Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04364035 |
Місцезнаходження: | 27300, Україна , Кіровоградська обл., смт Олександрівка, вулиця Незалежності України 42 А |
Контактна особа: |
Безпечний Олександр Іванович +380680680708 alexrada42@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 4 028 066,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 140,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Поточні розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи, згідно з рахунком (рахунками), шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця згідно з актом (актами) виконаних робіт, підписаних Сторонами | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 10:54 |
Додаток 1 - 2 (зі змінами).docx | |
21 серпня 2019 10:54 |
ТД Олександрівська селищна рада (ДНЗ зі змінами).doc | |
20 серпня 2019 14:06 |
Додаток 3 (Кошторисна документація).pdf | |
20 серпня 2019 14:06 |
Додаток 4_5_6.docx |
21 серпня 2019 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2019 10:54 |
Додаток 1 - 2 (зі змінами).docx
|
|||
21 серпня 2019 10:54 |
ТД Олександрівська селищна рада (ДНЗ зі змінами).doc
|
|||
20 серпня 2019 14:06 |
Додаток 3 (Кошторисна документація).pdf
|
|||
20 серпня 2019 14:06 |
Додаток 4_5_6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000029 ● dd757e3af46f4ce0b52617b0786061fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2019 № 45
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.08.2019 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-08-20-001549-с 20.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В .о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-29 15:50:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-20-001549-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при внесенні змін до тендерної документації 21.08.2019 в електронній системі закупівель Вами в окремому документі не оприлюднений перелік змін, що вносилися до тендерної документації?
Так, відповідно до частини 2 статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
2) Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без заповнення обов’язкового поля «10². Джерело фінансування закупівлі», як це передбачено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-03 11:42:30
Пояснення з власної ініціативи
Замовником 03 вересня 2019 року прийнято рішення про відміну процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт приміщень дошкільного навчального закладу №3 по провулку Зелений, 8 в смт Олександрівка, Олександрівського району, Кіровоградської області. Коригування. (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація). (оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2019-08-20-001549-c на підставі частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівл"і
- Рішення тендерного комітету про відміну торів
- Рішення тендерного комітету про відміну торгів стор.2
- Рішення тендерного комітету про відміну торів стор.3
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення, які були виявлені моніторингом, були усунуті Замовником шляхом відміни процедури закіпівлі.
2019-09-12 16:40:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-09-13 11:38:34
Інформація про відміну
Дата відміни: | 03 вересня 2019 11:33 |
Коментар щодо відміни: | Органом державного фінансового контролю виявлені порушення, а саме: відсутня інформація про джерело фінансування в дужках, у полі "Конкретна назва предмету закупівлі", а також при проведені даної закупівлі було внесено зміни до тендерної документації, проте Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що повинен бути опрелюднено протягом одного дня. |
03 вересня 2019 11:33
|
Протокол про відміну торгів сторр3 |
03 вересня 2019 11:33
|
Протокол про відміну торгів стор.2 |
03 вересня 2019 11:33
|
протокол днз - 0001.pdf |