Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Вільшанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41818307 |
Місцезнаходження: | 42127, Україна , Сумська обл., Недригайлівський район, село Вільшана, вул. Київський шлях, 1А |
Контактна особа: |
Тамара Бережна +380509351850 osvitavilshana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 17:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 17:20 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:07 |
Очікувана вартість: | 4 556 377,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 781,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: - оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на ____ календарних днів або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку; Замовник здійснює по мірі надходження коштів з сільського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у сільському бюджеті. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 09:51 |
Додаток 6 зі змінами.docx | |
21 серпня 2019 09:51 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
21 серпня 2019 09:51 |
Додаток 7 зі змінами.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 11 Проект договору.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 6.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 1.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 9.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
ТД утеплення фасаду.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 10.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 8.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 3.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
креслення.zip | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 5.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 7.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 4.docx | |
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 2.docx |
21 серпня 2019 09:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2019 09:51 |
Додаток 6 зі змінами.docx
|
|||
21 серпня 2019 09:51 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
21 серпня 2019 09:51 |
Додаток 7 зі змінами.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 11 Проект договору.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 6.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 1.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 9.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
ТД утеплення фасаду.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 10.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 8.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 3.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
креслення.zip
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 5.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 7.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
20 серпня 2019 16:49 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна пропозиція, подана Учасником, оцінюється Замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції Учасником за математичною формулою:
PP = P/(1 + (F1+F2)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна тендерної пропозиції;
F1 – питома вага критерію оцінки «Умови розрахунків»;
F2 – питома вага критерію оцінки «Строк виконання»;
PV – питома вага критерію «Ціна тендерної пропозиції».
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-02-000004 ● ddd05ee1e9e24d50ac510d72fbfa8b3f
- Статус: вирішено ● Дата: 07 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2019 №34
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 02.10.2019 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-20-002793-c 20.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-04 14:48:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської районної ради, Сумської області, утеплення фасадів та горищ, заміна вікон. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-002793-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-07 09:13:49
Пояснення на запит педставника органу моніторингу Північно-Східного офіса Держаудитслужби (Сумська область)
Переможець торгів "Харківспецінвест" у срок, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та визначених у додатку 7 до тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-07 09:07:45
Пояснення на запит педставника органу моніторингу Північно-Східного офіса Держаудитслужби (Сумська область)
Переможець торгів "Харківспецінвест" у срок, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та визначених у додатку 7 до тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Визнати договір з ТОВ «Харківспецінвест» нікчемним та скасувати результати тендерної процедури по закупівлі «Реконструкція будівлі Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської районної ради, Сумської області. Утеплення фасадів та горищ, заміна віконДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація». Доручити начальнику відділу освіти, молоді та спорту підписати додаткові угоди про розірвання договору та додаткових угод до нього з ТОВ «Харківспецінвест» на виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської районної ради, Сумської області. Утеплення фасадів та горищ, заміна віконДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»; договору та додаткових угод з ФОП Глух Вадим Петрович на здійснення технічного нагляду за будівельними роботами на об’єкті «Реконструкція будівлі Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Недригайлівської районної ради, Сумської області. Утеплення фасадів та горищ, заміна вікон»; договору з ТОВ «Інвест-G» на здійснення авторського нагляду за будівельними роботами на об’єкті «Реконструкція будівлі Вільшанської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Недригайлівської районної ради, Сумської області. Утеплення фасадів та горищ, заміна вікон». Не проводити нової тендерної процедури по закупівлі «Реконструкція будівлі Вільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Недригайлівської районної ради, Сумської області. Утеплення фасадів та горищ, заміна вікон ДК 021:2015, код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» у зв’язку з неможливістю якісного виконання робіт з утеплення плитами теплоізоляційними з мінеральної вати, а також виконання інших зовнішніх опоряджувальних робіт у грудні 2019 року, через значне зниження середньодобових температур навколишнього природного середовища, ранкові заморозки, підвищення вологості.
2019-10-25 13:08:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-10-29 10:03:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез |
3 932 719,20
UAH з ПДВ
|
3 932 719,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" |
4 399 287,24
UAH з ПДВ
|
4 342 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" |
4 555 085,17
UAH з ПДВ
|
4 343 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАМА БУД" |
4 554 353,21
UAH з ПДВ
|
4 343 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РСУБУД |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
4 527 218,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
3 932 719,20
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 09:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" #41376218 |
Відхилено |
4 342 960,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 09:59
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" #35072236 |
Переможець |
4 343 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 10:58
|
додаткова угода про розірвання договору Харківспецінвест.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2019 15:04
|
Додаткова угода №1 до дог.№0110.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 16:40
|
Договір 0110.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з вимогами Казначейської служби при реєстрації договора внесено зміни в джерела фінансуваня та в догаворну ціну на ліміт року. |
Номер договору про закупівлю: | 0110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 жовтня 2019 — 25 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | у зв'язку з відсутністю дозволу ДАБІ України на виконання робіт, та те, що якісне виконання робіт з утеплення плитами теплоізоляційними з мінеральної вати і виконання інших зовнішніх опоряджувальних робіт у ІІІ декаді листопада – грудні є не можливим, через значне зниження середньодобових температур навколишнього природного середовища, ранкові заморозки та підвищення вологості, беручи до уваги висновок моніторингу управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області |