Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі
Очікувана вартість
507 600,00 UAH
UA-2019-08-20-000890-a ● 5e12f1145ef146718218c7f9c9104733
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 21366538 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23 |
Контактна особа: |
Полудень Ольга Володимирівна +380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 17:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 17:37 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 507 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
24 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. 206 Дивізії. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20701, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
32 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Черкаська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19800, Україна, Черкаська область, смт. Драбів, вул. Центральна, 63/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
29 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20202, Україна, Черкаська область, м. Звенигородка, вул. С. Терещенкко, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20251, Україна, Черкаська область, м. Ватутіне, просп. Дружби, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19301, Україна, Черкаська область, смт. Лисянка, вул. Гетьманський шлях, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, вул. Соборна. 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
21 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, м. Чигирин, вул. П. Дорошенка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
16 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20801, Україна, Черкаська область, м. Кам'янка, вул. Декабристів. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
24 шт
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19500, Україна, Черкаська область, м. Городище, вул. Миру, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 17:32 |
Тендерна_документація_меблі .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 21 серпня 2019 09:22
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:18
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 2) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
395 210,00
UAH з ПДВ
|
395 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" |
466 490,00
UAH з ПДВ
|
419 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " |
485 100,00
UAH з ПДВ
|
419 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Союз-Прем"ер |
499 169,55
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Голуб Олексій Васильович |
507 540,00
UAH з ПДВ
|
507 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цапенко Павло Іванович |
507 573,00
UAH з ПДВ
|
507 573,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ #03972749 |
Відхилено |
395 210,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 15:29
|
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" #32819771 |
Переможець |
419 499,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 10:13
|
ду1 до договору 000890-а.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:10
|
000890-а.pdf | укладений |
23 вересня 2019 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідо до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 000890-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |