Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України). Джерело фінансування: кошти Державного бюджету
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002497-c 457fa975138b4c83826494d9d7659d7d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сухоцька

+380444890186 sukhockaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології імені академіка О.М.Лук’янової Національної академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 02012022
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Контактна особа: Катерина Сухоцька
+380444890186
sukhockaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:54
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 10
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:21
Тендерна_документацiя.docx
20 серпня 2019 16:21
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
20 серпня 2019 16:08
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
20 серпня 2019 16:08
Тендерна_документацiя.docx
20 серпня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:21
Тендерна_документацiя.docx
20 серпня 2019 16:21
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
20 серпня 2019 16:08
Протокол вибору та затвердження ТД.pdf
20 серпня 2019 16:08
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги документації
Дата подання: 21 серпня 2019 11:30
Дата відповіді: 23 серпня 2019 20:59
Міністерству Охорони здоров'я України Державній Аудиторській службі України Національній академії медичних наук України Уповноваженій особі ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України» Про необхідність внесення змін до тендерної документації Відповідно до оголошення № UA-2019-08-15-001507-b ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України» (далі - Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України». В той же час, тендерна документація містить вимоги, які не відповідають вимогам чинного законодавства України і потребують внесення змін, що підтверджується наступним. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше трьох аналогічних договорів у продовж одного року: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічних договорів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"), шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією; сумарна вартість трьох договорів має складати не менше 100 млн. грн.». Відповідно до існуючої практики підтвердження учасниками кваліфікаційних вимог замовників, для підтвердження наявного досвіду достатньо підтвердження якісного виконання всього лише одного аналогічного договору (а не трьох, як зазначено Замовником). Крім того, суттєвою дискримінаційною вимогою вважаємо зазначену Замовником сумарну вартість трьох договорів, що має складати не менше 100 млн. грн., особливо враховуючи, що вартість цієї закупівлі становить лише 14 млн. грн. Слід також звернути увагу, що Замовником у тендерній документації не обґрунтовано та не доведено встановлення наведених вище умов надання учасником підтвердження виконання робіт саме трьох аналогічних договорів і на сумарну вартість не менше 100 млн. грн. Внаслідок зазначеного вище, суттєво обмежується конкуренція при проведенні закупівлі, оскільки створюється бар’єр входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для тих учасників, які не можуть виконати наведених вище дискримінаційних вимог Замовника. Отже, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені умови тендерної документації порушують одразу 3 принципи, встановлені статтею 3 Закону: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного вище, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї зазначені вище вимоги щодо наявності досвіду у вигляді саме трьох аналогічних договорів і саме на сумарну вартість не менше 100 млн. грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодовимог закупівлі UA-2019-08-20-002497-c«Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України» (Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляємо.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Повторна Дискримінаційна вимога документації
Дата подання: 21 серпня 2019 11:33
Дата відповіді: 23 серпня 2019 20:59
Міністерству Охорони здоров'я України Державній Аудиторській службі України Національній академії медичних наук України Уповноваженій особі ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України» Про необхідність внесення змін до тендерної документації Відповідно до оголошення № UA-2019-08-20-002497-c ДУ «ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України» (далі - Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація; Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України». В той же час, тендерна документація містить вимоги, які не відповідають вимогам чинного законодавства України і потребують внесення змін, що підтверджується наступним. Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше трьох аналогічних договорів у продовж одного року: учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічних договорів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними (СС3) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"), шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією; сумарна вартість трьох договорів має складати не менше 100 млн. грн.». Відповідно до існуючої практики підтвердження учасниками кваліфікаційних вимог замовників, для підтвердження наявного досвіду достатньо підтвердження якісного виконання всього лише одного аналогічного договору (а не трьох, як зазначено Замовником). Крім того, суттєвою дискримінаційною вимогою вважаємо зазначену Замовником сумарну вартість трьох договорів, що має складати не менше 100 млн. грн., особливо враховуючи, що вартість цієї закупівлі становить лише 14 млн. грн. Слід також звернути увагу, що Замовником у тендерній документації не обґрунтовано та не доведено встановлення наведених вище умов надання учасником підтвердження виконання робіт саме трьох аналогічних договорів і на сумарну вартість не менше 100 млн. грн. Внаслідок зазначеного вище, суттєво обмежується конкуренція при проведенні закупівлі, оскільки створюється бар’єр входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для тих учасників, які не можуть виконати наведених вище дискримінаційних вимог Замовника. Отже, дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначені умови тендерної документації порушують одразу 3 принципи, встановлені статтею 3 Закону: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного вище, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї зазначені вище вимоги щодо наявності досвіду у вигляді саме трьох аналогічних договорів і саме на сумарну вартість не менше 100 млн. грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит щодовимог закупівлі UA-2019-08-20-002497-c«Капітальний ремонт будівель та приміщень ДУ «Інституту педіатрії, акушерства та гінекології ім. академіка О.М. Лук'янової НАМН України» (Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляємо.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-20-002497-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД", Код ЄДРПОУ:41620490
Дата подання: 27 серпня 2019 15:49
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційни «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідають лише одному учаснику, що обмежуе коло учасників, інше викладено у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв'язку коригуванням скарги
Дата: 30 серпня 2019 12:01
рішення від 30.08.2019 № 12081.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 18:14
Номер скарги: UA-2019-08-20-002497-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД", Код ЄДРПОУ:41620490
Дата подання: 30 серпня 2019 12:25
Скарга
Скарга на наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.09.2019 № 12246.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 20:15

Документи подані скаржником

27 серпня 2019 15:49
СКАРГА до АМКУ 3.pdf
27 серпня 2019 15:49
платежка АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 12:25
Платіжка 685.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2019 20:15
Рішення від 03.09.2019 № 12246.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДОСЕРВІС" 13 257 841,18
UAH з ПДВ
13 257 841,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" 13 610 615,00
UAH з ПДВ
13 540 615,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-23.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-22.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-21.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-20.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-19.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-18.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-17.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-16.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-15.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-14.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-13.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-12.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-11.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-10.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-9.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-8.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-7.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-6.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-5.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-4.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-2.pdf
04 вересня 2019 23:34
Scan_20190904_190940-1.pdf
04 вересня 2019 23:34
техніч.pdf
04 вересня 2019 23:34
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 23:34
Проект Договору.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 10:20
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:02
4_СД_ЛС1_2-1-1.xls
16 вересня 2019 10:02
4_СД_ВРЛС_2-1-1.xls
16 вересня 2019 10:02
4_СД_ССР_5.xls
16 вересня 2019 10:02
4_СД_ОПР.xls
04 вересня 2019 21:58
ТІНТОРЕТТО 15183 p7s.7z
04 вересня 2019 21:58
Виписка.pdf
04 вересня 2019 21:58
Документи транспорт1.jpg
04 вересня 2019 21:58
Документи транспорт 2.jpg
04 вересня 2019 21:58
Globus банк довідка.pdf
04 вересня 2019 21:58
юридична особа.pdf
04 вересня 2019 21:58
Щодо договірної ціни.pdf
04 вересня 2019 21:58
щодо автотранспорта.pdf
04 вересня 2019 21:58
ч2 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
фрам-лайн відгук.pdf
04 вересня 2019 21:58
устав тинторетто.pdf
04 вересня 2019 21:58
пумб довідка.pdf
04 вересня 2019 21:58
пропозиція.pdf
04 вересня 2019 21:58
проект договору.pdf
04 вересня 2019 21:58
про учасника процедури.pdf
04 вересня 2019 21:58
по тех завданню.pdf
04 вересня 2019 21:58
п10 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п9 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п8 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п7 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п6 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п5 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п4 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п3 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
п2 ч1 ст 17.pdf
04 вересня 2019 21:58
Лист санкції.pdf
04 вересня 2019 21:58
лист прот виправлення.pdf
04 вересня 2019 21:58
Лист підряд.pdf
04 вересня 2019 21:58
додатки договір 1 тендер.pdf
04 вересня 2019 21:58
договір оренди № 1.pdf
04 вересня 2019 21:58
договір 3 тендер.pdf
04 вересня 2019 21:58
договір 2 тендер.pdf
04 вересня 2019 21:58
договір 1 тендер.pdf
04 вересня 2019 21:58
довідки.pdf
04 вересня 2019 21:58
довідка працівники.pdf
04 вересня 2019 21:58
Довідка наявність машин.pdf
04 вересня 2019 21:58
довідка корупція.pdf
04 вересня 2019 21:58
Довідка виробнича база.pdf
04 вересня 2019 21:58
гарантійний лист.pdf
04 вересня 2019 21:58
гарант лист 3.pdf
04 вересня 2019 21:58
гарант лист 2.pdf
04 вересня 2019 21:58
відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2019 21:58
відгук сейсвинд.pdf
04 вересня 2019 21:58
відгук евровин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДОСЕРВІС"

ТОВ "ТІНТОРЕТТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІНТОРЕТТО"
#41358775
Очікує рішення 13 540 615,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:33
ТОВ "РАДОСЕРВІС"
#42543124
Відхилено 13 257 841,18
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:33

Документи

20 вересня 2019 14:04
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 16:33
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:32
Електронний підпис
06 вересня 2019 12:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 вересня 2019 12:43
Коментар щодо відміни: Під час проведення торгів було виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель, яке неможливо усунути, в зв’язку з чим необхідно відмінити торги з підстав визначених п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: торги відмінено, в зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
24 вересня 2019 12:43
Електронний підпис
24 вересня 2019 12:41
протокол № 1 від 24.09.2019.pdf