Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 26241445 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40 |
Контактна особа: |
Берест Ганна Олександрівна +380522225744 berest@kr.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2019 15:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 401 706,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 401,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних та Актів приймання-передачі Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 11:28 |
Учасникам торгів.pdf | |
30 серпня 2019 11:28 |
Тендерна документація.doc |
30 серпня 2019 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 серпня 2019 11:28 |
Учасникам торгів.pdf
|
|||
30 серпня 2019 11:28 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно зазначеного, характеристики товару, обладнання та комплектуючих повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
Відповідно марка або модель запропонованого обладнання повинні відповідати затвердженим характеристикам, або мати кращі характеристики.
2. В розділі "Технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", тендерної документації зазначено: в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та детальна модель обладнання по кожному комплектуючому та складовій частині ПК, по ноутбуку зазначено, що в пропозиції повинна зазначатись назва виробника та модель ноутбука.
3.Відповідно до п.12 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція , що визначена найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інші не є платниками податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим в документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
1) Зазначене у Вашому запитанні може бути порушенням прав продавців, які не є офіційними представниками, але мають право продавати програмне забезпечення.
2) Зазначене у Вашому запитанні, спосіб та види поставки системного програмного забезпечення покладається на продавця.
2. Зазначені в запитанні роботи, а саме монтажні роботи, підключення, встановлення, навчання, введення в експлуатацію обладнання виконувати не потрібно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000040 ● f1839ec357ff4c0f963b9c272970cd40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2019 № 45
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-20-002187-c 20.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-29 17:25:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та ноутбуки) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-002187-с та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 2, не зазначено початок перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-30 11:38:17
Тендерним комітетом прийнято рішення про усунення порушення встановленого при проведені моніторингу шляхом внесення змін до тендерної документації
29.08.2019 року управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявило порушення, а саме не зазначено початок перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яке виникло внаслідок описки в тендерній документації в пункті 4 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій».
Враховуючи вищевказане Голова тендерного комітету Літвінов С.В. запропонував проголосувати за внесення змін в тендерну документацію по закупівлі товару за кодом ЕЗС ДК 021:2015 -30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки) з метою виправлення описки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-09-06 09:20:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-09-06 12:11:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
345 254,22
UAH з ПДВ
|
309 999,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
349 800,00
UAH з ПДВ
|
310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" |
355 038,00
UAH з ПДВ
|
355 038,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
370 528,74
UAH з ПДВ
|
370 528,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
309 999,42
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 09:19
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
310 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 14:18
|
Акти | укладений |
03 січня 2020 14:14
|
Звіт | укладений |
03 січня 2020 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 12:05
|
Додаткова 315.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2019 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 15:52
|
Договір | укладений |
04 жовтня 2019 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в Додаток № 1 "Специфікація, опис та технічні характеристики складових Товару" до Договору № ______ від __________ року. (Додаток № 1 додається). 2. П. 3.1. Розділу 3 "Ціна Договору" викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна (сума) Договору становить 309 999 грн. 96 коп. (триста дев'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ – 51 666 грн. 66 коп. (п’ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 66 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 314 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 315 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |