Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережевий фільтр - подовжувач
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-08-20-001239-c 7cb4ef5d46bc48a48d49aa0aea8e7335
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
141 штука
Мережевий фільтр - подовжувач (джерело фінансування місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 31682000-0 — Електричне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня поставки Товарів. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:28
Дата відповіді: 22 серпня 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
По- перше, питання щодо допуску на торги Учасника є некоректним, закупівля здійснюється відповідно до принципів здійснення публічних закупівель наведених
в ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон № 922-VІІІ) та відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі-Інструкція № 10).
Щодо допуску на торги товарів торгових марок або моделей яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, повідомляємо що у тендерній документації відсутні будь-які посилання на торгові марки, однак Замовник потребує саме такий товар, який відповідає технічним характеристикам, чітко визначеним у Додатку 1 до оголошення.
Щодо Вашої вимоги «зобов'язати Замовника всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника» просимо уважно вивчати оголошення та додатки до нього. У Додатку 2 до оголошення «Форма тендерної пропозиції» зазначено наступне: Увага! *Учасник зазначає конкретну назву товару (торгову марку, модель тощо).
Щодо допуску Учасника-ФОП, а саме участі в аукціоні Учасників, які не є платниками ПДВ ані Закон № 922-VІІІ, ані Інструкція № 10 ніяких обмежень або заборон не містить.
Щодо ціни та ПДВ, ціну зазначену в оголошенні слід сприймати, як максимальну ціну, яку Замовник готовий заплатити, тому маєте відштовхуйтесь від неї у своїх цінових пропозиціях. У разі перемоги Учасника не платника ПДВ, у договорі буде зазначено ціну, визначену за результатами аукціону з відміткою без ПДВ.

Технічні характеристики?
Дата подання: 21 серпня 2019 14:23
Дата відповіді: 22 серпня 2019 10:30
Чи можлива допустима сила струму: 10 А?
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне.
Замовник потребує саме такий товар (мережевий фільтр-подовжувач (ДК 021:2015:31682000-0 «Електричне приладдя»), який відповідає технічним характеристикам, чітко визначеним у Додатку 1 до оголошення, тобто допустима сила струму: 16 А.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 19 319,13
UAH з ПДВ
19 319,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 09:13
Pasport 12-13ST.PDF
28 серпня 2019 09:13
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
28 серпня 2019 09:13
Vityag.PDF
28 серпня 2019 09:13
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
28 серпня 2019 09:13
Vipiska2.PDF
28 серпня 2019 09:13
Гарантія на документи.pdf
28 серпня 2019 09:13
Vipiska.PDF
28 серпня 2019 09:13
Pasport 1ST.PDF
28 серпня 2019 09:13
Pasport 2ST.PDF
28 серпня 2019 09:13
Dovidka SCHET.PDF
28 серпня 2019 09:13
ID KOD.PDF
28 серпня 2019 09:13
ДОВІДКА документи.pdf
28 серпня 2019 09:13
Витяг розширений.pdf
28 серпня 2019 09:13
Технічні вимоги.pdf
28 серпня 2019 09:13
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 19 319,13
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:13

Документи

02 вересня 2019 15:12
рішення 02.09.19.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій