Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне, ДК 021:2015 - 30190000-7 (Вироби канцелярські)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002833-c ● 8e9372ad1a634c998e2385a519562f9a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37371727 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Міщенко Галина Іванівна 380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,57% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Зазначено в тендерній документації та додатках до неї.
Строк поставки товарів: Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення Договору, крім календарів. Термін поставки календарів: до 01.12.2019.
Кількість, обсяг поставки товарів: згідно Додатку 3 до тендерної документації.
89 найменувань (17291 одиниця, в тому числі: 15586 штук, 1705 пачок).
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товарів: Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення Договору, крім календарів. Термін поставки календарів: до 01.12.2019.
Кількість, обсяг поставки товарів: згідно Додатку 3 до тендерної документації.
89 найменувань (17291 одиниця, в тому числі: 15586 штук, 1705 пачок).
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17291 Одиниця
Вироби канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Зазначено в тендерній документації та додатках до неї. Строк поставки товарів: Протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення Договору, крім календарів. Термін поставки календарів: до 01.12.2019. Кількість, обсяг поставки товарів: згідно Додатку 3 до тендерної документації. 89 найменувань (17291 одиниця, в тому числі: 15586 штук, 1705 пачок). Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 10:15 |
Оголошення із змінами.docx | |
09 вересня 2019 10:15 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
09 вересня 2019 10:14 |
Додаток 3 технічні вимоги із змінами 3.docx | |
09 вересня 2019 10:13 |
Тендерна документація із змінами 3.docx | |
04 вересня 2019 18:15 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
23 серпня 2019 18:28 |
Перелік Змін до тендерної документації .docx | |
20 серпня 2019 16:57 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
20 серпня 2019 16:56 |
Додаток 2 вимоги по ст 16 та 17 Закону.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-20-002833-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2708121326
Дата подання: 17 вересня 2019 13:50
У складі пропозиції Відсутній документ форми "Тендерна пропозиція" додаток №1 ТД
У складі пропозиції Відсутній документ форми "Тендерна пропозиція" додаток №1 ТД. Що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2019 11:12
Тендерним комітетом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – тендерний комітет) розглянуто вимогу від 17.09.2019 (номер вимоги: UA-2019-08-20-002833-c.b1), яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, та інформуємо.
Згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» на відповідність вимогам тендерної документації.
В результаті перевірки встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення (протокол від 18.09.2019 №16/6) відхилити тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» на відповідність вимогам тендерної документації.
В результаті перевірки встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення (протокол від 18.09.2019 №16/6) відхилити тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерним комітетом Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – тендерний комітет) розглянуто вимогу від 17.09.2019 (номер вимоги: UA-2019-08-20-002833-c.b1), яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, та інформуємо.
Згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» на відповідність вимогам тендерної документації.
В результаті перевірки встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення (протокол від 18.09.2019 №16/6) відхилити тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» на відповідність вимогам тендерної документації.
В результаті перевірки встановлено, що тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з чим прийнято рішення (протокол від 18.09.2019 №16/6) відхилити тендерну пропозицію учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРУС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" |
165 505,86
UAH з ПДВ
|
114 882,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
124 342,02
UAH з ПДВ
|
117 803,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
117 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
150 488,34
UAH з ПДВ
|
119 964,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
159 743,40
UAH з ПДВ
|
148 696,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2708121326 |
Очікує рішення |
117 803,64
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 17:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" #24917447 |
Відхилено |
114 882,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2019 17:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 вересня 2019 15:51 |
Коментар щодо відміни: | На підставі абзацу четвертого частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів. |
Документи:
25 вересня 2019 15:49
|
Повідомлення про відміну торгів.docx |