Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-08-20-002359-c b988d3c41a6d49adbf4f6e01b7c59ab6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Ярошевич

+380509706428 tksmbl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 37747995
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2-Б
Контактна особа: Костянтин Ярошевич
+380509706428
tksmbl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:58
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплект
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Єгорова, 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:48
Додаток 2.docx
20 серпня 2019 15:48
Додаток 4.docx
20 серпня 2019 15:48
Додаток 3.docx
20 серпня 2019 15:48
Додаток 1.docx
20 серпня 2019 15:48
Тендерна документація 700 000.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:43
Дата відповіді: 22 серпня 2019 08:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Всі малюнки вважати прикладами товару. 2.В додатку 1 тендерної документації, є посилання на країну виробника, й на марку виробника. 3. Всі умови оцінювання тендерної пропозиції описані в тендерній документації розділ (Оцінювання тендерної пропозиції)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-002359-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 11 вересня 2019 15:43
Невiдповiднicть вимогам Замовника
Шановний Замовник!
Запропоновані учасником даної закупівлі а саме ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" ФРАЙ ", характеристики, не відповідають вимогам Замовника до даної закупівлі з кількох причин:
Надана Учасником iнформацiя щодо вiдповiдностi вимогам Замовника є недостовірною,чим вводить Замовника в оману. А саме:
1)Корпус Vinga Sain 1, запропонований учасником, згідно з інформацією на офіційному інтернет ресурсі даної продукції з якої ви можете ознайомитись за посиланням https://vinga.ua/ua/korpusi/sain-1.html, не має USB 3.1 на передній панелі, як вимогалося у технiчних вимогах Замовника, а саме «Кількість роз’ємів USB 3.1 на передній панелі» а має лише 2xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, Audio роз’єми.
2)Також згідно вимог Замовника, корпус повинен мати; «Кількість внутрішніх відсіків 2.5” Не менше 5 Кількість внутрішніх відсіків 3.5” Не менше 2» натомiсть ,запропонований учасником корпус має наступні відсікі; Внутрішні відсіки Кількіть внутрішніх відсіків 3.5" 2 Кількість внутрішніх відсіків 2.5 " 3 (5), тобто не сiм(5+2) а взагалi 5 (2+3).
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця. Та не не приймати протиправне рішення с порушенням вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога вiдхилити пропозицiю учасника ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" за невiдповiднiсть та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:12
Затверджено
на засіданні тендерного комітету
Протокол
від 13.09.2019р.
Голова тендерного комітету
______________Ярошевич К.В.

Відповідь на Вимогу щодо умов закупівлі
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-002359-c
Відповідь:

