Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 028 066,00 UAH
UA-2019-08-20-001549-c e0adbb66ee774bc295035f99a01ea702
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безпечний Олександр Іванович

+380680680708 alexrada42@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04364035
Місцезнаходження: 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вулиця Незалежності України 42 А
Контактна особа: Безпечний Олександр Іванович
+380680680708
alexrada42@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 14:11
Очікувана вартість: 4 028 066,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 140,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівський район, смт Олександрівка, провулок Зелений, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поточні розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи, згідно з рахунком (рахунками), шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця згідно з актом (актами) виконаних робіт, підписаних Сторонами Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:54
Додаток 1 - 2 (зі змінами).docx
21 серпня 2019 10:54
ТД Олександрівська селищна рада (ДНЗ зі змінами).doc
20 серпня 2019 14:06
Додаток 3 (Кошторисна документація).pdf
20 серпня 2019 14:06
Додаток 4_5_6.docx
21 серпня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:54
Додаток 1 - 2 (зі змінами).docx
20 серпня 2019 14:06
Додаток 1 - 2.docx
21 серпня 2019 10:54
ТД Олександрівська селищна рада (ДНЗ зі змінами).doc
20 серпня 2019 14:06
ТД Олександрівська селищна рада (ДНЗ).doc
20 серпня 2019 14:06
Додаток 3 (Кошторисна документація).pdf
20 серпня 2019 14:06
Додаток 4_5_6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 21 серпня 2019 09:40
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:18
В п.5 розділу 3 тендерної документації зазначено наступне: - копія аналогічного договору (без додатків) за яким учасником виконувались роботи з реконструкції мереж вуличного освітлення; Це є якась помилка? Адже це тендер на закупівлю по кап. ремонту приміщення . Поясність будь-ласка
Відповідь: Вибачте, будь-ласка, справді сталась машинальна помилка при складанні тендерної документації секретарем тендерного комітету. Під аналогічним договором будівельного підряду розуміється договір, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) будівлі чи приміщення або в межах якого здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва будівлі чи приміщення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000029 ● dd757e3af46f4ce0b52617b0786061fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.08.2019 № 45

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-08-20-001549-с 20.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 15:50:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-001549-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при внесенні змін до тендерної документації 21.08.2019 в електронній системі закупівель Вами в окремому документі не оприлюднений перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
Так, відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
2) Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-03 11:42:30

Пояснення з власної ініціативи

Замовником 03 вересня 2019 року прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). (оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-08-20-001549-c на підставі частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівл"і

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, які були виявлені моніторингом, були усунуті Замовником шляхом відміни процедури закіпівлі.

2019-09-12 16:40:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-09-13 11:38:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 вересня 2019 11:33
Коментар щодо відміни: Органом державного фінансового контролю виявлені порушення, а саме: відсутня інформація про джерело фінансування в дужках, у полі "Конкретна назва предмету закупівлі", а також при проведені даної закупівлі було внесено зміни до тендерної документації, проте Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що повинен бути опрелюднено протягом одного дня.
Документи:
03 вересня 2019 11:33
Протокол про відміну торгів сторр3
03 вересня 2019 11:33
Протокол про відміну торгів стор.2
03 вересня 2019 11:33
протокол днз - 0001.pdf