Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

апельсини, мандарини, банани, яблука, лимони, морква, буряк, цибуля, капуста
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002728-c dc5fdddc983245c5a07e6c8a954243e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Петрівна Драч

+380535421603
+380503463113
gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Яна Петрівна Драч
+380535421603,+380503463113
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 14:49
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кілограм
мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
560 кілограм
банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кілограм
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
70 кілограм
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограм
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
105 кілограм
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:38
Проект договору.docx
20 серпня 2019 16:38
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-002728-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3020018471
Дата подання: 16 вересня 2019 11:11
Неправомірне визначення переможця
Відділом освіти Гадяцької РДА за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-08-20-002728-c переможцем згідно протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.19 № 327 було визначено тендерну пропозицію ФОП Аврахової К.Г. Як зазначено у тексті даного протоколу ФОП Аврахову К.Г. було визначено переможцем процедури закупівлі, враховуючи результати розгляду її пропозиції та відсутність вагомих зауважень до пропозиції даного учасника.
Разом з тим, ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Аврахової К.Г., що розміщена в електронній системі закупівель, враховуючи всі документи, що входять до її складу, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації (надалі – ТД) та підлягає відхиленню. Тому, вважаємо Ваше рішення, як замовника даної процедури закупівлі, викладене у протоколі від 10.09.19 № 327, таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.

1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД учасники повинні завантажити форму пропозиції, яка повинна бути оформлена згідно з цією документацією та умовами, викладеними у додатку 6. Згідно додатку 6 до ТД форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається за підписом уповноваженої особи учасника в електронному вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.
ФОП Аврахова К.Г. у складі своєї тендерної пропозиції подала форму «Пропозиція» від 02.09.19 № б/н, яка не відповідає вимогам додатку 6 до ТД. Так, у поданій ФОП Авраховою К.Г. формі відсутня заповнена друга колонка «країна походження».
Крім того, як зазначено замовником у пункті 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД впливає на зміст пропозиції надання учасником інформації у зміненій формі або з будь-якими коригуваннями у текстуальній частині встановленої Замовником форми (тобто самостійне виправлення учасником встановленої форми), якщо надання такої інформації вимагалось умовами тендерної документації за встановленою формою; встановленою формою замовником вважається зразок документа у назві якого додано слово "форма".
Таким чином, ФОП Аврахова К.Г. порушила вимоги додатку 6 до ТД, надавши свою пропозицію не у відповідності до встановленої замовником форми.

2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД учасники повинні завантажити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно вимог, наведених у додатку 1 та 3 цієї документації. Так, згідно підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації, за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою підприємства. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору). Додаток 1.1 до ТД містить форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)», згідно якої учасники повинні у запропонованій таблиці, зокрема зазначити найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника.
У складі тендерної пропозиції ФОП Аврахова К.Г. надала довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) від 02.09.19 за № б/н, згідно якої у колонці «найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника» як відповідальну особу зазначила начальника управління освіти Матвієнка Ю.С. В той же час, Матвієнко Ю.С. відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Управління освіти виконкому Полтавської міської ради за результатами конкурсу лише 16.08.19 був обраний на посаду начальника Управління освіти. Тобто, дана особа не могла бути відповідальною особою згідно договору від 09.01.18 № 11Т, інформація про який міститься у поданій ФОП Авраховою К.Г. довідці. Крім того, згідно даного договору, копію якого ФОП Аврахова К.Г. надала у складі своєї тендерної пропозиції та додаткових угод до нього, начальником управління освіти, який має повноваження підписання договору, тобто є відповідальною особою щодо його виконання була Марталішвілі Л.А.
Враховуючи, що згідно форми «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (додаток 1.1 до ТД) учасниками подається інформація, яка стосується виключно виконаних договорів, що є аналогічними до предмету закупівлі, ФОП Аврахова К.Г., зазначаючи у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) від 02.09.19 за № б/н як відповідальну особу замовника Матвієнка Ю.С., який не міг відповідати за виконання договору у зазначений період, оскільки не перебував на посаді, порушила вимоги підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД, так як не зазначила у даній довідці П.І.П. дійсної відповідальної особи замовника згідно зазначеного аналогічного договору.

3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД учасники повинні завантажити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію відповідно вимог,наведених у цій документації, та додатку 5. Додаток 5 до ТД містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання).
Так, згідно пункту 13 розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі додатку 5 до ТД, товар не повинен містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, а також ГМО. В той же час, згідно Технічного завдання від 02.09.19 № б/н, наданого ФОП Авраховою К.Г., товар буде містити штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, підсилювачів смаку, консервантів, а також ГМО. Таким чином, запропонований ФОП Авраховою К.Г. товар згідно наданого Технічного завдання не відповідає вимогам замовника, викладеним у пункті 13 розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі додатку 5 до ТД.
Також, у пункті 12 розділу 1 наданого ФОП Авраховою К.Г. Технічного завдання зазначено, що постачання продуктів та термін їх придатності повинні відповідати вимогам Наказу МОЗ та МОН від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у навчальних закладах». Крім того, на виконання вимог замовника, викладених у пункті 1 розділу ІІ додатку 5 до ТД щодо надання гарантійного листа з гарантією дотримання вимог, визначених у розділі І Додатку 5 до ТД (з обов’язковим зазначенням (переліком) у листі всіх 15 пунктів вимог розділу І Додатку 5 до ТД), ФОП Аврахова К.Г. надала гарантійний лист від 02.09.19 № б/н, який містить скопійований текст із розділу 1 додатку 5 до ТД, а саме, що «товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУ, СОУ)». Так само сформульовані й інші 14 пунктів даного гарантійного листа. Тобто, ФОП Аврахова К.Г. не зазначила, що запронований товар буде відповідати вимогам, визначеним замовником.
Разом з тим, згідно наявної практики з розгляду скарг та прийняття рішень Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наявність скопійованого тексту з технічних вимог замовника до предмету закупівлі не є підтвердженням відповідності запронованого товару цим технічним вимогам замовника, тому така тендерна пропозиція не може відповідати умовам ТД в цій частині (рішення від 15.02.18 № 1376-р/пк-пз).
Враховуючи наявність у гарантійному листі ФОП Аврахової К.Г. скопійованого тексту з розділу І додатку 5 до ТД, а також скопійованого тексту пункту з 12 розділу ІІ додатку 5 до ТД та не відповідності запропонованого товару вимогам замовника, викладеним у пункті 13 розділу ІІ додатку 5 до ТД, що зазначено у Технічному завданні (пункт 13), наданому ФОП Авраховою К.Г., тендерна пропозиція переможця торгів не відповідає вимогам замовника, викладеним у додатку 5 до ТД.

4. Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 таблиці 1 додатку 3 до ТД учасники повинні надати заяву за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі). На виконання даної вимоги ФОП Аврахова К.Г. надала лист – згоду ( а не заяву, як того вимагав замовник у ТД) від 02.09.19 № б/н, згідно якого надає згоду на обробку персональних даних її працівників із зазначенням їх прізвищ, імен, по – батькові, посад, назв документів, що посвідчують особу, та їх серій і номерів. Разом з тим, у даному листі – згоді відсутні підписи (або інша форма погодження) зазначених працівників ФОП Аврахової К.Г.
Натомість, відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» (частина 6 статті 6 Закону), на який здійснюється посилання замовником у пункті 5 таблиці 1 додатку 3 до ТД, не допускається обробка даних про фізособу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди (стаття 2 Закону). Таким чином, із наданого листа – згоди не вбачається наявності згоди найманих працівників ФОП Аврахової К.Г. на обробку їх персональних даних, тобто відсутні підписи, заяви, тощо, які б давали можливість зробити висновок про наявність згоди з боку працівників учасника. Зазначене підтверджується і рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.10.14 № 1295-р/пк-ск, згідно якого персональні дані про працівників можуть бути подані учасником за наявності згоди від суб’єктів персональних даних на їх обробку з дотриманням Закону України «Про захист персональних даних».
Таким чином, надання листа – згоди ФОП Авраховою К.Г. на обробку персональних даних її працівників без їх погодження є порушенням вимог як ТД замовника, так і норм Закону України ««Про захист персональних даних».

5. Відповідно до розділу ІІ Додатку 3 до ТД «Документи, які зобов’язаний надати переможець процедури закупівлі» для підтвердження сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасники повинні надати оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), або лист уповноваженого на те органу (у довільній формі) з вмотивованою відмовою щодо видачі Довідки, що сформовано у відповідності із вимогами Наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, та видана не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір або дійсну у період подачі документів визначений у додатку 3 до ТД.
На виконання вказаної вимоги ФОП Аврахова К.Г. надала довідку ГУ ДПС у Полтавській області від 05.09.19 № 9195426194 для подання до ДВНЗ «Національна академія Служби безпеки України». Таким чином, дана довідка видана не для замовника у даній процедурі закупівлі, а призначена для іншого замовника.

Таким чином, враховуючи все вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Аврахової К.Г. не відповідає вимогам замовника, викладеним у ТД. В свою чергу, зазначаючи про відсутність вагомих зауважень до тендерної пропозиції ФОП Аврахової К.Г., Вами, як замовником процедури закупівлі, порушуються умови власної ж ТД.

Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви як замовник повинні були відхилити пропозицію ФОП Аврахової К.Г.. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а не зазначати в протоколі від 10.09.19 № 327 про відсутність суттєвих зауважень та обирати її в якості переможця.
Тому, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Аврахову К.Г., викладене у протоколі від 10.09.19 № 327 та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на Ваші дії як замовника процедури закупівлі, які порушують норми пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації та визнання такого учасника переможцем торгів.








Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2019 16:33
Шановний учасник, ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3020018471!!!
Повідомляємо, Вам наступне.
Вимога, зазначеного Вами характеру подається виключно за підставами викладеними частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Також повідомляємо, що абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) передбачено про те, що Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо Вас, про відсутність підстав визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), які надають Вам право на подання вимоги відповідного характеру, так як, Ви не являєтесь Учасником, тендерна пропозиція якого відхилена. Надана Вами вимога не може бути задоволена Замовником як така, що не відповідає вимогам викладених частиною 3 статті 30 та абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000006 ● 5aae5af63365435081a477ef3fbc0ce8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019 12:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.10.2019 № 61
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.10.2019 № 61

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-20-002728-с, 20.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-15 17:19:20

Щодо усунення порушень

Замовником враховано висновок Північно – східного офісу Держаудитслужби Управляння Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу закупівлі та буде усунено порушення, виявлені під час моніторингу шляхом розірвання договору.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації замовника з огляду на наступне: -переможець в «Технічному завданні» засвідчив наявність у товарі штучних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів, посилювачів смаку, консервантів, а також ГМО, що суперечить вимогам пункту 1 розділу ІІІ в частині Додатку 5; Надаємо пояснення по суті вашого питання та повідомляємо про те, що Учасник у складі пропозиції надав підтвердження своїх зобов’язань визначених у розділі I. «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку 5 тендерної документації, а саме: 1.Товар буде відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також відповідати вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУ, СОУ). 2.Капуста буде свіжа, ціла, чиста, без механічних пошкоджень та тріщин. Не допускається наявність гнилої, пошкодженої шкідниками, ураженої хворобами, в’ялої. 3.Морква , вирощена в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Коренеплоди цілі, здорові, чисті, сухі. Розмір коренеплодів в діаметрі повинен складати від 5 см (+- 2 см). Морква не буде мокра. 4.Цибуля буде цілою, свіжою, сухою, без механічних пошкоджень та пошкоджень шкідниками чи хворобами. Відповідне свідчить, про те, що Учасником допущена описка в зазначеному Вами зауваженні та являється формальною помилкою і не впливає на зміст поданої пропозиції, що в свою чергу не надає підстави для відхилення пропозиції учасника. - у складі тендерної пропозиції переможцем подано форму «Пропозиція» та «Проект договору» без зазначення країни походження товару, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ в частині Додатків 4 та 6. Надаємо пояснення по суті вашого питання та повідомляємо про те, що не подання в формі «Пропозиція» інформації країни походження, не впливає на зміст пропозиції та являється формальною помилкою, так як перелік не формальних (суттєвих) помилок перелічений в розділі ІІІ пункту 1 тендерної документації, а саме в частині підпунктів абзацу «Помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, зокрема:». Наступним повідомляємо про те, що у відповідності до вимог тендерної документації Замовник не вимагає заповнення проекту договору на момент подання пропозиції, а лише його погодження. На підставі вищевикладеного при розгляді Замовником тендерної пропозиції учасника відсутні зауваження за для його відхилення зазначеного Вами пункту 4 частини першої статті 30 Закону.

