Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання(Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету.)
Очікувана вартість
5 123,50 UAH
UA-2019-08-20-001352-c 9c773fb8d1a34ca2a83ed6e7c7ec5c07
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання



Згідно договору. Вид предмета закупівлі- послуги. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після завершення робіт на протязі 20 банківських днів з моменту завершення робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Плівка рентгенівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла , вул.Софіївська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі- послуги. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% після завершення робіт на протязі 20 банківських днів з моменту завершення робіт. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

20 серпня 2019 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 13:30
Рішення № 235.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сомик Ігор Іванович
#2430200219
Переможець 5 123,50
UAH
20 серпня 2019 13:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 13:33
Договір ст.1.pdf укладений
20 серпня 2019 13:32
Договір ст.2.pdf укладений
20 серпня 2019 13:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Плівка рентгенівська 5 одиниця 512,35
UAH