Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сік натуральний фруктово-ягідний (яблучний, персиковий, яблучно-виноградний)
Очікувана вартість
377 508,00 UAH
UA-2019-08-20-000714-a 6225c6ea9afd495e9f80d972a48a56e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітченко Жанна Василівна

+380459561523 nika.74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ")
Код ЄДРПОУ: 01994132
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1
Контактна особа: Нікітченко Жанна Василівна
+380459561523
nika.74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 15:48
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 377 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 775,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 кг
Сік фруктовий натуральний яблучний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котлярквського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
4000 кг
Сік фруктовий натуральний персиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котлярквського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
3000 кг
Сік фруктово-ягідний натуральний яблучно-виноградний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котлярквського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 15:44
Проект договору.docx
20 серпня 2019 15:44
перелік крітерії оцінки.docx
20 серпня 2019 15:44
кваліфікаціййні крітерії.docx
20 серпня 2019 15:44
Технічні вимоги.docx
20 серпня 2019 15:44
Тендерна докумен..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000013 ● 98983c156edb452d9f4ba4613357da49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.11.2019 № 214
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-20-000714-a 20.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ваше рішення про проведення моніторингу закупівель взято до уваги.Договір №5/19-303 від 23.10.2019 року розірвано відповідно до Угоди №1 від 06.12.2019 року.

2019-12-06 14:20:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2019-12-13 10:25:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ 180 978,00
UAH з ПДВ
168 468,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" 291 900,00
UAH з ПДВ
170 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 14:49
Якість CЭЗ 43821.pdf
05 вересня 2019 14:49
Якість протокол ГМО.pdf
05 вересня 2019 14:49
СТАТУТ ВІТМАРК-УКРАЇНА.pdf
05 вересня 2019 14:49
Право підпису.pdf
05 вересня 2019 14:49
Медкнижки.pdf
05 вересня 2019 14:49
ДСТУ ISO 9001_Витмарк.pdf
05 вересня 2019 14:49
ДСТУ ISO 22000_Витмарк.pdf
05 вересня 2019 14:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:29
Довідка ДФС.pdf
05 жовтня 2019 18:05
Електронний підпис
05 жовтня 2019 18:04
УМВС 02.10.19.PDF
17 вересня 2019 18:36
Електронний підпис
17 вересня 2019 18:35
остат. цінова.pdf
05 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:31
цінова.pdf
05 вересня 2019 15:31
№2=.pdf
05 вересня 2019 15:31
№1=.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ

Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
#22480087
Відхилено 168 468,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:31
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"
#32320552
Переможець 170 970,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА"
#32320552
170 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 13:59
додаткова угода укладений
06 грудня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:51
Договір укладений
23 жовтня 2019 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 230,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до частини 1 статті 37 Закону: недійсність договору про закупівлю його укладання з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону.