Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
кондиціонери
Очікувана вартість
400 200,00 UAH
UA-2019-08-20-000808-a ● adc0afce922e476ca61a30d7dfa26069
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 26295412 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вул. Кирпоноса, 16 |
Контактна особа: |
Гриценко Катерина Миколаївна +380462665620 inbox@cn.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 400 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Незалежності, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16400, Україна, Чернігівська область, м. Борзна, вул. Незалежності, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17600, Україна, Чернігівська область, смт. Варва, вул. Шевченка,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15100, Україна, Чернігівська область, м. Городня, вул. Незалежності, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14038, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, пр-т Перемоги, 141
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16700, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Трудова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17000, Україна, Чернігівська область, смт. Козелець, вул. Свято-Преображенська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16200, Україна, Чернігівська область, м. Короп, вул. Кибальчича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15300, Україна, Чернігівська область, м. Корюківка, вул. Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16300, Україна, Чернігівська область, смт. Куликівка, вул. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Шевченка, 57-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Святомиколаївська, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15400, Україна, Чернігівська область, м. Семенівка, вул. Центральна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16100, Україна, Чернігівська область, смт. Сосниця, вул. Чернігівська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, смт. Срібне, вул. Миру, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, вул. 30р. Перемоги, 37-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Хлібопекарська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17200, Україна, Чернігівська область, смт. Талалаївка, вул. Центральна, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Товару здійснює на підставі рахунків та накладних шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника.Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених рахунків та накладних. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. У разі поставки товару партіями (поетапно) розрахунки за кожну партію проводяться в тому ж порядку. Джерело фінансування - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 16:31 |
ТД кондиціонери.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 1.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 2.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 3.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 4.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 5.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 6.docx | |
20 серпня 2019 16:31 |
Додаток 7.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
монтаж
Дата подання: 21 серпня 2019 09:13
Дата відповіді: 21 серпня 2019 10:18
Закупівля без монтажу?
Відповідь: Доброго дня! Дна закпівля кондиціонерів здійснюється без монтажу.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику щодо питання 1 зазначаємо наступне: Замовник керується нормами п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, а саме умови «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі підтвердження відповідності параметрів товару згідно форми, зазначеної у Таб. 2 Додатку 2 тендерної документації (п. 6 розділ 3 тендерної документації). Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу не доцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».
Щодо питання 2 зазначаємо наступне: подаючи тендерну пропозицію учасник, зокрема, повинен надати в її складі підтвердження відповідності параметрів товару згідно форми, зазначеної у Таб. 2 Додатку 2 тендерної документації (п. 6 розділ 3 тендерної документації). Замовник має право звернутися за підтвердженням наданої інформації до учасника. У зв’язку з цим, вважаємо дану вимогу не доцільною.
Щодо питання 3 зазначаємо наступне: в п. 5 розділу І тендерної документації зазначено «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». В пункті 1 додатку 1 тендерної документації, зазначено що Ціна включає в себе всі витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) та транспортні витрати, пов’язані з доставкою та розвантаженням товару. Крім того, в примітках даного додатку зазначено «У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.»
Також, в п. 1 розділу V тендерної документації зазначено «Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2710514914
Дата подання: 11 вересня 2019 17:05
Перегляд результатів кваліфікації ФОП Йолкін В.М.
Просимо переглянути результати нашої кваліфікації. Ми вважаємо, що запропоновані нами кондиціонери відповідають технічному завданню Замовника.
В оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено загальну кількість предмету закупівлі 32шт., а саме кондиціонерів модель «07»-9шт, «09»-8шт, «12»-8шт, «18»-4шт, «24»-3шт.
В своїй пропозиції ми запропонували Замовнику модель кондиціонерів «09» замість кондиціонерів моделі «07». Площа обслуговування кондиціонерів моделі «09» становить від 20 до 30 м2 , що підходить до тех. характеристик вказаних в таблиці 2 Додатку 2, де вказано мінімальна площа охолодження кондиціонерів моделі «07» - 20м2 при висоті стелі 2,85 м.
При оформленні нашої тендерної пропозиції, було допущено формальну помилку. В таблиці потрібно було зазначити окремою строчкою кількість кондиціонерів, які ми подаємо замість моделі «07», а саме модель «09»-9шт, та окремою строчкою кількість кондиціонерів моделі «09»-8шт, замість вказаних нами кондиціонерів моделі «09»-17шт.
