Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетний сканер
Очікувана вартість
63 800,00 UAH
UA-2019-08-20-000600-b ad22ef648cbd4c6297ada7f3781786fb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Склярова Вікторія Сергіївна

+380612135291 avt@zp.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 20490012
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б
Контактна особа: Склярова Вікторія Сергіївна
+380612135291
avt@zp.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 16:47
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 16:47
Очікувана вартість: 63 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 шт
Планшетний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 158-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:42
Протокол.pdf
20 серпня 2019 16:44
Тендерна документація.doc
22 серпня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 09:42
Протокол.pdf
20 серпня 2019 16:44
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 10:34
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання!

Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що міститься в Додатку № 1 до тендерної документації, не містить посилання на конкретні торгові марки, моделі товару.

Вимога до учасників, вказувати конкретне найменування товару, що пропонується із зазначенням виробника, міститься у Додатку № 2 до тендерної документації.

Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначеної замовником (ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»). До участі в закупівлі, допускаються ФОП, які не є платниками ПДВ. У разі сплати ПДВ учасником, розмір цього податку має включатися в остаточну ціну товару, вказану у пропозиції. Для учасника – неплатника ПДВ розмір ціни, вказаний у пропозиції, враховується без цього податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 16:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 59 421,00
UAH з ПДВ
59 421,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:40
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:38
тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:38
технічна частина.pdf
04 вересня 2019 11:38
лист Epson відповідність.pdf
04 вересня 2019 11:38
лист Epson авторизація.pdf
04 вересня 2019 11:38
лист.pdf
04 вересня 2019 11:38
копія Статут.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія сертифікат ISO 14001.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія сертифікат ISO 9001.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія протокол.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія наказ.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія витяг ПДВ.PDF
04 вересня 2019 11:38
копія витяг ЄДР.PDF
04 вересня 2019 11:38
довідка субпідрядники.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка ст 17.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка санкції.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка працівники.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка матер-тех база.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка код Статуту.pdf
04 вересня 2019 11:38
довідка аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2019 16:47
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій