Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти
Очікувана вартість
1 237 438,00 UAH
UA-2019-08-20-001727-c 6bb26013b11947a5aae296b1e323871e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:53
Очікувана вартість: 1 237 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 374,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37123 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем Акту наданих послуг. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання Актів наданих послуг, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 10:37
Протокол зміни в ТД.PDF
24 вересня 2019 10:37
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 вересня 2019 10:37
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
20 серпня 2019 14:31
Тендерна документація.doc
24 вересня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 10:37
Протокол зміни в ТД.PDF
24 вересня 2019 10:37
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 вересня 2019 10:37
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
20 серпня 2019 14:31
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-001727-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УкрПожБуд, Код ЄДРПОУ:43007135
Дата подання: 22 серпня 2019 12:03
Про копію Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж
Уважно вивчивши Ваші попередні ВІДПИСКИ на Закупівлях які вже відбулись, з Послуг з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти, а також практику розгляду Антимонопольним комітетом подібних скарг,-

ВИМАГАЄМО НАСТУПНЕ:

У ДОДАТКУ 1 ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Основні вимоги до закупівлі:) у пункті 10 та ДОДАТКУ 3 Розділ ІІІ п. 3.10 Ви вимагаєте копію Ліцензії виданої Держархбудінспекцією з переліком робіт з провадження господарської діяльності, необхідних на об’єктах з класом наслідків СС2, СС3 (сигналізації).

1. Проте, Вами (Замовником) визначено предмет закупівлі – " Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи". Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!!

2. Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Якщо ми надаємо послуги за однією ліцензією, то у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги володіти іншою ліцензією.

3. Також, згідно Постанови КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466: будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту. Ви закуповуєте послуги з будівництва? Ми просимо надати конкретне посилання на абзац, розділ, підрозділ Вашого оголошення, де зазначено, що Ви закуповуєте БУДІВЕЛЬНІ послуги.

4. Також, Пункт 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ!). В даному випадку ми просимо Вас надати нам конкретні посилання на нормативно-правові акти, де зазначено, що суб'єкти будівельної діяльності та суб’єкти надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення – це є ТОТОЖНІ\ОДНАКОВІ суб’єкти.

Отже, враховуючи все вищевикладене, ми ВИМАГАЄМО надати детальну та конкретну відповідь, не надавати відписки, які не містять нічого по суті. Ми ж діємо у правовому полі України? От і доведіть нам згідно законодавства, що Ви МАЄТЕ право ставити обов’язкову вимогу про наявність ліцензії ДАБІ на монтаж інженерних мереж (Ми розуміємо, що у Вас є потенційний переможець, який має такий документ, але публічні закупівлі проводяться не для того, щоб Замовники вимагали все, що їм заманеться). Тому повторюємо, що ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про ліцензію ДАБІ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 10:01
В тендерній документації передбачена вимога надати скан-копію чинної ліцензії, виданої Держархбудінспекцією з переліком робіт з провадження господарської діяльності, необхідних для виконання технічного переоснащення на об’єктах з класом наслідків СС2, СС3 (сигналізації).
Предметом закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти)». Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю юридичній особі, яка здійснює господарську діяльність в галузі створення архітектурних об’єктів та виконання монтажних робіт.
Тому вимога у тендерній документації щодо надання: «Скан-копії ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України Учасника на право виконання електромонтажних робіт» є цілком обґрунтована.
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32 «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Разом з тим, окремі об’єкти, де планується встановити системи пожежогасіння належать до пам’яток архітектури місцевого значення. Монтаж систем здійснюватиметься в закладах освіти, в яких постійно або періодично перебуватимуть більше 200 дітей. Відповідно до пункту 2 «Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року за № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). Вище зазначеною Постановою затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких визначено 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання. До внутрішніх інженерних мереж відносяться електричні мережі низької, а в разі промислових об'єктів - середньої напруги, санітарно-технічні мережі та обладнання, опалювальні та вентиляційні системи, комп'ютерно-комунікаційні системи, а також локальні системи протипожежного захисту. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу тобто інженерних мереж, повинні здійснюватися у приміщеннях навчальних закладів що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є обов’язковою.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-001727-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УкрПожБуд, Код ЄДРПОУ:43007135
Дата подання: 22 серпня 2019 12:51
Щодо 1-ДФ
В документації конкурсних торгів передбачено надання копії поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства.

1. Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Аналіз наведених Вами вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Розмір заробітної плати не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників.
Більше того надання розміру заробітної плати не передбачене жодним законодавчим актом.
2. Також, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку.
Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається.

Таким чином, вимога Тендерної документації про необхідність надання копії останнього квартального звіту за формою 1ДФ ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-доступною будь яким особам.

3. ч. 4 ст. 16 Закону, визначає, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ви позбавляєте можливості участі у закупівлі юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які є новостворені (та відповідають всім іншим недискримінаційним критеріям Закупівлі) у звітному кварталі та ще не подавали квартальний звіт за формою 1-ДФ, а також юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які мають необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення даного оголошення та/або у даному звітному кварталі. Так як Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу, в даному випадку 3-ій квартал і подання здійснюється до 09 листопада 2019 року.)
Антимонопольним комітетом України вже розглядалось скаргу на подібні вимоги та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю.
У зв'язку з цим, Вимагаємо зазначену необґрунтовану вимогу документації конкурсних торгів прибрати або внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 09:59
В тендерній документації розділом ІІІ. «Інші документи» передбачено надання учасниками скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства. Одним з кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановив такий як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження відповідності Учасника замовник вимагає «Інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженої представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в Додатку 1 цієї документації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг по предмету закупівлі).»
Так як останнім часом почастішали випадки того, що в даній довідці зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення подати копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ), що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем.
Так, Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297): расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
Проте при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей.
Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) є правомірною.
Разом з тим, при поданні вказаного документу інформацію про ідентифікаційні коди працівників та/або серія та номер паспорту може бути заритушовано.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-001727-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УкрПожБуд, Код ЄДРПОУ:43007135
Дата подання: 23 серпня 2019 12:14
Щодо ліцензії ДСНС
В документації конкурсних торгів передбачена вимоrа надати копiю відповідної ліцензii вiд ДСНС України на провадження господарської дiяльностi з надання послуг i виконання робiт протипожежноrо призначення.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.

На пiдтвердження даного факту ДСНС України видаються відповідні Накази

Якщо Замовник не володіє iнформацiєю з приводу того, як перевiрити - чи дiйсна (анульована) лiцензiя, повiдомляємо наступне: потрiбно перейти на сайт ДСНС України, вiдкрити вкладку «БIЗНЕСУ» далi - «Ліцензування», далi - «Ліцензійний реєстр господарської дiяльностi з надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення (загальний)». При натисканнi на дане посилання завантажуеться реєстр у форматі Excel (який органи ДСНС оновлюють кожнi 3 дні), i в цьому реєстрі кожна особа може ввести код ЄДРПОУ компанії i побачити чи дiюча лiцензiя.
Таким чином, маємо те, що перевiрити дiйснiсть лiцензii Замовник може самостiйно в режимi реального часу, і вимога надати копiю відповідної ліцензii вiд ДСНС України є дискримiнацiйною.
Тому просимо зобов'язати Замовника виключи таку вимогу та/або внести зміни відповідно до чинного законодавсьва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 09:56
В тендерній документації передбачена вимога надати скан-копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та евакуацію людей, устаткування для передачі сповіщень п.2 постанови КМУ України від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». На сайті ДСНС України розміщений загальний Ліцензійний реєстр господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (загальний). В ньому зазначена загальна інформація щодо ліцензії. Однак, у вказаному реєстрі немає копій Ліцензій у відкритому доступі. Тому замовник не вбачає жодної дискримінації в своїй вимозі надати скан-копію Ліцензії ДСНС України. Вважаємо, що даний документ є одним з найважливіших документів відповідно до послуг по предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-001727-c.b4
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович, Код ЄДРПОУ:1904417691
Ліцензія ДАБІ
Шановний Замовник!
Вам було надано аргументовану претензію щодо неправомірності вимоги Ліцензії ДАБІ, та попросили чітко вказати посилання на закон, в якому зазначено, що її ПОТРІБНО надавати. А замість того, щоб надати змістовну відповідь, Ви скопіювали нам норми закону та ще й перелічили принципи, які самі ж і порушуєте! Дякуємо, та про існування Закону України "Про публічні закупівлі" ми знаємо та де його почитати, також у курсі. У нас не просто, як Ви висловилися, "немає підстав вважати, що Ви порушуєте дані принципи", ми Вам детально АРГУМЕНТУВАЛИ чому і як Ви їх порушуєте (Ще раз наголосимо: ВИ САМІ ВКАЗУЄТЕ що Предметом закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти)». Проте вказані роботи Ви відносите до БУДІВНИЦТВА??? об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю. Разом з тим, вказаним Переліком не визначено електромонтажні роботи. Слід зазначити, що законодавством не передбачено отримання ліцензії Держархбудінспекції саме для електромонтажних робіт.)
Та бачимо, що Ви навіть не читали наше питання і не намагались второпати, що ми Вам пояснювали. Що ж тоді наступною інстанцією, яка вирішить нашу суперечку буде Антимонопольний комітет, якщо Ви не хочете усувати Ваші неправомірні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 серпня 2019 14:21
Причина: Не приймається до розгляду через протермінування терміну подачі вимог.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-20-001727-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ УкрПожБуд, Код ЄДРПОУ:43007135
Дата подання: 29 серпня 2019 13:51
Скарга
ТОВ «УКРПОЖБУД» Україна,60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вулиця 1 травня, 26. ЄДРПОУ 43007135, р/р № 26004051511023 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 356282 Вих. № 9/280819 28 серпня 2019 р. . Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського,45 Скаржник: Замовник ТОВ «УКРПОЖБУД» Україна,60300, Чернівецька область, Новоселицький район, м. Новоселиця, вулиця 1 травня, 26 Тел. +380957778556 Email: ukrpozhbud@gmail.com Управління освіти Чернівецької міської ради 58000, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176 СКАРГА на незаконні дії замовника при проведенні процедури закупівлі «Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти; ДК 021 :2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи» Управлінням освіти Чернівецької міської ради (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2019-08-20-001727-c про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти; ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій - 05 вересня 2019 року, 10:00. Відповідно до ч. 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Учасники неодноразово зверталися до Замовника з вимогою щодо усунення порушень. Замовник оприлюднив відповіді на звернення від 22.08.2018 року, в яких відмовив в задоволенні вимог. Станом на 29.08.2019 ніяких дій з внесення змін Замовником не було вчинено. Саме тому, ТОВ «УКРПОЖБУД», керуючись абз.1 ч. 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме: 1) В додатку 1 технічного завдання (Основні вимоги до закупівлі:) у пункті 10 та додатку 3 Розділ ІІІ п. 3.10 Тендерної документації зазначено. що учасник має надати Копію Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж. До Замовника звертались з питанням в період уточнень про неправомірність такої вимоги в Тендерній документації з наданням обrрунтування її незаконності та неправомірності. На що Замовником було надано відповідь: «В тендерній документації передбачена вимога надати скан-копію чинної ліцензії, виданої Держархбудінспекцією з переліком робіт з провадження господарської діяльності, необхідних для виконання технічного переоснащення на об’єктах з класом наслідків СС2, СС3 (сигналізації). Предметом закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти)». Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю юридичній особі, яка здійснює господарську діяльність в галузі створення архітектурних об’єктів та виконання монтажних робіт. Тому вимога у тендерній документації щодо надання: «Скан-копії ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України Учасника на право виконання електромонтажних робіт» є цілком обґрунтована. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32 «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Разом з тим, окремі об’єкти, де планується встановити системи пожежогасіння належать до пам’яток архітектури місцевого значення. Монтаж систем здійснюватиметься в закладах освіти, в яких постійно або періодично перебуватимуть більше 200 дітей. Відповідно до пункту 2 «Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року за № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). Вище зазначеною Постановою затверджено Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, серед яких визначено 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання. До внутрішніх інженерних мереж відносяться електричні мережі низької, а в разі промислових об'єктів - середньої напруги, санітарно-технічні мережі та обладнання, опалювальні та вентиляційні системи, комп'ютерно-комунікаційні системи, а також локальні системи протипожежного захисту. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу тобто інженерних мереж, повинні здійснюватися у приміщеннях навчальних закладів що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є обов’язковою». Надаємо пояснення і обrрунтування незаконності вимоги про надання копії Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж: по-перше, Замовником визначено предмет закупівлі - «Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти; ДК 021 :2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльнос ті», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об 'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей , визначених Законом України "Про архітектурну діяльність" ; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається , що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. по-друге, згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно -будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз'яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва , реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту». Також відповідно до пункту 2 Порядк у ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб'єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. по-третє, відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів , що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією , систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту буд івел ь та споруд. по-четверте, Замовник вказує, що предметом закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 45310000-3. Електромонтажні роботи (Послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння у закладах освіти)». Відповідно до Переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року № 256, визначено будівництво об᾽єктів інженерної інфраструктури, зокрема, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж. Разом з тим, вказаним Переліком не визначено електромонтажні роботи. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (яка необхідна для надання послуг згідно предмета закупівлі), та не маємо Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж (яку ми не повинні мати, адже не є суб' єктами будівельної діяльності). Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обгрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо зобов'язати Замовника виключити з тендерної документацн вимогу про надання копії Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж. 2) В додатку 1 технічного завдання (основні вимоги до закупівлі:) у пункті 5 та додатку 3 Розділ ІІІ п. 3.9 Тендерної документації зазначено. що учасник має надати Скан-копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та евакуацію людей, устаткування для передачі сповіщень п.2 постанови КМУ України від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». До Замовника звертались з питанням в період уточнень про неправомірність такої вимоги в Тендерній документації з наданням обrрунтування її незаконності та неправомірності. На що Замовником було надано відповідь: «В тендерній документації передбачена вимога надати скан-копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та евакуацію людей, устаткування для передачі сповіщень п.2 постанови КМУ України від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». На сайті ДСНС України розміщений загальний Ліцензійний реєстр господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (загальний). В ньому зазначена загальна інформація щодо ліцензії. Однак, у вказаному реєстрі немає копій Ліцензій у відкритому доступі. Тому замовник не вбачає жодної дискримінації в своїй вимозі надати скан-копію Ліцензії ДСНС України. Вважаємо, що даний документ є одним з найважливіших документів відповідно до послуг по предмету закупівлі» Надаємо пояснення і обrрунтування незаконності вимоги про надання скан-копії чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: по-перше, Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР. На пiдтвердження даного факту ДСНС України видаються відповідні Накази та ведеться відповідний реєстр, який є у вільному доступі та оновлюється кожні три дні. Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування ДСНС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. За юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Таким чином, маємо те, що перевiрити дiйснiсть лiцензii Замовник може самостiйно в режимi реального часу, і вимога надати саме СКАН-КОПIЮ відповідної ліцензii є дискримiнацiйною Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо Ліцензії Державної служби з надзвичайних ситуацій України (державного департаменту пожежної безпеки) на виконувані роботи в паперовому вигляді, щоб зробити СКАН-КОПІЮ, але маємо електронну Ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка необхідна для надання послуг згідно предмета закупівлі і яка за юридичною силою є рівнозначною з Ліцензією, яку вимагає Замовник. Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обгрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу про надання скан-копії чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. 3) В додатку 1 технічного завдання (основні вимоги до закупівлі:) у пункті 11 та додатку 3 Розділ ІІІ п. 3.12 Тендерної документації зазначено. шо учасник має надати скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства. До Замовника звертались з питанням в період уточнень про неправомірність такої вимоги в Тендерній документаuії з наданням обгрунтування її незаконності та неправомірності. На що Замовником було надано відповідь: «В тендерній документації розділом ІІІ. «Інші документи» передбачено надання учасниками скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства. Одним з кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановив такий як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З метою підтвердження відповідності Учасника замовник вимагає «Інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженої представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в Додатку 1 цієї документації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг по предмету закупівлі).» Так як останнім часом почастішали випадки того, що в даній довідці зазначаються неіснуючі працівники та з метою запобігання випадкам щодо надання недостовірної інформації учасниками при поданні неіснуючих працівників, замовником було прийняте рішення подати копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ), що є підтвердженням відносин між працівником і роботодавцем. Так, Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її дозволу, не допускається. Але на сьогодні немає необхідності отримувати такий дозвіл, якщо роботодавець використовує персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових та інших правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність тощо. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). При цьому необхідно отримувати письмову згоду співробітника на обробку його персональних даних, які стосуються (ч. 1 та п. 1 ч. 2 ст. 7 Закону № 2297): расового або етнічного походження; політичних, релігійних або світоглядних переконань; членства в політичних партіях і професійних спілках; притягання до кримінальної відповідальності; стану здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних. Проте при звичайному виконанні функцій роботодавця немає потреби у збиранні та обробленні таких відомостей. Вимога замовника не стосується жодного з перерахованих вище пунктів, а тому надання копії податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) є правомірною. Разом з тим, при поданні вказаного документу інформацію про ідентифікаційні коди працівників та/або серія та номер паспорту може бути заритушовано.». Надаємо пояснення і обгрунтування незаконності вимоги про надання скан-копії поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період: по-перше, Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. Аналіз наведених вимог замовника дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлений перелік документів : - звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів; - податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за останній звітний період (Ф №1ДФ) ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Розмір заробітної плати не підтверджує ані кваліфікацію, ані досвід роботи працівників. Більше того надання розміру заробітної плати не передбачене жодним законодавчим актом. по-друге, відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4, Пунктом 3.1 зазначеного Порядку передбачено, що у графі 2 "Податковий номер або серія та номер паспорта*" відображається реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта фізичної особи (для фізичної особи, яка має відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), про яку надається інформація в податковому розрахунку. Статтею 2 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Стаття 6 цього Закону передбачає, що обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, не допускається. У відповіді Замовник плутає поняття «Збір» та «Обробка» персональних даних з «Поширенням». Згідно ст. 14 даного Закону Учасник має отримати згоду на ПОШИРЕННЯ персональних даних, а Замовник повинен вжити заходів щодо забезпечення вимог ЗАКОНОДАВСТВА в сфері захисту персональних даних. По-третє, ч. 4 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі», визначає, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Замовник позбавляє можливості участі у закупівлі юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які є новостворені (та відповідають всім іншим недискримінаційним критеріям Закупівлі) у звітному кварталі та ще не подавали квартальний звіт за формою 1-ДФ, а також юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які мають необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення даного оголошення та/або у даному звітному кварталі. Так як Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу, в даному випадку 3-ій квартал і подання здійснюється до 09 листопада 2019 року.) Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ставить учасника процедури закупівлі в залежність від можливості отримання згоди від працівників, стосовно якого, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", здійснюється обробка його персональних даних та згоди на передачу (поширення) цих відомостей Замовнику, та оприлюднення такої інформації, яка стане загально-доступною будь яким особам, а також є дискримінаційною для всіх інших учасників які є новостворені та ще не подавали звіт за формою 1-ДФ. Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обrрунтованою та дискримінаційною,а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу про надання скан-копії поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства. На підставі вище викладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Копії Ліцензії Держархбудінспекції на монтаж інженерних мереж; 4. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу про надання Скан-копію чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме «монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та евакуацію людей, устаткування для передачі сповіщень п.2 постанови КМУ України від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; 5. Зобов'язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання скан-копії поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства; 6. Зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови в Тендерній документації; 7. Зобов'язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Додатки: 1. Доказ внесення плати за подання скарги. З повагою, Директор ТОВ «Укрпожбуд» Новак Ю.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2019 21:36
рішення від 02.09.2019 № 12159 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 21:36
рішення від 18.09.2019 № 13244 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 00:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №13244-р/пк-пз від 18.09.2019 р. виконано. В тендерну документацію внесено зміни та оприлюднено в електронній системі.
Дата виконання рішення замовником: 24 вересня 2019 10:42

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 13:51
Скарга

Документи подані замовником

24 вересня 2019 10:42
Протокол зміни в ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович 687 975,50
UAH з ПДВ
499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАЗА ПЛЮС 700 000,00
UAH з ПДВ
499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УкрПожБуд 742 000,00
UAH з ПДВ
699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід» 1 150 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:07
3.9.Ліцензія Мартинюк.PDF
01 жовтня 2019 14:07
Тригуб Дов+Лиц.pdf.1.p7s
01 жовтня 2019 14:07
1,3. Договір з додатками.pdf
01 жовтня 2019 14:07
Тригуб Дов+Лиц.pdf
01 жовтня 2019 14:07
2.Довідка стаття 17.pdf
01 жовтня 2019 14:07
G6680.19.pdf.2.p7s
01 жовтня 2019 14:07
3.6.Гарантійний лист РФ.pdf
01 жовтня 2019 14:07
1.2.1.Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 14:07
3.4.Довідка субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 14:07
3.5.Довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2019 14:07
3.11.1-ДФ 2019-02.pdf
01 жовтня 2019 14:07
1.3.2.Відгук ДЮСШ.jpg
01 жовтня 2019 14:07
G6680.19.pdf
01 жовтня 2019 14:06
Тригуб Дов+Лиц.pdf.2.p7s
01 жовтня 2019 14:06
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 14:06
G6680.19.pdf.1.p7s
01 жовтня 2019 14:06
3.7.Довідка санкції.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 19:55
Щодо субпідрядників.pdf
04 вересня 2019 19:55
Щодо працівників.pdf
04 вересня 2019 19:55
Щодо захисту довкілля.pdf
04 вересня 2019 19:55
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 19:55
Статут_Фазаплюс_2017.pdf
04 вересня 2019 19:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2019 19:55
Протокол.pdf
04 вересня 2019 19:55
Наказ.pdf
04 вересня 2019 19:55
інформ. довідка .pdf
04 вересня 2019 19:55
Дозвіл Держпраці 2.pdf
04 вересня 2019 19:55
Дозвіл Держпраці 1.pdf
04 вересня 2019 19:55
витяг 2018.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 17:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Рішення.pdf
01 жовтня 2019 17:49
паспорт директор.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Наказ ДСНС.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Договір позички авто.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Договір Індик продукт.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Договір Анатійчук.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Відгук індик продукт.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Відгук Анатійчук.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Акт ДСНС щаслива оселя.pdf
01 жовтня 2019 17:49
Акт ДСНС Анатійчук.pdf
01 жовтня 2019 17:49
15 Довідка санкції.pdf
01 жовтня 2019 17:49
14 Довідка РФ.pdf
01 жовтня 2019 17:49
13 Довідка довкілля.pdf
01 жовтня 2019 17:49
12 Довідка субпідряд.pdf
01 жовтня 2019 17:49
11 Гарантійний лист.pdf
01 жовтня 2019 17:49
3 Довідка ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 17:49
02 Довідка працівники.pdf
01 жовтня 2019 17:49
1дф_квит.pdf
01 жовтня 2019 17:49
01 Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мартинюк Василь Іванович

ТОВ ФАЗА ПЛЮС

ТОВ УкрПожБуд

ТОВ Пожежна будівельна фірма «Схід»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович
#1904417691
Переможець 499 998,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Мартинюк Василь Іванович
#1904417691
499 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 12:39
Додатковий договір 1 №161.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:28
Договір №161.PDF укладений
22 жовтня 2019 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 5.1. Договору №161 викладено в новій редакції щодо продовження терміну виконання послуг до 10.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 499 998,00
UAH