Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (Ноутбук)
Очікувана вартість
171 000,00 UAH
UA-2019-08-20-001374-c ● 15c358a38a1544a1a48cdb649deed8a4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Скадовська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004060 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, 20 |
Контактна особа: |
Яценко Альона Михайлівна +380953475281 medtmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 13:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 13:41 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 171 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Комп’ютерне обладнання (Ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
75700, Україна, Херсонська область, м.Скадовськ, вул.Шмідта 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | (Джерело фінансування: районний бюджет) оплата за поставлений товар проводиться не пізніше 10 банківських днів з дати поставки Товару Продавецем | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 13:37 |
Тендерна документація ПК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:04
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації Замовником не зазначено посилання на конкретну торгівельну марку відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Тому виходячи з вище викладеного Замовником допускається різні торгові марки та моделі.
2. Замовник відповідно тендерній документації, а саме Додатку 3 п.2 зазначено:
2. При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
3. Відповідно до Розділу 5 тендерної документацій зазначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
2. Замовник відповідно тендерній документації, а саме Додатку 3 п.2 зазначено:
2. При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання.
3. Відповідно до Розділу 5 тендерної документацій зазначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс |
153 624,12
UAH з ПДВ
|
153 624,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
162 544,62
UAH з ПДВ
|
157 292,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
160 740,00
UAH з ПДВ
|
157 294,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
162 826,20
UAH з ПДВ
|
160 738,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
168 910,00
UAH з ПДВ
|
165 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА |
168 910,00
UAH з ПДВ
|
168 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
153 624,12
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 09:16
|
020.jpg | укладений |
20 вересня 2019 09:15
|
019.jpg | укладений |
20 вересня 2019 09:15
|
018.jpg | укладений |
20 вересня 2019 09:15
|
017.jpg | укладений |
20 вересня 2019 09:15
|
016.jpg | укладений |
20 вересня 2019 09:15
|