2019-10-11 16:41:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником різміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2019-11-08 15:29:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 48 251,10
UAH з ПДВ
47 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 49 085,00
UAH з ПДВ
47 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 49 743,30
UAH з ПДВ
49 743,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 14:57
ОВОЧІ.part1.rar
11 вересня 2019 14:56
ОВОЧІ.part2.rar
09 вересня 2019 14:10
за результатом.pdf
03 вересня 2019 17:28
Електронний підпис
03 вересня 2019 17:27
2.4. Витяг 20.03 (2).pdf
03 вересня 2019 17:27
10.договір 11т лимони.pdf
03 вересня 2019 17:27
1. установчі.pdf
03 вересня 2019 17:27
12.відгук освіта 1.pdf
03 вересня 2019 17:27
13.відгук освіта 2.pdf
03 вересня 2019 17:27
2.4. Витяг 20.03 (1).pdf
03 вересня 2019 17:27
2.4. Витяг 20.03 (3).pdf
03 вересня 2019 17:27
декларація виробника.jpg
03 вересня 2019 17:27
2.4. Витяг 20.03 (4).pdf
03 вересня 2019 17:27
цінова.pdf
03 вересня 2019 17:27
15.проект.pdf
03 вересня 2019 17:27
16.технічка.pdf
03 вересня 2019 17:27
17.гарантійний лист 1.pdf
03 вересня 2019 17:27
18.гарантійний лист 2.pdf
03 вересня 2019 17:27
19.про санкції.pdf
03 вересня 2019 17:27
14.погодження з проектом.pdf
03 вересня 2019 17:27
6.про субпідрядника.pdf
03 вересня 2019 17:27
2.про підпис.pdf
03 вересня 2019 17:27
5.довідка довкілля.pdf
03 вересня 2019 17:27
7.забезпечення.pdf
03 вересня 2019 17:27
об открытии счета А.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 08:46
Технічні вимоги.pdf
05 вересня 2019 08:46
Пропозиція.PDF
05 вересня 2019 08:46
паспорт, ІПН.PDF
05 вересня 2019 08:46
Наказ про печатку.PDF
05 вересня 2019 08:46
Лист-згода.pdf
05 вересня 2019 08:46
Договір (проект).pdf
05 вересня 2019 08:46
ГЛ про захіст довкілля.pdf
05 вересня 2019 08:46
Витяг з ЭДР.PDF
05 вересня 2019 08:46
Виписка 2019.PDF
05 вересня 2019 08:46
Аналог. дог.+відгук.PDF

Публічні документи

04 вересня 2019 09:02
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:01
доки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП "ЄРОШЕНКО ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Переможець 47 748,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
47 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:11
Додаткова угода 1.pdf укладений
18 жовтня 2019 13:11
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:50
Договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно до пункту 10.3 та 11.3 Договору №523 від 30.09.2019 року розірвати договір за згодою сторін, внаслідок цього зменшити суму договору на 47748,00 грн. (сорок сім тисяч сімсот сорок вісім грн. 00 коп.)