Тендерним комітетом Комунальної установи «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» було розглянуто Ваше звернення щодо закупівлі ДК 021:2015 39710000-2 ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-002359-c.
Шановний Учасник, вдячні вам за звернення. Але маємо зазначити, що перед тим як прийняти рішення стосовно обрання переможця, тендерні пропозиції всіх Учасників були ретельно перевірені тендерним комітетом на відповідність технічним вимогам, та виконанню вимог стосовно оформлення тендерної документації.
Стосовно технічних характеристик обладнання запропонованого Учасником ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ»:
1) На сайті https://vinga.ua/ua/korpusi/sain-1.html дійсно зазначено, що корпус має на передній панелі один роз’єм USB3.0, але ви як комп’ютерні фахівці повинні знати, що тип фронтального роз’єму USB3.х залежить від того, який тип внутрішнього інтерфейсу USB3.x використовується на материнській платі, або іншому контролері, до якого саме приєднується подовжувач цього роз’єму. В даному випадку на запропонованій Учасником материнській платі ASUS PRIME A320M-C-R2.0/C/CI, сайт виробника: https://www.asus.com/ru/Motherboards/PRIME-A320M-C-R2-0/specifications/ є саме 1 x внутрішній роз’єм USB 3.1 Gen 1 connector(s) support(s) additional 2 USB 3.1 Gen 1 port(s) (19-pin), тобто на передній панелі корпусу буде інтерфейс 1 x USB 3.1 Gen 1, як того і вимагалося.
Також звернемо вашу увагу, що в запропонованому вами корпусі AZZA Raven 420, сайт виробника http://www.azzatek.com/m/2010-1275-292308.php?Lang=en згідно специфікації на передній панелі розташовано 2хUSB3.0, що не завадило вам написати що цей корпус має на передній панелі 2хUSB3.1.
2) Тепер про наявність в запропонованому Учасником ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» корпусі належної кількості відсіків для накопичувачів 3.5”, та 2.5“. Дійсно, на вищезазначеному сайті виробника корпусу Vinga Sain 1 зазначено, що в цей корпус можна встановити 2 - 3.5” диска, або 5 (3+2) - 2.5“ дисків.
Але в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме корпусу, саме так і сказано:
- не менше 5-х внутрішніх відсіків 2.5”;
- не менше 2-х внутрішніх відсіків 3.5”.
Обмежень, стосовно того що один відсік не може бути використаний для різних розмірів дисків, на вибір, в технічних вимогах не було. Вимог до загальної кількості накопичувачів, які можуть бути встановлені в корпус не висувалося, тому звідки ви взяли інформацію стосовно того, що їх разом повинно бути 7, незрозуміло.
До речі, при детальному аналізі запропонованого вами корпусу AZZA Raven 420, можна побачити, шо в ньому розміщення накопичувачів відбувається приблизно за тією ж схемою, що і в Vinga Sain 1, але основних відсіків 2.5” – 2 шт, додаткових (з використанням брекетів) відсіків 2.5” – 2 шт., і універсальних на салазках під диски 2.5” або 3.5” на вибір – 2 шт, тобто 4+2. Все це можна побачити в інструкції по експлуатації корпусу: http://www.azza-tek.com/ezfiles/275/1275/img/2288/Raven420USERMANUAL.pdf
Саме тому виробник в технічних характеристиках пише про можливість встановлення 2.5” дисків до 6 шт, а 3.5” дисків до 2 шт., тобто максимально лише 6 шт, і виходить що навіть запропонований вами корпус не відповідає вигаданій вимозі про 7 дисків.

Виходить що автор вимоги називає надану ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» інформацію про технічні характеристики запропонованого обладнання недостовірною, та такою, що вводить Замовника в оману, а сам запропонував обладнання з аналогічними технічними характеристиками і не бачить в цьому нічого поганого. Це виглядає дуже незрозуміло.
Також зайвий раз нагадаємо, що згідно статті 28 Закону України про публічні закупівлі, головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, яка за результатами проведеного електронного аукціону найнижча у Учасника ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо що відміняти рішення по визнанню ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» (код ЄДРПОУ 41554748) переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-20-002359-c, недоцільно.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-002359-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 13 вересня 2019 13:46
Вимога скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету
Замовник підчас розгляду пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" та подальшого прийняття рішення на підставі протоколу року про визнання ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" переможцем торгів процедури на закупівлю «Персональних комп’ютерiв» та прийняттям рішення про намір укласти договір з переможцем, - абсолютно знехтував невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" вимогам тендерної документації, а отже своїми протиправними діями спричинив порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів, Ми не згоднi з рішенням тендерного комітету Замовника, щодо визнання переможцем торгів процедури на закупівлю «Персональних комп’ютерiв» ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" що було прийнято на підставі протоколу, з наступних підстав:
1)Корпус Vinga Sain 1, запропонований учасником, згідно з інформацією на офіційному інтернет ресурсі даної продукції з якої ви можете ознайомитись за посиланням https://vinga.ua/ua/korpusi/sain-1.html, не має USB 3.1 на передній панелі, як вимогалося у технiчних вимогах Замовника, а саме «Кількість роз’ємів USB 3.1 на передній панелі» а має лише 2xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, Audio роз’єми. 2)Також згідно вимог Замовника, корпус повинен мати; «Кількість внутрішніх відсіків 2.5” Не менше 5 Кількість внутрішніх відсіків 3.5” Не менше 2» натомiсть ,запропонований учасником корпус має наступні відсікі; Внутрішні відсіки Кількіть внутрішніх відсіків 3.5" 2 Кількість внутрішніх відсіків 2.5 " 3 (5), тобто не сiм(5+2) а взагалi 5 (2+3).
А отже, визначаючи переможця торгів на закупівлю робіт по Об’єкту, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Так, відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Замовника, - проводить процедури закупівель; - забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; - забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; - здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У такий спосіб, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовник повинен був перевірити тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" на відповідність усіх умов і критеріїв щодо тендерної документації, проте не виконав свій обов’язок, чим і було зумовлене прийняття протиправне рішення та порушення вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможцем ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", оскільки пропозиція останнього має ряд порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
Прийняття Замовником рішення про визнання ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації. А отже, Замовник, приймаючи рішення на підставі протоколу, прямо порушив права та охоронювані законом інтереси інших учасників торгів. Відповідно положень ст. 38 «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Згідно із частиною 5 статті 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», - Вимагаємо:1) Встановити та усунути порушення, допущенні Учасником у процесі здійснення закупівлі 2)Скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету про визнання ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:12
Затверджено
на засіданні тендерного комітету
Протокол
від 13.09.2019р.
Голова тендерного комітету
______________Ярошевич К.В.

Відповідь на Вимогу щодо умов закупівлі
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-002359-c
Відповідь:

Тендерним комітетом Комунальної установи «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» було розглянуто Ваше звернення щодо закупівлі ДК 021:2015 39710000-2 ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-002359-c.
Шановний Учасник, вдячні вам за звернення. Але маємо зазначити, що перед тим як прийняти рішення стосовно обрання переможця, тендерні пропозиції всіх Учасників були ретельно перевірені тендерним комітетом на відповідність технічним вимогам, та виконанню вимог стосовно оформлення тендерної документації.
Стосовно технічних характеристик обладнання запропонованого Учасником ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ»:
1) На сайті https://vinga.ua/ua/korpusi/sain-1.html дійсно зазначено, що корпус має на передній панелі один роз’єм USB3.0, але ви як комп’ютерні фахівці повинні знати, що тип фронтального роз’єму USB3.х залежить від того, який тип внутрішнього інтерфейсу USB3.x використовується на материнській платі, або іншому контролері, до якого саме приєднується подовжувач цього роз’єму. В даному випадку на запропонованій Учасником материнській платі ASUS PRIME A320M-C-R2.0/C/CI, сайт виробника: https://www.asus.com/ru/Motherboards/PRIME-A320M-C-R2-0/specifications/ є саме 1 x внутрішній роз’єм USB 3.1 Gen 1 connector(s) support(s) additional 2 USB 3.1 Gen 1 port(s) (19-pin), тобто на передній панелі корпусу буде інтерфейс 1 x USB 3.1 Gen 1, як того і вимагалося.
Також звернемо вашу увагу, що в запропонованому вами корпусі AZZA Raven 420, сайт виробника http://www.azzatek.com/m/2010-1275-292308.php?Lang=en згідно специфікації на передній панелі розташовано 2хUSB3.0, що не завадило вам написати що цей корпус має на передній панелі 2хUSB3.1.
2) Тепер про наявність в запропонованому Учасником ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» корпусі належної кількості відсіків для накопичувачів 3.5”, та 2.5“. Дійсно, на вищезазначеному сайті виробника корпусу Vinga Sain 1 зазначено, що в цей корпус можна встановити 2 - 3.5” диска, або 5 (3+2) - 2.5“ дисків.
Але в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме корпусу, саме так і сказано:
- не менше 5-х внутрішніх відсіків 2.5”;
- не менше 2-х внутрішніх відсіків 3.5”.
Обмежень, стосовно того що один відсік не може бути використаний для різних розмірів дисків, на вибір, в технічних вимогах не було. Вимог до загальної кількості накопичувачів, які можуть бути встановлені в корпус не висувалося, тому звідки ви взяли інформацію стосовно того, що їх разом повинно бути 7, незрозуміло.
До речі, при детальному аналізі запропонованого вами корпусу AZZA Raven 420, можна побачити, шо в ньому розміщення накопичувачів відбувається приблизно за тією ж схемою, що і в Vinga Sain 1, але основних відсіків 2.5” – 2 шт, додаткових (з використанням брекетів) відсіків 2.5” – 2 шт., і універсальних на салазках під диски 2.5” або 3.5” на вибір – 2 шт, тобто 4+2. Все це можна побачити в інструкції по експлуатації корпусу: http://www.azza-tek.com/ezfiles/275/1275/img/2288/Raven420USERMANUAL.pdf
Саме тому виробник в технічних характеристиках пише про можливість встановлення 2.5” дисків до 6 шт, а 3.5” дисків до 2 шт., тобто максимально лише 6 шт, і виходить що навіть запропонований вами корпус не відповідає вигаданій вимозі про 7 дисків.

