г І ПСОВІ вяжучі.pdf
02 вересня 2019 12:24
6Сертифікат на фарбу.pdf
02 вересня 2019 12:24
5ГЛ захист довкілля.pdf
02 вересня 2019 12:23
3КОШТОРИС Алмазова 8.pdf
02 вересня 2019 12:23
16ДОВІДКА ДФС.pdf
02 вересня 2019 12:23
5 ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСА.pdf
02 вересня 2019 12:23
4Договір купівлі база.pdf
02 вересня 2019 12:23
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:35
Файл №2.pdf
05 вересня 2019 13:35
Файл №1.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 11:25
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:17
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:16
5.1. Довідка щодо доступу.PDF
05 вересня 2019 11:16
12. Проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ"

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Очікує рішення 519 999,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 12:14

Документи

06 вересня 2019 12:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 вересня 2019 17:39
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуги - Поточний ремонт (заміна частини вікон на металопластикові), код ДК 021:2015 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи», у зв’язку із змінами технічного завдання, обсягів робіт, зазначених в тендерній документації.
Документи:
13 вересня 2019 17:39
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:37
Протокол.pdf