Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Шкільні меблі)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-08-20-001200-c f7ddbb8ec17546418c059bdd82ffbbaa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

М'якущак Ярослав Юрійович

380973329472 nwerbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа: М'якущак Ярослав Юрійович
380973329472
nwerbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 08:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 08:15
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі - 378 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
378 штуки
Шкільні меблі (залишок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78218, Україна, Івано-Франківська область, село Нижній Вербіж, вул. Довбуша,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 22 серпня 2019 17:14
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:36
Добрий день! 1. Чи обов'язкова наявність у складі пропозиції Сертифіката відповідності на Товар ? Звертаємо вашу увагу, що дана продукція не підлягає обовязковій сертифікації на території України. Довідка з уповноваженого органу про добровільну ( не обовязкову) сертифікацію буде надана у складі пропозиції. Для підтвердження якості Товарів буде надано сертифікат якості виробника, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи. Чи буде відхилена конкурсна пропозиція Учасника, який не надав у складі пропозиції копію Сертифіката відповідності, а надав офіційний лист Держспоживстандарту України про те, що продукція, а саме шкільні меблі не підлягають обовязковій сертифікації? 2. Свідоцтво про визнання педагогічним вимогам. Відповідність санітарним вимогам підтверджується висновками санітарно-епідеміологічної експертизи ( у тому числі на відповідність вимогам ДСТУ 22046). Відповідність технічним вимогам ( ГОСТам, ДСТУ, іншим нормативним документам) паспортом якості виробника. Чи обовязкова наявність даного свідоцтва у складі пропозиції учасника, якщо так, то на підставі якого нормативного документа. Також просимо надати відповідь на запитання, яка організація або державна установа є Уповноваженим органом Міністерства освіти і науки України. Чи буде відхилена пропозиція без подання у її складі даного Свідоцтва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня!
1.Відповідно до п.7 Додатку 2 «Постачальник повинен надати на виріб сертифікат якості (відповідності) (*читати «або»)».
Відповідно до Додатку 1 «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів».
2.Тендерна документація не містить вимоги надати Свідоцтво про визнання педагогічним вимогам».
Відмінність у розмірах.
Дата подання: 23 серпня 2019 09:21
Дата відповіді: 27 серпня 2019 13:38
Доброго дня. Чи будете розглядати пропозицію в разі відмінності розмірів Конференц стіл 750х4000х110 мм ? Чи можна деякі параметри столу надати в пропозиції в меншу чи більшу сторону? На скільки мм? Дякую.
Відповідь: «Доброго дня!. Відповідно до п. 13 Додатку 2 ТД «Відхилення в габаритних розмірах меблів допускаються +- 1 см.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 08:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 367 000,00
UAH з ПДВ
367 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 10:42
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:41
Витяг з ЄДР 30.08.pdf
04 вересня 2019 10:41
16 Проект договору.pdf
04 вересня 2019 10:41
15 Сертифікат ІСО 14001.pdf
04 вересня 2019 10:41
15 Сертифікат ISO 9001.pdf
04 вересня 2019 10:41
14 Технічний опис + фото.pdf
04 вересня 2019 10:41
12 Паспорти.pdf
04 вересня 2019 10:41
8 З.К. Сертифікат.pdf
04 вересня 2019 10:41
3.2 Накладні ПАТ Укрпошта.pdf
04 вересня 2019 10:41
3.2 З.К. Накладна Укрпошта.pdf
04 вересня 2019 10:41
3.2 З.К Договір Укрпошта.pdf
04 вересня 2019 10:41
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Інформація про відміну

Дата відміни
05 вересня 2019 08:15
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій