Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (точилка для олівців, маркер, лоток настільний вертикальний, лоток настільний горизонтальний, органайзер, дестеплер, скоби, біндер, скріпки, клей олівець, клей ПВА, папір для нотаток, магнітний стакан для скріпок, закладки поліпропіленові, корректор, фарба штемпельна)
Очікувана вартість
75 003,00 UAH
UA-2019-08-20-001476-c 6511418c396945579c9c4c3ccb8b927f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-03 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-03
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 11:34
Очікувана вартість: 75 003,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


точилка для олівців, маркер, лоток настільний вертикальний, лоток настільний горизонтальний, органайзер, дестеплер, скоби, біндер, скріпки, клей олівець, клей ПВА, папір для нотаток, магнітний стакан для скріпок, закладки поліпропіленові, корректор, фарба штемпельна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6550 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (точилка для олівців, маркер, лоток настільний вертикальний, лоток настільний горизонтальний, органайзер, дестеплер, скоби, біндер, скріпки, клей олівець, клей ПВА, папір для нотаток, магнітний стакан для скріпок, закладки поліпропіленові, корректор, фарба штемпельна)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул.Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 13:55
Тендерна документація.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 22 серпня 2019 13:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 21.08.2019 о 11:02 год. до закупівлі № UA-2019-08-20-001476-c, повідомляємо наступне.
1,2) Повідомляємо, що додаток 4 до Тендерної документації на закупівлю точилок для олівців, маркерів, лотків настільних вертикальних, лотків настільних горизонтальних, органайзерів, дестеплерів, скоб, біндерів, скріпок, клею олівця, клею ПВА, папіру для нотаток, магнітного стакану для скріпок, закладок поліпропіленових, корректорів, фарби штемпельної (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить основні вимоги до точилок для олівців, маркерів, лотків настільних вертикальних, лотків настільних горизонтальних, органайзерів, дестеплерів, скоб, біндерів, скріпок, клею олівця, клею ПВА, папіру для нотаток, магнітного стакану для скріпок, закладок поліпропіленових, корректорів, фарби штемпельної, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю точилок для олівців, маркерів, лотків настільних вертикальних, лотків настільних горизонтальних, органайзерів, дестеплерів, скоб, біндерів, скріпок, клею олівця, клею ПВА, папіру для нотаток, магнітного стакану для скріпок, закладок поліпропіленових, корректорів, фарби штемпельної (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.

3) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Так, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 52 104,00
UAH з ПДВ
52 104,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 63 594,00
UAH з ПДВ
63 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 66 141,00
UAH з ПДВ
66 141,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 06:40
Електронний підпис
05 вересня 2019 06:38
цінова-пропозиція.pdf
05 вересня 2019 06:38
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
05 вересня 2019 06:38
техн.завдання.pdf
05 вересня 2019 06:38
СТ17.rar
05 вересня 2019 06:38
лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 06:38
загальні відомості.pdf
05 вересня 2019 06:38
Договір завіряний.pdf
05 вересня 2019 06:38
довідка про працівників.pdf
05 вересня 2019 06:38
ВІДГУК жек12.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 10:50
Електронний підпис
13 вересня 2019 10:49
Довідка про банкрутство.pdf
13 вересня 2019 10:49
Довідка МВС.pdf
13 вересня 2019 10:49
Довідка з податкової.pdf
13 вересня 2019 10:49
Довідка 2.zip
13 вересня 2019 10:49
Довідка 1.zip
04 вересня 2019 11:53
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:53
39 Не надання документів.pdf
04 вересня 2019 11:53
30 Мат-тех база.pdf
04 вересня 2019 11:53
28 Довідка з банку.pdf
04 вересня 2019 11:53
24 Д-ка ч9 ст9.pdf
04 вересня 2019 11:53
22 Д-ка про банкрутство.pdf
04 вересня 2019 11:53
19 Захист довкілля.pdf
04 вересня 2019 11:53
18 Відгук ДПП.pdf
04 вересня 2019 11:53
16 Відгук СЗРУ.pdf
04 вересня 2019 11:53
13 Аналогічні договори.pdf
04 вересня 2019 11:53
11 Лист - гарантія.pdf
04 вересня 2019 11:53
10 Проект договору.pdf
04 вересня 2019 11:53
8 Висновки СЕС завірені.pdf
04 вересня 2019 11:53
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 10:21
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
03 вересня 2019 10:21
тех. характеристика.pdf
03 вересня 2019 10:21
тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 10:21
Таблиця відповідності.pdf
03 вересня 2019 10:21
Проєкт договору.pdf
03 вересня 2019 10:21
Інформація про учасника.pdf
03 вересня 2019 10:21
Д-ка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕГТЯРЬОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2708121326
Відхилено 52 104,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 09:45
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 63 594,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
63 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 10:04
Договір.pdf укладений
24 вересня 2019 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 594,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 599,00 UAH)