Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2019-08-20-001021-c f69b72cbceb0498ca12047912f72790c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Вишневський

+380472393265 tenderua2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108667
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська , буд. 57
Контактна особа: Євген Вишневський
+380472393265
tenderua2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 22:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:19
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 20 серпня 2019 16:23
Дата відповіді: 23 серпня 2019 18:27
Шановний Замовнику, Опублікуйте будь ласка для ознайомлення проект договору на закупівлю обладнання. Дякуємо!
Відповідь:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №____


м. Черкаси «___» _________2019р.

Головне управління Національної поліції в Черкаській області, в подальшому в даному Договорі іменується «Покупець», в особі начальника ________________, що діє на підставі Положення, з одного боку, та _________________, в подальшому в даному Договорі іменується «Постачальник», в особі ______________, що діє на підставі ________________, з другого боку, що в подальшому в даному Договорі разом іменуються "Сторони", а кожен окремо – "Сторона", уклали даний Договір поставки про наступне:
1. Предмет договору.
1.1.«Постачальник» зобов’язується передати у власність «Покупця» товар: ______________ (ДК 021:2015 – 32420000-3 (Мережеве обладнання), найменування, загальна кількість, одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна вартість яких визначена Сторонами у Специфікації (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною цього Договору (надалі іменується "Товар")).
1.2. «Покупець» - прийняти у власність і оплатити, в узгоджених сторонами кількості та асортименті.

2. Порядок відпуску (поставки) товарів.
2.1. Термін поставки товару з дати підписання договору та до _____________ року.
2.2. Надання товару супроводжується накладними з чітким переліком товарів, одиниць виміру, кількості, ціни та суми вартості товарів за адресою: м. Черкаси, вул. Гоголя, 341.
2.3. Прийомка-здача товарів здійснюється за кількістю, якістю та цілісністю згідно з накладними в момент прийняття їх «Покупцем».
2.4. Днем отримання товару вважається дата отримання товару «Покупцем».

3. Сума договору та порядок розрахунків.
3.1. Сума договору складає ______грн. ___коп. з ПДВ (_______грн. _____ коп.).
3.2. Надання товару проводиться без попередньої оплати, розрахунок за отриманий товар повинен бути проведений «Покупцем» на протязі 10 банківських днів.
3.3. До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Покупця, обов’язкові платежі, збори тощо.
4. Якість товару.
4.1. Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам та правилам, технічним умовам даного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника.
4.2. Гарантійний термін товару повинен діяти протягом терміну встановленого виробником, але не менше ____ місяців з моменти його поставки Замовнику.
4.3. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар протягом 2 (двох) робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
5. Відповідальність сторін.
5.1. За прострочення оплати за наданий товар Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення, від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.
5.2. За порушення термінів поставки товару Постачальник сплачує на користь Покупця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми не виконаного Постачальником зобов’язання, за кожний день прострочення, а за прострочення понад п'ятнадцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
5.3. Всі спори, які виникають внаслідок дій або без дій по даному договору розглядаються згідно чинного законодавства України.
5.4. Сторони зобов’язуються виконувати інші вимоги згідно чинного законодавства України.

6. Форс-мажор
6.1. У випадку виникнення обставин «непереборної сили» (стихійне лихо, катастрофа, прийняття Державою постанов, що роблять неможливим виконання умов даного договору) зі сторін знімається відповідальність по даному договору.
6.2. Після зникнення обставин «непереборної сили» (стихійні сили) сторони повинні приступити до виконання умов договору негайно.
6.3. Сплата податків та інших обов’язкових платежів, погашення кредитів, а також виплата зарплати працівникам «Покупця» не є підставою для відтермінування виконання умов даного договору.

7. Строк дії Договору
7.1. Даний договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов’язань по даному договору, але не пізніше 31.12.2019.
8. Додаткові умови.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Адреси сторін і платіжні реквізити.

«Покупець»
Головне управління Національної поліції
в Черкаській області
юридична адреса: 18036, м. Черкаси,
вул. Смілянська, 57
ЄДРПОУ 40108667
р/р _______________
ДКСУ м. Київ, МФО 820172


Начальник

_________________ /В.В.Лютий / «Постачальник»

Додаток №1
до договору №__________від_________2019

Специфікація на товар

№ з/п Найменування товару ДК021:2015 Од К-ть Ціна грн.
без ПДВ Ціна грн.
з ПДВ
Сума грн.
без ПДВ Сума грн.
з ПДВ
1
32420000-3
шт
Всього з ПДВ



«Покупець»
Головне управління Національної поліції
в Черкаській області
юридична адреса: 18036, м. Черкаси,
вул. Смілянська, 57
ЄДРПОУ 40108667
р/р _______________
ДКСУ м. Київ, МФО 820172


Начальник

_________________ /В.В.Лютий / «Постачальник»





Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:31
Дата відповіді: 23 серпня 2019 18:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.3 "Інформація про предмет закупівлі" даної допорогової закупівлі зазначено: "Інші виробники та еквівалент не допускаються". Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. У випадку подання пропозиції фізичною особою-підприємцем неплатником ПДВ розглядається остаточна цінова пропозиція. Порівнюються остаточні цінові пропозиції Учасників.
комутатори SG300 та SG350 (аналог)
Дата подання: 23 серпня 2019 10:25
Дата відповіді: 23 серпня 2019 18:29
Доброго дня. Заявлений в закупівлі комутатор : Комутатор Cisco SB SG300-28MP-K9-EU - знятий з виробництва. Найближча перехідна модель цього комутатора SG350-28MP-K9-EU - який ми можемо запропонувати до поставки. Назва товару відрізняється всього однією літерою, хоч вони майже повністю ідентичні тільки SG350 - більш новіша модель. Я правильно розумію якщо не допускаються аналоги тоді нашу пропозицію в якій ми вкажемо комутатор SG350 - буде відхилено ?. Дякую!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п.3 "Інформація про предмет закупівлі" даної допорогової закупівлі зазначено: "Інші виробники та еквівалент не допускаються".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК" 76 180,00
UAH з ПДВ
76 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 104 745,00
UAH з ПДВ
100 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онащук Світлана Олександрівна 105 000,00
UAH з ПДВ
101 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА 108 500,00
UAH з ПДВ
104 744,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 16:28
Сертифікат Cisco ASA5500_Ch.PDF
29 серпня 2019 16:28
Декларація DoC_ASA 5500_all.15.pdf
29 серпня 2019 16:23
Cisco ASA5500_Ch.PDF
29 серпня 2019 16:22
Cisco ASA5500_Ch.PDF
29 серпня 2019 16:22
DoC_ASA 5500_all.15.pdf
29 серпня 2019 16:20
Пропозиція кінцева.PDF
28 серпня 2019 17:48
Пропозиція.PDF
28 серпня 2019 17:48
Довідка заг.від.PDF
28 серпня 2019 17:48
Довідка.PDF

Публічні документи

28 серпня 2019 17:57
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 15:14
Електронний підпис
28 серпня 2019 15:08
Паспорт_код учасника.pdf
28 серпня 2019 15:08
ASA _17_.pdf
28 серпня 2019 15:08
Виписка.pdf
28 серпня 2019 15:08
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2019 15:08
DoC_SB300_new.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ФОП Онащук Світлана Олександрівна

ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТРЕК"
#42345149
Відхилено 76 180,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 11:55
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Відхилено 100 500,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 11:58
ФОП Онащук Світлана Олександрівна
#3279512463
Відхилено 101 590,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 12:00
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА
#2179004967
Відхилено 104 744,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 12:03

Документи

25 вересня 2019 11:55
4256.jpg
25 вересня 2019 11:55
4257.jpg

Документи

25 вересня 2019 11:57
4258.jpg
25 вересня 2019 11:57
4259.jpg

Документи

25 вересня 2019 11:59
4260.jpg
25 вересня 2019 11:59
4261.jpg

Документи

25 вересня 2019 12:02
4265.jpg
25 вересня 2019 12:02
4264.jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій