Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінетів НУШ
Очікувана вартість
160 668,00 UAH
UA-2019-08-20-001911-c b8b4d33410d7476281a34d41bc628063
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мевша

+380969254939 internatb_11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23031285
Місцезнаходження: 87518, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи,29
Контактна особа: Олена Мевша
+380969254939
internatb_11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:58
Очікувана вартість: 160 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 606,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3213.36 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комплект обладнання для кабінетів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Бахчиванди 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар, що є предметом цього Договору, здійснюються у безготівковому порядку грошовим переказом на рахунок Постачальника після отримання товару згідно з накладною. Оплата здійснюється в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому оплата за поставлений Товар може бути відстрочена Замовником, але в будь-якому разі не пізніше 30 вересня 2019 року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 14:52
Оголшення интерактивний комплекс.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-001911-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 21 серпня 2019 16:40
замовнику
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимоги, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «Лист-гарантію стосовно надання зразків товарів на вимогу Замовника протягом 2 днів.
Порядок прийому-передачі зразка товару
На стадії «Кваліфікація переможця» протягом 48 годин з моменту надходження вимоги від Замовника, з метою встановлення відповідності товару зазначеним вимогам, Учасник повинен надати Замовнику зразки товарів в порядку, згідно із Додатком № 5.
Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи, монтажні роботи, підключення та налагоджування обладнання, проведення курсу навчання вчителя по роботі з Інтерактивним мультимедійним комплексом здійснюються за рахунок Постачальника.» Вимога про надання зразків товару ДО оголошення переможця і в максимально короткий термін є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, позбавляючи можливості брати участь у закупівлі, наприклад, тих учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника областях/населених пунктах. Також документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки з незалежних від них підстав це може стати причиною відхилення їх тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Тож зразок не може вважатися невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2019 15:35
Шановний постачальник!

Допорогові закупівлі "Маріупольською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради" проводяться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, окрім тієї що зазначена у ч.1 та ч.2 цієї статті, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Також частина 4 статті 22 Закону не регулює допорогові закупівлі.
При цьому, Замовник також не вважає, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що географічно звужує коло потенційних учасників.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 серпня 2019 16:06
Коментар щодо відміни: невожможность внести зміни у проведення процедури закупівлі
Документи:
27 серпня 2019 16:06
Електронний підпис