Реконструкція системи газопостачання ЦПЗ №9, ВПЗ с. Шевченкове, вул. Вокзальна, 38, Броварський район Київської області _8806281
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002884-c f94e343380624d66a002fd49fe70de0c
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа замовника: Ольга Захарченко
+380442300885
tenderkyiv@ukrposhta.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція системи газопостачання ЦПЗ №9, ВПЗ с. Шевченкове, вул. Вокзальна, 38, Броварський район Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи газопостачання ЦПЗ №9, ВПЗ с. Шевченкове, вул. Вокзальна, 38, Броварський район Київської області (джерело фінансування: кошти товариства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07434, Україна, Київська область, с. Шевченкове, вул. Вокзальная 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування: кошти товариства Умови оплати здійснюються відповідно до п.3.2 та п.3.3 проекту договору, а саме: Оплата Матеріалів та Обладнання здійснюється поетапно : 1. етап – передоплата у розмірі 50% від вартості матеріалу і Обладнання протягом 7 банківських днів з дати підписання Договору; 2 етап – остаточна оплата у розмірі 50% від повної вартості матеріалу і Обладнання проводиться після підписання Акту виконаних робіт за формою КБ-2в і довідки за формою КБ-3 та після підписання Акту прийому-передачі Обладнання і надання Замовнику відповідної виконавчої документації та введення об'єкта в експлуатацію у порядку передбаченому п. 3.3. даного Договору. Оплата Робіт (згідно Додатку № ___) здійснюється Замовником після проведення пусконалагоджувальних робіт та надання дозволу ПАТ «Київоблгаз» на експлуатацію об'єкта шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Акту виконаних робіт за формою КБ-2в і довідки за формою КБ-3 та після надання Замовнику відповідної виконавчої документації та введення об'єкта в експлуатацію. Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти товариства Умови оплати здійснюються відповідно до п.3.2 та п.3.3 проекту договору, а саме: Оплата Матеріалів та Обладнання здійснюється поетапно : 1. етап – передоплата у розмірі 50% від вартості матеріалу і Обладнання протягом 7 банківських днів з дати підписання Договору; 2 етап – остаточна оплата у розмірі 50% від повної вартості матеріалу і Обладнання проводиться після підписання Акту виконаних робіт за формою КБ-2в і довідки за формою КБ-3 та після підписання Акту прийому-передачі Обладнання і надання Замовнику відповідної виконавчої документації та введення об'єкта в експлуатацію у порядку передбаченому п. 3.3. даного Договору. Оплата Робіт (згідно Додатку № ___) здійснюється Замовником після проведення пусконалагоджувальних робіт та надання дозволу ПАТ «Київоблгаз» на експлуатацію об'єкта шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання Акту виконаних робіт за формою КБ-2в і довідки за формою КБ-3 та після надання Замовнику відповідної виконавчої документації та введення об'єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАШ ЗАТИШНИЙ ДІМ" 33 999,00
UAH з ПДВ
33 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАШ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
#38400910
Переможець 33 999,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 12:54

Документи

04 вересня 2019 12:54
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАШ ЗАТИШНИЙ ДІМ"
#38400910
33 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 12:54
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку