Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект №1; комплект №2; комплект №3; комплект №4; комплект №5; комплект №6; комплект №7; комплект №8; комплект №9; комплект №10; комплект №11; комплект №12; комплект №13; комплект №14; комплект №15
Очікувана вартість
980 420,00 UAH
UA-2019-08-20-001217-c e84a7de3facb447e979d0cdeac46c279
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 13:33
Очікувана вартість: 980 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 804,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
комплект №1 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №2 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №3 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №4 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №5 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №6 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №7 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №8 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №9 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №10 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №11 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №12 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №13 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №14 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 комплект
комплект №15 (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Постанова КМУ від 3 квітня 2019 р. №319)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 12:55
проект договору_мережеве обладнання_2019_ЗОШ.doc
20 серпня 2019 12:55
ТД_мережеве обладнання_2019_ЗОШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:28
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 3 до тендерної документації У разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Згідно п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником..». Згідно п.п.3) п.1 Розділу Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник завантажує файли, які повинні містити наступні документи та інформацію: «3) порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 3). Згідно п.1 Розділу Оцінка тендерної пропозиції «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СДС-СХІД" 974 990,00
UAH з ПДВ
974 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРНЕТ СХІД ГРУП" 980 420,00
UAH з ПДВ
980 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 13:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:30
Статут.pdf
05 вересня 2019 13:30
Свідоцтво платника ПДВ.jpg
05 вересня 2019 13:30
Витяг.pdf
05 вересня 2019 13:30
Висновок ДСЕЕ TP-Link.pdf
05 вересня 2019 13:30
photo_2019-09-03_09-33-25.jpg
05 вересня 2019 13:30
EAP245,EAP225, EAP225-Outdoor.pdf
05 вересня 2019 13:30
14. Порівняльна таблиця.pdf
05 вересня 2019 13:30
11.Лист згода.jpg
05 вересня 2019 13:30
0.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 14:36
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:34
37944317_3129202314_DS190201124457.ZS2
05 вересня 2019 09:34
тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 09:34
Статут.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0127.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0126.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0125.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0124.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0123.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0122.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0121.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0120.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0119.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0118.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0117.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0116.pdf
05 вересня 2019 09:34
сканирование0115.pdf
05 вересня 2019 09:34
Приказ ТОВ директор.pdf
05 вересня 2019 09:34
Единый_налог.jpg
05 вересня 2019 09:34
Витяг оригинал.pdf
05 вересня 2019 09:34
банк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СДС-СХІД"

ТОВ "ІНТЕРНЕТ СХІД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СДС-СХІД"
#37803111
Відхилено 974 990,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 11:47
ТОВ "ІНТЕРНЕТ СХІД ГРУП"
#37944317
Відхилено 980 420,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 11:50

Документи

11 вересня 2019 11:47
Електронний підпис
11 вересня 2019 11:46
протокол_279.PDF
06 вересня 2019 13:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 вересня 2019 11:50
Електронний підпис
11 вересня 2019 11:49
протокол_280.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2019 11:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі