Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце
Очікувана вартість
87 335,00 UAH
UA-2019-08-20-000661-c bc4468f0cc9948fcb1adb86034c78fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Вишневський

+380472393265 tenderua2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108667
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська , буд. 57
Контактна особа: Євген Вишневський
+380472393265
tenderua2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 22:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:18
Очікувана вартість: 87 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 873,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Повторні відкриті торги. Перші - ID: UA-2019-08-01-003131-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Автоматизоване робоче місце на базі процесора INTEL CoreTM i7 8700 (Кошти загального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Смілянська, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 11:12
1. ТД АРМ на базі процесора INTEL CoreTM i7 8700 - повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:35
Дата відповіді: 23 серпня 2019 18:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У примітках Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі" до тендерної документації для проведення даної закупівлі зазначено:У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника.; 2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. У випадку подання пропозиції фізичною особою-підприємцем неплатником ПДВ розглядається остаточна цінова пропозиція. Порівнюються остаточні цінові пропозиції Учасників. Крім того у п.2 Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі" до тендерної документації для проведення даної закупівлі зазначено: Учасник повинен надати таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника (у випадку пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000661-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 09 вересня 2019 11:39
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній закупівлі за № UA-2019-08-20-000661-c c, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника, а саме:
– Замовником у Додатку № 1 «Кваліфікаційні, інші критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріями» п. 3 «Наявність документально підтвердженої якості товару, країну виробника» «3асвідчена копія документу, що посвідчує якість товару, що поставляється (паспорт якості, сертифікат відповідності та/або інший документ(и) у якому (яких) зазначено інформацію про якість товару), країну виробника, місце його походження. У разі якщо товар не сертифікується учасник надає інформацію про не сертифікацію даного товару та інформацію про походження товару: країна виробник, назва виробника» – учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» надано сертифікати відповідності на персональні комп’ютери, монітори та принтер. Пристрій безперебійного живлення Vinga LCD 800VA, 480W – це сертифікований товар – у тендерній пропозиції сертифікат якості, декларація відповідності чи СЕС – відсутні, а також відсутній лист-пояснення про несертифіковані товари із зазначенням інформації про походження товару: країна виробник, назва виробника, отже, це грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі".
Вимога у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 16:38
Ваша вимога від 09.09.2019р. № 09/09-015 про невідповідність тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" умовам тендерної документації відкритих торгів щодо закупівлі автоматизованого робочого місця на базі процесора INTEL CoreTM i7 8700 для ГУНП в Черкаській області (очікувана вартість закупівлі – 87335,00 грн.) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-20-000661-c) тендерним комітетом ГУНП в Черкаській області розглянута.
Повідомляємо, що зазначені Вами зауваження будуть розглянуті тендерним комітетом ГУНП в Черкаській області під час оцінки тендерної пропозиції Учасника даних відкритих торгів ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 86 790,00
UAH з ПДВ
86 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 86 896,00
UAH з ПДВ
86 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 18:11
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:03
Документи переможця.pdf
04 вересня 2019 17:31
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:20
Оригінал витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2019 17:20
Копія статуту (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 86 790,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 11:13
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 86 896,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 11:17

Документи

02 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис
02 жовтня 2019 11:13
4295.jpg
02 жовтня 2019 11:12
4296.jpg
13 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:39
4214.jpg
13 вересня 2019 16:39
4215.jpg
05 вересня 2019 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
86 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 14:52
4889.jpg зміни до договору
02 січня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 14:56
4356.jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 14:56
4357.jpg зміни до договору
15 жовтня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 14:36
4352.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:34
4353.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:34
4355.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:34
4354.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:34
4351.jpg укладений
15 жовтня 2019 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 411/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення суми договору у відповідність до раніше укладеним додатковим угодам
Номер договору про закупівлю: 411/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 895,84
UAH (в тому числі ПДВ 14 482,64 UAH)