Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей (надалі - Система))
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002868-c fc45d714b1444dfa9d9a49c99b7e5c3e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 14:50
Очікувана вартість: 1 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей (надалі - Система)) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Система пожежної сигналізації, система оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей (надалі - Система).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актом приймання-передачі послуг в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 17:03
Проект гімназія №117.pdf
20 серпня 2019 17:03
Проект гімназія №75.pdf
20 серпня 2019 17:02
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
20 серпня 2019 17:02
Тендер послуги Додаток 4 Проект Договору.doc
20 серпня 2019 17:02
Тендер послуги Додаток 2 ст17.doc
20 серпня 2019 17:02
Тендер послуги 1ТВ Додаток 1 (75,117).doc
20 серпня 2019 17:01
Тендер послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-002868-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 22 серпня 2019 14:10
Вимога
Добрий день. В Додатку 1 ви пишете:7. Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Дана вимога є дискримінаційною, адже вона може вплинути на рішення при оцінці тендерної документації Учасника, який є в даному списку.
Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку.
Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розгадали справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника.
Просимо виключити вимогу щодо надання Листа у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua.
Дана вимога раніше нами оскаржувалася(UA-2019-07-11-000101-c) та маємо прецидент- Антимонопольний комітет прийняв рішення про визнання даної вимоги такою, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 19:32
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що виходячи з досвіду співпраці з контрагентами, Замовник неодноразово переконувався в тому, що суб’єкти підприємницької діяльності, у яких документи, надані у складі пропозиції конкурсних торгів, на перший погляд знаходяться у повному порядку, але надалі виявляється, що такі особи не можуть належним чином поставляти товари, надавати послуги чи виконувати роботи. Тому, Тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті києві державної адміністрації було прийнято рішення, однією з вимог Тендерної документації зазначити, надання Довідки в довільній формі про відсутність у Замовника негативного досвіду співпраці із Учасником. Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Інформацію, що стосується негативного досвіду Учасників, Замовник самостійно перевіряє на сайті Уповноваженого органу «Київаудит», зазначаючи код ЄДРПОУ Учасників.
Перевірка інформації щодо Учасників/Переможців тендерів зменшує ризики виникнення проблем при реалізації договірних відносин. Якщо в Учасників закупівлі немає негативних відгуків, то відповідно і немає жодних підстав для хвилювання.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ" 981 000,00
UAH з ПДВ
981 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 1 508 098,87
UAH з ПДВ
1 508 098,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" 1 663 622,51
UAH з ПДВ
1 638 572,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 670 000,00
UAH з ПДВ
1 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 13:53
Статут Нова редакція.rar
03 вересня 2019 13:53
Протокол засідання.pdf
03 вересня 2019 13:53
Стаття 50.pdf
03 вересня 2019 13:53
Захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 13:53
Довідка про несудимість.pdf
03 вересня 2019 13:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 17:47
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:12
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:08
ГАРАНТІЯ_407.2019-НГЕ_02.09.2019.7z
04 вересня 2019 11:08
наряд допуск.pdf
04 вересня 2019 11:08
Довідка статискика 09.08.19.rar
04 вересня 2019 11:08
Статут підприємства.pdf
04 вересня 2019 11:08
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
04 вересня 2019 11:08
Фін звіти.rar
04 вересня 2019 11:08
ст 17.rar
04 вересня 2019 11:08
Акти огляду.pdf
04 вересня 2019 11:08
Документи на обладнання.rar
04 вересня 2019 11:08
71 кошторис шкіл 75 117.rar
04 вересня 2019 11:08
71 кошторис шкіл 75 117 1.rar

Публічні документи

05 вересня 2019 08:38
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:44
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:44
Технічні вимоги ЗЗСО_75.pdf
03 вересня 2019 11:44
Технічні вимоги ЗЗСО_117.pdf
03 вересня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 11:44
Наряд допуск.pdf
03 вересня 2019 11:44
Наказ та трудова Калина.pdf
03 вересня 2019 11:44
Лист про санкції.pdf
03 вересня 2019 11:44
Лист відгук.pdf
03 вересня 2019 11:44
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
03 вересня 2019 11:43
Довідки згідно ст_17.pdf
03 вересня 2019 11:43
Довідка про довкілля.pdf
03 вересня 2019 11:43
Довідка з МВС.pdf
03 вересня 2019 11:43
Довідка з ДФС.pdf
03 вересня 2019 11:43
Довідка з банку.pdf
03 вересня 2019 11:43
Аналогічний договір.PDF
03 вересня 2019 11:43
Акт огляду прооектів.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:22
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:17
Трудові книжки.pdf
04 вересня 2019 15:17
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:17
Сертифікати.pdf
04 вересня 2019 15:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2019 15:17
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 15:17
Пояснювальна довідка.pdf
04 вересня 2019 15:17
Наказ проектувальник.pdf
04 вересня 2019 15:17
Ліцензія ДСНС.pdf
04 вересня 2019 15:17
Лист про сміття.pdf
04 вересня 2019 15:17
Лист про санкції.pdf
04 вересня 2019 15:17
Кошторис 75, 117.pdf
04 вересня 2019 15:17
згода на обробку даних.pdf
04 вересня 2019 15:17
Довідки ст. 17.pdf
04 вересня 2019 15:17
Довідка про співпрацю.pdf
04 вересня 2019 15:17
Довідка з банку.pdf
04 вересня 2019 15:17
Графік виконання робіт.pdf
04 вересня 2019 15:17
Гарантійний термін.pdf
04 вересня 2019 15:17
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2019 15:17
Баланс та фін. звіт 2019.pdf
04 вересня 2019 15:17
Баланс за 2018р..pdf
04 вересня 2019 15:17
Аналогічні договори.pdf
04 вересня 2019 15:17
Акт обстеження 75, 117.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ"

ПП "Пожмастер"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЖЕКСПЕРТ"
#41120678
Очікує рішення 981 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:23

Документи

06 вересня 2019 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 вересня 2019 17:38
Коментар щодо відміни: Причини відміни торгів: відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З 03.05.2019 набрав чинності наказ МЕРТУ від 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, зокрема в частині доповнення форм новим пунктом «Джерело фінансування закупівлі». Станом на момент оприлюднення оголошення про здійснення закупівлі була відсутня технічна можливість на електронному майданчику відобразити «Джерело фінансування закупівлі» відповідно до затвердженої форми. Внаслідок нереалізації в системі окремого поля на виконання вимог наказу № 490, Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації відміняє торги.
Документи:
18 вересня 2019 17:38
Протокол відміни торгів 75,117.pdf