Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
38 100,00 UAH
UA-2019-08-20-000747-a ● 218db8c49d504ed9a0aa84673d4f0941
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика |
Код ЄДРПОУ: | 01896702 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9 |
Контактна особа: |
Дубровська Вікторія Леонідівна +380442054824 VIKTORYA.DUBROVSKAYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 17:30 |
Очікувана вартість: | 38 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 381,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування - кошти державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Жорсткий диск Western Digital Elements 1TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Жорсткий диск Western Digital Elements 2TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Жорсткий диск Western Digital Elements 4TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
Жорсткий диск Seagate SkyHawk HDD 4TB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
50 шт
USB флеш-накопичувач 8 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 шт
USB флеш-накопичувач 16 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
USB флеш-накопичувач 64 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
40 шт
Миша комп’ютерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Миша комп’ютерна бездротова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
500 шт
Перезаписуваний компакт-диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, Київська обл., Київ, Дорогожицька,9 (склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 16:01 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:42
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню на закупівлю вказаному в п.4.1. Документації.
2. Вимоги до товару та Учасника, встановлені в документації на закупівлю відповідають наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіхів у торгах!
1. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню на закупівлю вказаному в п.4.1. Документації.
2. Вимоги до товару та Учасника, встановлені в документації на закупівлю відповідають наказу ДП “ПРОЗОРРО” № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3. Відповідно до п. 11 Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Оцінка найбільш економічно вигідної пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Тому Учасники, які є платниками ПДВ та Учасники, які не є платниками ПДВ допускаються системою на розгляд Замовника однаково.
Бажаємо успіхів у торгах!
Запитання
Дата подання: 21 серпня 2019 12:47
Дата відповіді: 21 серпня 2019 15:59
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Відповідно до п.6 р.ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019, учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після завершення аукціону учасник не має права вносити зміни, окрім ціни і суми, до своєї пропозиції.
2. Розгляд пропозиції Учасника та рішення щодо відповідності даної пропозиції буде проводитись на підставі вимог, встановлених в документації до закупівлі та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019
Дякуємо за питання!
1. Відповідно до п.6 р.ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019, учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після завершення аукціону учасник не має права вносити зміни, окрім ціни і суми, до своєї пропозиції.
2. Розгляд пропозиції Учасника та рішення щодо відповідності даної пропозиції буде проводитись на підставі вимог, встановлених в документації до закупівлі та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом № 10 від 19.03.2019
Дякуємо за питання!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2978900762 |
Переможець |
36 480,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №523 від 06.09.2019.pdf | укладений |
06 вересня 2019 10:05
|