Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
401 706,00 UAH
UA-2019-08-20-002187-c 4bd1c415d1704d4dbfd29c9923ece7c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берест Ганна Олександрівна

+380522225744 berest@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Берест Ганна Олександрівна
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2019 15:30
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:26
Очікувана вартість: 401 706,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 401,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вул. Центральна, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25014, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Кільцева,36-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В.Перспективна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборності, 157
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, смт Олександрівка, вул. Вишнева, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Першотравнева, 30.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28600, Україна, Кіровоградська область, смт Устинівка, вул. О.Мазуренка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних та Актів приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 11:28
Учасникам торгів.pdf
30 серпня 2019 11:28
Тендерна документація.doc
30 серпня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 11:28
Учасникам торгів.pdf
30 серпня 2019 11:28
Тендерна документація.doc
20 серпня 2019 15:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:48
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні вимоги закупівлі засобів інформатизації (комп’ютерне обладнання (ноутбуки, персональні комп'ютери)) для місцевих загальних судів Кіровоградської області надані згідно типових технічних вимог про закупівлю засобів з інформатизації, які надані головним розпорядником коштів - Державною судовою адміністрацією України та які було погоджено з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації - Державним агентством з питань науки, інновацій та інформатизації України на виконання вимог у сфері інформатизації та відповідно до пункту 2 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 липня 2002 року №_1048.
Згідно зазначеного, характеристики товару, обладнання та комплектуючих повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
2. В розділі "Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", тендерної документації зазначено: в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та детальна модель обладнання по кожному комплектуючому та складовій частині ПК, по ноутбуку зазначено, що в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та модель ноутбука.
3.Відповідно до п.12 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція , що визначена найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інші не є платниками податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим в документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2019 17:27
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:58
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.На ваше запитання щодо системного програмного забезпечення Windows, повідомляємо наступне.
1) Зазначене у Вашому запитанні може бути порушенням прав продавців, які не є офіційними представниками, але мають право продавати програмне забезпечення.
2) Зазначене у Вашому запитанні, спосіб та види поставки системного програмного забезпечення покладається на продавця.
2. Зазначені в запитанні роботи, а саме монтажні роботи, підключення, встановлення, навчання, введення в експлуатацію обладнання виконувати не потрібно.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000040 ● f1839ec357ff4c0f963b9c272970cd40
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.08.2019 № 45

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-20-002187-c 20.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 17:25:41

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та ноутбуки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-002187-с та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 2, не зазначено початок перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-30 11:38:17

Тендерним комітетом прийнято рішення про усунення порушення встановленого при проведені моніторингу шляхом внесення змін до тендерної документації

29.08.2019 року управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявило порушення, а саме не зазначено початок перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яке виникло внаслідок описки в тендерній документації в пункті 4 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій».
Враховуючи вищевказане Голова тендерного комітету Літвінов С.В. запропонував проголосувати за внесення змін в тендерну документацію по закупівлі товару за кодом ЕЗС ДК 021:2015 -30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки) з метою виправлення описки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-09-06 09:20:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-09-06 12:11:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 345 254,22
UAH з ПДВ
309 999,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 349 800,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 355 038,00
UAH з ПДВ
355 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 370 528,74
UAH з ПДВ
370 528,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 20:48
Електронний підпис
07 вересня 2019 20:43
6. Проект договору.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 17:01
Довідка_cт.17.pdf
18 вересня 2019 16:16
ДФС.pdf
18 вересня 2019 16:16
МВС 01.09.pdf
18 вересня 2019 16:16
Д_Кор_ТОВ Діавестенд_05.09.zip
08 вересня 2019 13:53
Електронний підпис
08 вересня 2019 13:52
проект договору.pdf
08 вересня 2019 13:24
12594947_пропозиція.pdf
08 вересня 2019 13:02
згода персональні дані.pdf
08 вересня 2019 13:02
повноваження директора.pdf
08 вересня 2019 13:02
Витяг ПДВ копія.pdf
08 вересня 2019 13:02
Виписка з ЄДР_копія.pdf
08 вересня 2019 13:02
Статут копія.pdf
08 вересня 2019 13:02
довідка санкції.pdf
08 вересня 2019 13:02
Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:41
Технічний опис_2.7z
06 вересня 2019 16:41
Технічний опис_1.7z
06 вересня 2019 16:41
Кваліфікаційні критерії.7z
06 вересня 2019 16:41
09_Проект договору.pdf
06 вересня 2019 16:41
01_Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 17:41
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:40
Certificate-180194.pdf
06 вересня 2019 17:40
Acer_монитор_UA.060.D.1200-16.pdf
06 вересня 2019 17:40
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
06 вересня 2019 17:40
ACER 2 001.jpg
06 вересня 2019 17:40
ACER 1 001.jpg
06 вересня 2019 17:40
6. Протокол повноваження.pdf
06 вересня 2019 17:40
4. Статут.pdf
06 вересня 2019 17:40
3. Витяг ПДВ.pdf
06 вересня 2019 17:40
26. Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:40
25. Технічні вимоги.pdf
06 вересня 2019 17:40
24. Проект договору.pdf
06 вересня 2019 17:40
22. Лист про висновки СЕС.pdf
06 вересня 2019 17:40
20. Лист про сертифікацію.pdf
06 вересня 2019 17:40
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 вересня 2019 17:40
18. Листи-згоди.pdf
06 вересня 2019 17:40
17. Паспорт Лєбєдєва.pdf
06 вересня 2019 17:40
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 309 999,42
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 09:19
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:18
Акти укладений
03 січня 2020 14:14
Звіт укладений
03 січня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:05
Додаткова 315.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 15:52
Договір укладений
04 жовтня 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в Додаток № 1 "Специфікація, опис та технічні характеристики складових Товару" до Договору № ______ від __________ року. (Додаток № 1 додається). 2. П. 3.1. Розділу 3 "Ціна Договору" викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна (сума) Договору становить 309 999 грн. 96 коп. (триста дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ – 51 666 грн. 66 коп. (п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 66 копійок).
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 315
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 309 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 51 666,66 UAH)