Відповідно ч.3 ст. 22 та ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може відхиляти тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Просимо вас переглянути нашу тендерну пропозицію, ще раз, тому що ця технічна помилка не впливає на зміст пропозиції, загальну кількість кондиціонерів та загальну ціну пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
В оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено загальну кількість предмету закупівлі 32шт., а саме кондиціонерів модель «07»-9шт, «09»-8шт, «12»-8шт, «18»-4шт, «24»-3шт.
В своїй пропозиції ми запропонували Замовнику модель кондиціонерів «09» замість кондиціонерів моделі «07». Площа обслуговування кондиціонерів моделі «09» становить від 20 до 30 м2 , що підходить до тех. характеристик вказаних в таблиці 2 Додатку 2, де вказано мінімальна площа охолодження кондиціонерів моделі «07» - 20м2 при висоті стелі 2,85 м.
При оформленні нашої тендерної пропозиції, було допущено формальну помилку. В таблиці потрібно було зазначити окремою строчкою кількість кондиціонерів, які ми подаємо замість моделі «07», а саме модель «09»-9шт, та окремою строчкою кількість кондиціонерів моделі «09»-8шт, замість вказаних нами кондиціонерів моделі «09»-17шт.
Відповідно ч.3 ст. 22 та ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може відхиляти тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Просимо вас переглянути нашу тендерну пропозицію, ще раз, тому що ця технічна помилка не впливає на зміст пропозиції, загальну кількість кондиціонерів та загальну ціну пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 10:53
Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на що зазначає таке.
Середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделі Osaka STV-09HH становить 0,82 кВт, а середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделей «07» становить близько 0,6/0,65 кВт. У зв’язку з зазначеним, використання кондиціонеру моделі «07» є економічно – вигідним ніж використання кондиціонерів моделі «09» в більшій кількості ніж передбачено потребою Замовника, оскільки Замовник являється бюджетною установою.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається тендерним комітетом. Так, пропозиція Учасника поставити товар іншої моделі не є технічною помилкою чи опискою.
Пропозиція ФОП ОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделі Osaka STV-09HH становить 0,82 кВт, а середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделей «07» становить близько 0,6/0,65 кВт. У зв’язку з зазначеним, використання кондиціонеру моделі «07» є економічно – вигідним ніж використання кондиціонерів моделі «09» в більшій кількості ніж передбачено потребою Замовника, оскільки Замовник являється бюджетною установою.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається тендерним комітетом. Так, пропозиція Учасника поставити товар іншої моделі не є технічною помилкою чи опискою.
Пропозиція ФОП ОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2710514914
Дата подання: 12 вересня 2019 12:36
оскарження результатів дискваліфікаціі ФОП Йолкін В. М.
Шановний тендерний комітет, прочитавши вашу відповідь, зазначаємо таке. Так, середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделі Osaka STV-09HH становить 0,82 кВт(верхній показник), а середня споживана потужність електричної енергії кондиціонерів моделей «07» становить близько 0,6/0,65 кВт, але ці показники являються номінальними, тому стандартна величина має на увазі ідеальне приміщення, а квартиру чи офіс до таких не віднесеш. Данні кондиціонери являються інверторними, вони мають не постійну потужність, тому в рівних умовах кондиціонери моделі «07» та «09» будуть споживати рівну кількість електричної енергії! Також зазначаємо, що в таблиці 2 Додатку 2 не має пункту споживаної потужності кондиціонерів. Ви не зазначили в яких межах вона повинна бути. Для різних марок кондиціонерів моделей «07», вона буде різною. Наприклад для кондиціонерів Hisense «07» становить 0,59-0,67 кВт, а для кондиціонерів DAIKIN «07» - 0,70-0,82 кВт. Зазначивши вище сказане, просимо вас знову переглянути результати нашої кваліфікації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 вересня 2019 15:44
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 код 39710000-2 Електричні побутові прилади (кондиціонери) Замовником, згідно потреби, зазначено загальну кількість предмету закупівлі 32 шт., а саме кондиціонери моделей «07» - 9 шт, «09» - 8 шт, «12» - 8 шт, «18» - 4 шт, «24» - 3 шт. Проте, Ваша тендерна пропозиція не містить кондиціонери моделі «07» що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Задоволення Вашої вимоги потребує внесення змін до тендерної документації, але відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на стадії процедури закупівлі «кваліфікація переможця» Замовник не має права вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:41988622
Дата подання: 16 вересня 2019 18:19
оскарження результатів дискваліфікаціі ТОВ Укрвентклимат
1.у додатку 1 тендерної документації розміщеної замовником вказана кількість потрібних кондиционерів-31. у в іншому додатку якщо підсумувати за адресами поставки можна отримати цифру 32 але ми за основу брали основний документ замовника-Тендерна пропозіция
2.лист-відгук не є документом передбаченим тендерним законодавством України. наявність представлених десятків податкових накладних підписаних замовником має на увазі належне виконання договірних зобов'язань.
3.пункт 8 розділу 6 3 має на увазі товари виготовлені у Російскій Федераціі. Запропоновані товари -чітко вказана країна походження-Кітай.
4.відсутність ідентіфікатора закупівлі розміщеного оголошення не є суттевою помилкою і не може впливати на результати тендеру.
просимо переглянути результати нашої діскваліфікаціі.
в цей же час пропонуємо поставити 32 кондіціонери за ціну вказану в нашої тендерної пропозиціі.
Розгорнути
Згорнути
2.лист-відгук не є документом передбаченим тендерним законодавством України. наявність представлених десятків податкових накладних підписаних замовником має на увазі належне виконання договірних зобов'язань.
3.пункт 8 розділу 6 3 має на увазі товари виготовлені у Російскій Федераціі. Запропоновані товари -чітко вказана країна походження-Кітай.
4.відсутність ідентіфікатора закупівлі розміщеного оголошення не є суттевою помилкою і не може впливати на результати тендеру.
просимо переглянути результати нашої діскваліфікаціі.
в цей же час пропонуємо поставити 32 кондіціонери за ціну вказану в нашої тендерної пропозиціі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 16:39
Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на що зазначає таке.
1) Щодо закуповуваної кількості кондиціонерів – тендерна документація розробляється замовником для деталізації, уточнення інформації, яка міститься в оголошенні про закупівлю. Замовником в оголошенні про закупівлю визначена кількість кондиціонерів 32 шт., і в п. 4 розділу І тендерної документації також визначена кількість кондиціонерів 32 шт. Додаток 1 тендерної документації визначає форму тендерної пропозиції учасника.
2) Щодо надання учасником позитивного листа-відгуку про повне виконання аналогічного договору – на вимогу ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимога надання учасником позитивного листа-відгуку про повне виконання аналогічного договору визначена замовником для того, щоб учасник підтвердив якісне виконання зобов’язань по договору, так як накладна свідчить лише про факт поставки товару.
3) Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації: у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів в тендерній документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у разі відсутності хоча б одного документа, передбаченого тендерною пропозицією, на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
4) Щодо відсутності в гарантійному листі ідентифікатору закупівлі розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Визначення ідентифікатору закупівлі в гарантійному листі є підтвердженням поставки товару в певній процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначені вище обставини, тендерний комітет замовника не може визнати Вашу тендерну пропозицію переможцем процедури закупівлі.
1) Щодо закуповуваної кількості кондиціонерів – тендерна документація розробляється замовником для деталізації, уточнення інформації, яка міститься в оголошенні про закупівлю. Замовником в оголошенні про закупівлю визначена кількість кондиціонерів 32 шт., і в п. 4 розділу І тендерної документації також визначена кількість кондиціонерів 32 шт. Додаток 1 тендерної документації визначає форму тендерної пропозиції учасника.
2) Щодо надання учасником позитивного листа-відгуку про повне виконання аналогічного договору – на вимогу ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимога надання учасником позитивного листа-відгуку про повне виконання аналогічного договору визначена замовником для того, щоб учасник підтвердив якісне виконання зобов’язань по договору, так як накладна свідчить лише про факт поставки товару.
3) Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації: у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів в тендерній документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у разі відсутності хоча б одного документа, передбаченого тендерною пропозицією, на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
4) Щодо відсутності в гарантійному листі ідентифікатору закупівлі розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Визначення ідентифікатору закупівлі в гарантійному листі є підтвердженням поставки товару в певній процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначені вище обставини, тендерний комітет замовника не може визнати Вашу тендерну пропозицію переможцем процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛІМАТ-МАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:35486817
Дата подання: 18 вересня 2019 16:51
Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації
Просимо переглянути Ваше рішення щодо визначення ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» переможцем закупівлі тому, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Пункт 1 розділ 3 абзац 8 (У разі відсутності хоча б одного документа, передбаченого тендерною пропозицією Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника);
2. Пункт 1 розділ 3 абзац 12 (Якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів в тендерній документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів).
Згідно вимог Додатку 4:
1. учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі, але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі;
2. відсутня довідка про відсутність підстав, визначених пунктом 5 ч. 1 ст. 17, а також не наданий лист-роз’яснення в довільній формі;
3. відсутня довідка про відсутність підстав, визначених пунктом 10 ч. 1 ст. 17, а також не наданий лист-роз’яснення в довільній формі.
Враховуючи вищенаведені факти просимо ще раз переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі і відхилити пропозицію ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. (Скарга з печаткою у додатку)
Розгорнути
Згорнути
1. Пункт 1 розділ 3 абзац 8 (У разі відсутності хоча б одного документа, передбаченого тендерною пропозицією Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника);
2. Пункт 1 розділ 3 абзац 12 (Якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати якийсь з вказаних документів в тендерній документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів).
Згідно вимог Додатку 4:
1. учасник на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі, але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі;
2. відсутня довідка про відсутність підстав, визначених пунктом 5 ч. 1 ст. 17, а також не наданий лист-роз’яснення в довільній формі;
3. відсутня довідка про відсутність підстав, визначених пунктом 10 ч. 1 ст. 17, а також не наданий лист-роз’яснення в довільній формі.
Враховуючи вищенаведені факти просимо ще раз переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі і відхилити пропозицію ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. (Скарга з печаткою у додатку)
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 10:09
Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на що зазначає таке.
Надання листа-роз’яснення розглядається замовником як вимога обов’язкового надання пояснень Учасником у разі ненадання документів, які є обов’язковими для всіх учасників певної категорії (наприклад, наявність статуту для юридичних осіб, або відсутності певного документа в учасника – нерезидента). Щодо відсутності листів роз’яснень п. 5, 10 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то учасник в загальній довідці визначив усі необхідні пункти ст. 17, однак не виокремлював п. 5 у зв’язку з тим, що є юридичною особою, а відсутній п. 10 у зв’язку з тим, що вартість закупівлі товару не перевищує 20 мільйонів гривень.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» відповідає умовам тендерної документації. При цьому, метою проведення тендерної процедури (відкритих торгів) є економія бюджетних коштів, а вищеописані підстави не впливають на змість тендерної пропозиції.
Надання листа-роз’яснення розглядається замовником як вимога обов’язкового надання пояснень Учасником у разі ненадання документів, які є обов’язковими для всіх учасників певної категорії (наприклад, наявність статуту для юридичних осіб, або відсутності певного документа в учасника – нерезидента). Щодо відсутності листів роз’яснень п. 5, 10 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то учасник в загальній довідці визначив усі необхідні пункти ст. 17, однак не виокремлював п. 5 у зв’язку з тим, що є юридичною особою, а відсутній п. 10 у зв’язку з тим, що вартість закупівлі товару не перевищує 20 мільйонів гривень.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» відповідає умовам тендерної документації. При цьому, метою проведення тендерної процедури (відкритих торгів) є економія бюджетних коштів, а вищеописані підстави не впливають на змість тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛІМАТ-МАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:35486817
Дата подання: 19 вересня 2019 13:50
Пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника і тендерної документації!
Шановний Замовник!
В умовах жорсткої конкуренції на тендерних торгах в системі Прозоро всі Замовники та учасники повинні чітко дотримуватись законодавства і вимог тендерної документації Замовника, які були чітко вказані в нашому попередньому листі!
1. У своїй відповіді Ви не враховуєте прописані жирним шрифтом власні вимоги у Додатку 4: «Учасник повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі», але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
2. Згідно законодавства по цій закупівлі учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» може не надавати довідки за пунктами 5 та 10 ч. 1 ст. 17, але також не надані листи-роз’яснення в довільній формі. Більш того, ці вимоги прописані жирним шрифтом і підкреслені, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
Враховуючи всі вищезазначені факти порушення учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» вимог Замовника і опублікований акцепт по цій закупівлі, виникає питання - Навіщо Замовник, тим більше Державна судова адміністрація області, у власній тендерній документації чітко прописує та підкреслює вимоги до пропозиції учасника, якщо сам не виконує власні вимоги?
Тому просимо ще раз переглянути Ваше рішення щодо визначення ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» переможцем закупівлі тому, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації!
Щодо економії бюджетних коштів, то враховуючи очикувану вартість закупівлі (400 200 грн.) та різницю в ціні пропозій (798 грн.) між ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» можна сказати, що вартість вказаних пропозицій однакова!
Розгорнути
Згорнути
В умовах жорсткої конкуренції на тендерних торгах в системі Прозоро всі Замовники та учасники повинні чітко дотримуватись законодавства і вимог тендерної документації Замовника, які були чітко вказані в нашому попередньому листі!
1. У своїй відповіді Ви не враховуєте прописані жирним шрифтом власні вимоги у Додатку 4: «Учасник повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі», але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
2. Згідно законодавства по цій закупівлі учасник ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» може не надавати довідки за пунктами 5 та 10 ч. 1 ст. 17, але також не надані листи-роз’яснення в довільній формі. Більш того, ці вимоги прописані жирним шрифтом і підкреслені, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
Враховуючи всі вищезазначені факти порушення учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» вимог Замовника і опублікований акцепт по цій закупівлі, виникає питання - Навіщо Замовник, тим більше Державна судова адміністрація області, у власній тендерній документації чітко прописує та підкреслює вимоги до пропозиції учасника, якщо сам не виконує власні вимоги?
Тому просимо ще раз переглянути Ваше рішення щодо визначення ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» переможцем закупівлі тому, що пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації!
Щодо економії бюджетних коштів, то враховуючи очикувану вартість закупівлі (400 200 грн.) та різницю в ціні пропозій (798 грн.) між ТОВ «КЛІМАТ-МАЙСТЕР» та ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» можна сказати, що вартість вказаних пропозицій однакова!
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 17:21
Шановний Учаснику! Повторно наголошуємо на тому, що вимога замовника про надання листа-роз’яснення прописана для випадків, коли учасник не зобов’язаний складати якийсь документ, який прописаний в тендерній документації, але є обов’язковим для всіх учасників відповідної категорії. Так, наприклад, якщо учасник – нерезидент не може надати довідку, що вимагається замовником, але така довідка не передбачена в країні реєстрації учасника, то в такому випадку обов’язково надається лист-роз’яснення. У випадку, якщо учасник є юридичною особою, а в тендерній документації прописані вимоги, які стосуються лише фізичних осіб або фізичних осіб – підприємців учасник не зобов’язаний надавати лист – роз’яснення.
До того ж, учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» подана загальна довідка з переліком всіх необхідних підстав ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не виокремлення підстави п. 5, 10 не розглядається замовником як порушення учасником вимог тендерної документації.
Крім того, в п. 1 розділу ІІ тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань та уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації означатиме, що учасники повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Вимогу щодо листа – роз’яснення замовник трактує таким чином як описано вище.
Тому, запевняємо Вас, що тендерний комітет детально розглянув усі пропозиції з найбільш економічно вигідних пропозицій та відхилив ті, які не відповідають вимогам тендерної документації.
До того ж, учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» подана загальна довідка з переліком всіх необхідних підстав ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому не виокремлення підстави п. 5, 10 не розглядається замовником як порушення учасником вимог тендерної документації.
Крім того, в п. 1 розділу ІІ тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань та уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації означатиме, що учасники повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Вимогу щодо листа – роз’яснення замовник трактує таким чином як описано вище.
Тому, запевняємо Вас, що тендерний комітет детально розглянув усі пропозиції з найбільш економічно вигідних пропозицій та відхилив ті, які не відповідають вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000808-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КЛІМАТ-МАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:35486817
Дата подання: 19 вересня 2019 20:27
Замовник ухиляється від виконання власних вимог у Додатку 4.
Шановний Замовник!
Ви знову не відреагували на вказане в попередніх скаргах порушення учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» ваших власних вимог згідно Додатку 4: «Учасник повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі» (якщо простіше, на кожну підставу – окрема довідка на окремому листі), але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
З огляду на те, що процедура закупівлі це - відкриті торги, а Замовник є Державною судовою адміністрацією області, то детальний розгляд кожної пропозиції повинен бути об’єктивним для всіх, а процедура кваліфікації учасників зразковою для більшості Замовників системи Прозоро!
Більш того, враховуючи Вашу фразу, що «тендерний комітет детально розглянув усі пропозиції з найбільш економічно вигідних пропозицій та відхилив ті, які не відповідають вимогам тендерної документації», при цьому вказане вище очевидне порушення у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не було прийнято до уваги, тоді можна зробити висновок, що оцінка пропозицій ведеться за подвійними стандартами, що може бути підставою для звернення до АМПУ і ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Ви знову не відреагували на вказане в попередніх скаргах порушення учасником ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» ваших власних вимог згідно Додатку 4: «Учасник повинен надати інформацію із виокремленням кожної підстави однією довідкою в довільній формі» (якщо простіше, на кожну підставу – окрема довідка на окремому листі), але у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» така інформація надана в одному загальному листі, що є порушенням ваших чітко вказаних вимог!
З огляду на те, що процедура закупівлі це - відкриті торги, а Замовник є Державною судовою адміністрацією області, то детальний розгляд кожної пропозиції повинен бути об’єктивним для всіх, а процедура кваліфікації учасників зразковою для більшості Замовників системи Прозоро!
Більш того, враховуючи Вашу фразу, що «тендерний комітет детально розглянув усі пропозиції з найбільш економічно вигідних пропозицій та відхилив ті, які не відповідають вимогам тендерної документації», при цьому вказане вище очевидне порушення у пропозиції ТОВ «ПРИВАТЕНЕРГО» не було прийнято до уваги, тоді можна зробити висновок, що оцінка пропозицій ведеться за подвійними стандартами, що може бути підставою для звернення до АМПУ і ДАСУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2019 09:53
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та зазначає таке.
Учасник на виконання вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати інформацію в довільній формі із виокремленням кожної підстави (однією довідкою в довільній формі). Вимога Додатку 4 тендерної документації, визначена Замовником, трактується як можливість надання однієї довідки, у якій будуть визначені усі необхідні пункти ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Виокремлення кожної підстави розуміється як визначення кожного пункту ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в одній загальній довідці.
При розгляді тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації, тендерний комітет Замовника, керується Законом України «Про публічні закупівлі".
Учасник на виконання вимоги ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати інформацію в довільній формі із виокремленням кожної підстави (однією довідкою в довільній формі). Вимога Додатку 4 тендерної документації, визначена Замовником, трактується як можливість надання однієї довідки, у якій будуть визначені усі необхідні пункти ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Виокремлення кожної підстави розуміється як визначення кожного пункту ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в одній загальній довідці.
При розгляді тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації, тендерний комітет Замовника, керується Законом України «Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ |
297 419,00
UAH з ПДВ
|
289 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИСЮК НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" |
354 460,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СЕМИДАР |
325 125,60
UAH з ПДВ
|
292 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" |
368 277,00
UAH з ПДВ
|
325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
361 761,00
UAH з ПДВ
|
352 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛІМАТ-МАЙСТЕР" |
385 152,00
UAH з ПДВ
|
353 646,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГЕРАСИМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
353 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"Старлайт Компані" |
378 750,00
UAH з ПДВ
|
378 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЙОЛКІН ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ #2710514914 |
Відхилено |
289 999,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2019 14:24
|
ФОП "МИСЮК НАТАЛІЯ ВІТАЛІЇВНА" #2917613008 |
Відхилено |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 09:34
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Відхилено |
292 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 11:47
|
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" #41988622 |
Відхилено |
325 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 17:06
|
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО #36253988 |
Переможець |
352 848,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 14:49
|
Договір | укладений |
27 вересня 2019 14:47
|