Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000945-c a4c7ec90238d4416bc3ce31e42a6c42d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорочинська Ольга Станіславівна

380612149796 zp@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Державної міграційної служби України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 37834773
Вебсайт: http://zp.dmsu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Незалежної України, 90
Контактна особа: Сорочинська Ольга Станіславівна
380612149796
zp@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:50
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


офісне устаткування та приладдя різне. За рахунок коштів державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15897 штуки
офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Лобановського, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 12:00
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:32
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно відповіді на перше питання- повідомляємо, що з урахування ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, за умови відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі.
Стосовно відповіді на друге питання- повідомляємо, що у Додатку 1 до ТД («Тендерна пропозиція») в стобці № 2 «Найменування товару» вказано – «Учасник зазначає найменування пропонованого товару/модель/назву/тощо».

Стосовно відповіді на третє питання- повідомляємо, що з урахування ст.3 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» допускаємо до участі в закупівлі всіх учасників в межах ЗУ «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що Замовник є бюджетною, неприбутковою установою яка фінансується з державного бюджету та є неплатником ПДВ. Дотримуючись принципів максимальної економії бюджетних коштів та ефективності здійснення закупівель єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій даної закупівлі є ціна. При здійсненні закупівлі Замовник має намір максимально заощадити кошти державного бюджету та отримати товар, який відповідає його кваліфікаційним критеріям. Тому розглядатимемо ціну всіх учасників як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000945-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 13 вересня 2019 11:06
скарга щодо невідповідності запропонованого товару вимогам Замовника
Шановний Замовнику, просимо звернути увагу, що ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" запропоновано товар,який не є еквівалентом та не відповідає вимогам Замовника, а саме:позиція 15 - замість Скріпки 28 мм , кольорові, нікельовані запропоновоно некольорові скріпки. Просимо переглянути Ваше рішення щодо визначення переможцем ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР".
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 16:06
На Вашу вимогу повідомляємо, що Учасник ТОВ «Український папір» на позицію №15 у Технічних характеристиках та Порівняльній таблиці (файли Тех. характеристики.pdf та Порівняльна табл..pdf відповідно) зазначив «Скріпка 28мм 4-321, 4-OFFICE, колір – кольорові, розмір – 28мм, матеріал – сталь нікельована, упаковка – 100шт». Згідно технічного опису, даний товар повністю відповідає вимогам, які були встановлені тендерною документацією. Проте, зазначений артикул «4-321, 4OFFICE» відповідає скріпкам нікельованим, колір – сріблястий (нержавіюча сталь).
На наше звернення щодо невідповідності товару, учасник ТОВ «Український папір» повідомив, що у складі своєї тендерної пропозиції допустив технічну помилку, неправильно вказавши артикул товару, а також запевнив, що постачатись будуть саме кольорові скріпки (гарантійний лист додається). З огляду на те, що технічна помилка дійсно передбачалась тендерною документацією (Розділ V пункт 2 Тендерної документації), вимога учасника не може бути задоволеною.
Розгорнути Згорнути
Про надання інформації щодо розгляду вимоги

Документи

13 вересня 2019 16:02
SCAN0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 190 627,74
UAH з ПДВ
184 743,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 192 328,08
UAH з ПДВ
184 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 195 968,58
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 209 904,84
UAH з ПДВ
209 904,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 16:18
Електронний підпис
16 вересня 2019 16:18
доки переможця.pdf
06 вересня 2019 17:59
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:58
Порівняльна табл..pdf
06 вересня 2019 17:58
Тех. характеристики.pdf
06 вересня 2019 17:58
Кваліфікаційні док. 3.pdf
06 вересня 2019 17:58
Кваліфікаційні док. 2.pdf
06 вересня 2019 17:58
Кваліфікаційні док. 1.zip

Публічні документи

06 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 17:06
Статут.pdf
06 вересня 2019 17:06
Додаток 4 Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 15:31
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:31
_Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 15:31
_Ст.16 Закону.pdf
06 вересня 2019 15:31
_Протокол.pdf
06 вересня 2019 15:31
_Наказ.pdf
06 вересня 2019 15:31
_Лист-роз'яснення.pdf
06 вересня 2019 15:31
_Лист-погодження.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 18:03
Електронний підпис
06 вересня 2019 18:03
субпідрядн.PDF
06 вересня 2019 18:03
стаття 17.PDF
06 вересня 2019 18:03
стаття 16 _1.PDF
06 вересня 2019 18:03
санкції.PDF
06 вересня 2019 18:03
Протокол дир.pdf
06 вересня 2019 18:03
пропозиція.PDF
06 вересня 2019 18:03
проект договору.PDF
06 вересня 2019 18:03
працівники.PDF
06 вересня 2019 18:03
порівняльна таблиця.PDF
06 вересня 2019 18:03
НАКАЗ Романенко М.В.PDF
06 вересня 2019 18:03
Лист-розяснення.PDF
06 вересня 2019 18:03
копія договору.PDF
06 вересня 2019 18:03
зпхист довкілля.PDF
06 вересня 2019 18:03
довідка1.PDF
06 вересня 2019 18:02
довідка про досвід.PDF
06 вересня 2019 18:02
відгук.pdf
06 вересня 2019 18:02
бенефіц.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 184 743,92
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
184 743,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 16:36
протокол внес.змин.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 16:35
Дод.угода№1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 10:48
договир.pdf укладений
01 жовтня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML