Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
213 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002438-c ● bd52344c2648421d96878d46a032d7d5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Шацької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 20124276 |
Місцезнаходження: | 44000, Україна , Волинська обл., ШАЦЬК, вул. Шковороди, 34 |
Контактна особа: |
Бондаренко Владислав 0970335630 osvit2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 213 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 065,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
1) Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC009RRA) Onyx Black з ліцензійним програмним забезпеченням Windows – 20 шт. 2) Комп’ютерна мишка –20 шт.
1) Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-15IKB (81DC009RRA) Onyx Black з ліцензійним програмним забезпеченням Windows – 20 шт.
2) Комп’ютерна мишка –20 шт.
2) Комп’ютерна мишка –20 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комп.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44000, Україна, Волинська область, ШАЦЬК, Шацьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 16:00 |
Ноутбук.docx | |
20 серпня 2019 16:00 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:43
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вітання, орієнтуємось тільки на вказану модель, оскільки по відзивах шкіл зарекомендувала себе бездоганно. 2. Дякуємо за пораду. 3. Платник ПДВ чи ні для нас не суттєво.
Інформація про відміну
Дата відміни
09 вересня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій