Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення закладів загальної середньої освіти Київської області комп’ютерним обладнанням – ноутбуками, комплектами мережевого обладнання
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000944-a 49d26c08c65e40688d7998f57bca99f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Ольга Миколаївна

+380442482244 src_kz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 32792069
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Шкільна,28
Контактна особа: Андрєєва Ольга Миколаївна
+380442482244
src_kz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 20:45
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 20:45
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:31
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH
Publication date: 20 серпня 2019 20:41
Enquiries until: 26 серпня 2019 20:45
Complaints submission until: до 01 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 вересня 2019 20:45

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України». Місце поставки товарів: заклади загальної середньої освіти Київської області згідно з Додатком 3 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 комплекти
ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Оснащення закладів загальної середньої освіти Київської області комп’ютерним обладнанням – ноутбуками, комплектами мережевого обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 20:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 20:41
ТЗ_ДОДАТОК__3.pdf
20 серпня 2019 20:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
20 серпня 2019 20:41
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
20 серпня 2019 20:41
ДОДАТОК_4_Проект_договору(1).pdf
20 серпня 2019 20:41
ДОДАТОК_2_ст.17.pdf
20 серпня 2019 20:41
ДОДАТОК_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 21 серпня 2019 12:12
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:03
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Так, монтаж і доставка.
ТД
Дата подання: 21 серпня 2019 13:17
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:06
Доброго дня! "Програмний засіб для роботи з електронною книгою (підручник, методичний посібник тощо) на основі ліцензій вільного поширення пропрієтарний з україномовним інтерфейсом з технологією захисту авторських прав DRM." - Враховуючі той факт, що виробник електронних версій підручників зі шкільної програми в Україні є один, він монопольний (ТМ РОЗУМНИКИ), просимо видалити з технічного завдання вимоги включення до специфікації ці позиції, та провести окрему тендерну процедуру по такому програмному забезпеченню. Тому й вимога надання відповідних авторизаційних листів, які видються цим монополістом тільки обраним ним самим Учасникам є незаконою, і такою, що порушує принципи ПРОЗОРРО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація та безпосередньо вимога щодо програмного засобу для роботи з електронною книгою для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів та вимог Наказу Міністерства освіти і науки України №1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Наказ №1440 МОН України встановлює базовий перелік і комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, у тому числі спеціальне (суто галузеве), буде використовуватися в закладах освіти, тендерний комітет, керуючись частиною третьою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вважає за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно оригінальності програмної продукції, що пропонується до закупівлі, шляхом надання авторизаціних листів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 1 976 208,00
UAH з ПДВ
1 955 808,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 1 977 300,00
UAH з ПДВ
1 956 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 1 981 824,00
UAH з ПДВ
1 961 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 19:43
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:54
Електронний підпис
05 вересня 2019 19:54
КВАЛІФІКАЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf
05 вересня 2019 19:54
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
05 вересня 2019 19:54
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 18:04
Електронний підпис
11 вересня 2019 18:02
Довідка_МВС.pdf
11 вересня 2019 18:02
Довідка від 10 09.pdf
11 вересня 2019 18:02
Пропозиція аукціон.pdf
05 вересня 2019 11:52
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:52
Технична частина 944.pdf
05 вересня 2019 11:52
17284_ЕМЕНС_Гарантія_05_09_2019.rar

Публічні документи

05 вересня 2019 14:22
Електронний підпис
05 вересня 2019 14:21
Технічна частина.pdf
05 вересня 2019 14:21
Licence.zip
05 вересня 2019 14:21
Dovirenist_Ryzhiy.zip
05 вересня 2019 14:21
Гарантия_5714.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Відхилено 1 955 808,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 1 956 900,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
1 956 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:21
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:18
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 17:37
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 17:35
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 18:01
Додаткова угода 1 зміни до договору
30 вересня 2019 17:29
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:02
Договір укладений
30 вересня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 04
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1., п.4.4., Розділу XIII до Договору; сформовано Додаток 2 до Договору "Умови гарантійного обслуговування Товару"
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.4 Договору (зміна місць поставки товару)
Номер договору про закупівлю: 04
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 24 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 956 864,00
UAH (в тому числі ПДВ 326 144,00 UAH)