Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти та навчально-виховних об'єднань "загальноосвітня школа - дитячий саедок" Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади
Очікувана вартість
3 359 515,00 UAH
UA-2019-08-20-000881-a 05b966b95502426a94560f642771cf88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павловська Оксана Василівна

+380632740117 oksana_p08@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230
Контактна особа: Павловська Оксана Василівна
+380632740117
oksana_p08@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2019 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2019 17:20
Початок аукціону: 11 вересня 2019 14:44
Очікувана вартість: 3 359 515,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 797,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти та навчально-виховних об'єднань "загальноосвітня школа - дитячий саедок" Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: згідно додатку №5, смт Бородянка, с.Дружня, с.Пилиповичі, с.Нове Залісся, с.Мирча, с.Нова Гребля, с.Новий Корогод, с.Шибено, Київська область, 07801, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти та навчально-виховних об'єднань "загальноосвітня школа - дитячий саедок" Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" 3 281 953,00
UAH
3 281 953,00
UAH
Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "" 3 327 512,00
UAH
3 327 512,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 16:48
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:45
23. Пропозиція ДНЗ.pdf
09 вересня 2019 16:45
22.Проект договору.pdf
09 вересня 2019 16:45
21. Довід.медогляд.pdf
09 вересня 2019 16:45
20. Довід.комплекс послуг.pdf
09 вересня 2019 16:45
18. Якісні на продукти.pdf
09 вересня 2019 16:45
15. Довід.Ст17.pdf
09 вересня 2019 16:45
14. Акти кв.2018р..pdf
09 вересня 2019 16:45
11.Навчання ел.безп.02.09.19.pdf
09 вересня 2019 16:45
10.Навчання ел.безп..pdf
09 вересня 2019 16:45
9. Накази кухарі.pdf
09 вересня 2019 16:45
5. Довідка МТБ 02.09.19.pdf
09 вересня 2019 16:45
3. Листи -згоди 02.09.19.pdf
09 вересня 2019 16:45
2.Право підпису 02.09.19.pdf
09 вересня 2019 16:45
1 Статут.pdf

Публічні документи

12 вересня 2019 17:05
лист.pdf
12 вересня 2019 17:05
довідка МВС.pdf
12 вересня 2019 17:05
довідка ДПС.pdf
10 вересня 2019 13:35
Електронний підпис
10 вересня 2019 13:25
тендерна пропозиція.pdf
10 вересня 2019 13:25
проект договору.pdf
10 вересня 2019 13:25
кваліфікація.pdf
10 вересня 2019 13:25
калькуляція.pdf
10 вересня 2019 13:25
інші документи.pdf
10 вересня 2019 13:25
аналогічні договора.pdf
10 вересня 2019 13:25
трудові книжки.pdf
10 вересня 2019 13:25
скани посвідчення.pdf
10 вересня 2019 13:25
скани медичні.pdf
10 вересня 2019 13:25
працівники.pdf
10 вересня 2019 13:25
інженер безпеки.pdf
10 вересня 2019 13:25
згоди.pdf
10 вересня 2019 13:25
договір ДПХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"

КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ" БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
#24887315
Відхилено 3 281 953,00
UAH
12 вересня 2019 15:26
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
Переможець 3 327 512,00
UAH
12 вересня 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБ'ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ""
#23239413
3 327 512,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:23
звіт про виконання договору укладений
02 березня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:49
Уг ОШХ.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 11:47
додаткова угода.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 11:40
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 12:20
Додаткова угода зміни до договору
27 вересня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 27.11.2019 року №2 (далі Договору) на 195674.18 грн. У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 3131837.82 грн (три мільйони сто тридцять одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень, 82 коп) без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 27.09.2019 року №2 (далі Договору) на 500000,00 (п'ятсот тисяч гривень 00 клп). У зв'язку з вищевказаним, пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Розрахункова ціна цього Договору становить 2631837,82 (два мільйони шістсот тридцять одна тисяча вісімсот тридцять сім грн 82 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору від 27.09.19 №2 (далі Договір), а саме змінити п. 10.1. розділу Х та викласти його в наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2019 року".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 2 519 910,00
UAH