Виходить що автор вимоги називає надану ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» інформацію про технічні характеристики запропонованого обладнання недостовірною, та такою, що вводить Замовника в оману, а сам запропонував обладнання з аналогічними технічними характеристиками і не бачить в цьому нічого поганого. Це виглядає дуже незрозуміло.
Також зайвий раз нагадаємо, що згідно статті 28 Закону України про публічні закупівлі, головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, яка за результатами проведеного електронного аукціону найнижча у Учасника ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо що відміняти рішення по визнанню ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «ФРАЙ» (код ЄДРПОУ 41554748) переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213000-5 Персональні комп’ютери), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-20-002359-c, недоцільно.

Документи

13 вересня 2019 15:12
Відповідь на вимогу.doc

Документи

13 вересня 2019 15:12
Відповідь на вимогу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 679 896,00
UAH з ПДВ
658 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРКО 2" 685 644,00
UAH з ПДВ
664 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ 687 499,20
UAH з ПДВ
687 499,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 11:07
Електронний підпис
13 вересня 2019 08:22
Довідка ДФС.pdf
13 вересня 2019 08:22
Довідка МВС.pdf
05 вересня 2019 21:57
Електронний підпис
05 вересня 2019 21:55
39_Статут.pdf
05 вересня 2019 21:55
28_Протокол 1.pdf
05 вересня 2019 21:55
37_Витяг з ЄДР від 16.08.19.pdf
05 вересня 2019 21:55
30_Протокол 14.pdf
05 вересня 2019 21:55
35_Виписка від 01.09.17.pdf
05 вересня 2019 21:55
40_Відомості з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 21:55
36_Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 21:55
34_Опис від 31.08.17.pdf
05 вересня 2019 21:55
38_Опис від 20.03.19.pdf
05 вересня 2019 21:55
24_Відповідність ст.17 ЗУ.pdf
05 вересня 2019 21:55
18_Документи якості.pdf
05 вересня 2019 21:55
11_Технічний паспорт ПК.pdf
05 вересня 2019 21:55
16_Витяг з www.acer.com.pdf
05 вересня 2019 21:55
09_Довідка про СЦ.pdf
05 вересня 2019 21:55
06_Лист виробника ПК.pdf
05 вересня 2019 21:55
03_Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
06 вересня 2019 09:54
UA-2019-08-20-002359-c.pdf
06 вересня 2019 09:54
СЭС гигиена 2019.pdf
06 вересня 2019 09:54
Статут Марко 2_2018.pdf
06 вересня 2019 09:54
Сертификат 2018.JPG
06 вересня 2019 09:54
Протокол№1.pdf
06 вересня 2019 09:54
Про_несудимiст__N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Про_Гарантiйний_термiн_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Паспорт_Директор_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
ЛИСТ-ЗГОДА_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Лист-гарантiя_про_нове_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Лист_-_вiдгук_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
крамгорстрой_накладна2_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
крамгорстрой_накладна1_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Договiр.pdf
06 вересня 2019 09:54
Декларация.JPG
06 вересня 2019 09:54
Декларация ЭМС.JPG
06 вересня 2019 09:54
Гарантійний лист_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
Витяг_05.07.2019.pdf
06 вересня 2019 09:54
Вiдомостi_з_eдр.pdf
06 вересня 2019 09:54
Marko-2_2019_N.pdf
06 вересня 2019 09:54
ISO14001-2015.pdf
06 вересня 2019 09:54
Dovidka_19206589730250341427.pdf
06 вересня 2019 09:54
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
06 вересня 2019 09:54
ACER_2_001.jpg
06 вересня 2019 09:54
ACER_1_001.jpg
06 вересня 2019 09:54
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "МАРКО 2"

ФЕДАК МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 658 896,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
658 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:17
54 507,00.pdf укладений
29 листопада 2019 15:16
604 389,00.pdf укладений
29 листопада 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 13:32
ДУ 3.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 13:32
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:19
356-3110.pdf укладений
24 вересня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 356-3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 658 896,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 816,00 UAH)