Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
37 302 418,00 UAH
UA-2019-08-20-000515-c cb4e04ada887482591c34395f8d4fc1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехоцький Андрій Вадимович

+380512533124 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, просп.Центральний, 135
Контактна особа: Цехоцький Андрій Вадимович
+380512533124
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 22:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 12:07
Очікувана вартість: 37 302 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 512,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення та покрівлі з утепленням фасаду будівлі СК «Надія» (СДЮСШОР №4) по вул. Генерала Карпенка, 40А у м. Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 40А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 10:47
Перелік документів.docx
20 серпня 2019 10:47
Екс.звіт Надія коригування.pdf
20 серпня 2019 10:47
Додаток 5 Гарантії.docx
20 серпня 2019 10:47
Додаток 4 Проект договору.docx
20 серпня 2019 10:47
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
20 серпня 2019 10:47
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
20 серпня 2019 10:47
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 серпня 2019 10:47
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

банківська гарантія
Дата подання: 20 серпня 2019 16:25
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:23
Чи є можливим при подачі у складі тендерної пропозиції банківської гарантії, яка оформлювалася для участі у відкритих торгах за цим же предметом закупівлі раніше (публічне посилання на тендер: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-07-25-000362-b), та "Змін до банківської гарантії" (як окремого документа, яким змінити зокрема номер оголошення про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, дату розкриття тендерних пропозицій, строк дії банківської гарантії)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, нова процедура - нова банківська гарантія.
документи від переможця торгів
Дата подання: 20 серпня 2019 16:43
Дата відповіді: 21 серпня 2019 11:19
Відповідно до п.4.1. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону: 1. Довідка, яка видана Уповноваженим державним органом, про те, що: 1) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 2) фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Довідка датована не раніше 30-ти календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Інформація надається на керівника та на службову (посадову) особу Переможця, яка підписала тендерну пропозицію. (п.п.5, 6 ч.1 ст.17 Закону) 2. Довідка відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості по обов'язковим податкам і зборам (обов'язкових платежів), що діє на дату подання документа (надається у сканованому вигляді або у вигляді EML файла з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу). (ч.2 ст.17 Закону). Чи правильно ми розуміємо, що надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,8 ч.1 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", від переможця закупівлі не вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця інформація міститься у відкритому доступі, отже надання зазначених Вами документів, Замовником не вимагається. Вимагаються лише дві довідки, зазначені в п.4.1. Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС" 32 257 531,83
UAH з ПДВ
32 257 531,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВБУДМОНТАЖ" 34 691 248,74
UAH з ПДВ
34 691 248,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 34 691 248,74
UAH з ПДВ
34 691 248,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 11:18
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:04
Статистика новая.PDF
04 вересня 2019 11:04
Паспорт Д.О..PDF
04 вересня 2019 11:04
НДС.jpg
04 вересня 2019 11:04
Захист довкілля.PDF
04 вересня 2019 11:04
Загальні відомості.PDF
04 вересня 2019 11:04
Договір оренди офісу.PDF
04 вересня 2019 11:04
Выписка.PDF
04 вересня 2019 11:04
Банківська гарантія.zip
04 вересня 2019 11:04
22. Дозволи та декларації.rar
04 вересня 2019 11:04
21. Устав МБС.PDF
04 вересня 2019 11:04
20.1. Протокол.jpg
04 вересня 2019 11:04
9. Ліцензія.rar
04 вересня 2019 11:04
8. Довідка субпідрядники.rar
04 вересня 2019 11:04
5. Працівники.rar
04 вересня 2019 11:04
4. МТЗ.rar
04 вересня 2019 11:04
3. Додаток 5 Гарантія.rar

Публічні документи

13 вересня 2019 15:14
довідка про відс заборг.PDF
04 вересня 2019 20:21
Електронний підпис
04 вересня 2019 20:16
тех часть.part3.rar
04 вересня 2019 20:16
тех часть.part2.rar
04 вересня 2019 20:16
тех часть.part1.rar
04 вересня 2019 20:16
механизмы.part2.rar
04 вересня 2019 20:16
механизмы.part1.rar
04 вересня 2019 20:16
працівники.rar
04 вересня 2019 20:16
дозвола, декларації.rar
04 вересня 2019 20:16
банківська гарантія.rar
04 вересня 2019 20:16
установчі документи.pdf
04 вересня 2019 20:16
ліцензія.PDF
04 вересня 2019 20:16
лист-гарантія.PDF
04 вересня 2019 20:16
документи по директору.PDF
04 вересня 2019 20:16
довідки стаття 17.pdf
04 вересня 2019 20:16
довідка субпідрядники.PDF
04 вересня 2019 20:16
довідка гарантія.PDF
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part09.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part08.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part07.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part06.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part05.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part04.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part03.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part02.rar
04 вересня 2019 20:16
аналог договора.part01.rar
03 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:17
Електронний підпис
20 серпня 2019 11:16
TU Ukr.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:29
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:20
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.ZIP
04 вересня 2019 15:20
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 2.ZIP
04 вересня 2019 15:20
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 1.ZIP
04 вересня 2019 15:20
СТАТТЯ 17.ZIP
04 вересня 2019 15:20
КВАЛІФІКАЦІЯ.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВБУДМОНТАЖ"

ТОВ "Антарес-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "МЕТАЛБУДСЕРВІС"
#39154207
Відхилено 32 257 531,83
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 15:00
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВБУДМОНТАЖ"
#01353315
Переможець 34 691 248,74
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВБУДМОНТАЖ"
#01353315
34 691 248,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 15:18
ДУ 8 від 21.12.2021 до дог.13Т_Надія.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 15:11
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:27
ДУ 7 від 24.12.2020 до дог.13Т_Надія.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 17:16
Додаток 4_6 до ДУ 6 від 21.09.2020 Дог.13Т_СК Надія Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Додаток 4_5 до ДУ 6 від 21.09.2020 Дог.13Т_СК Надія Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Додаток 4_4 до ДУ 6 від 21.09.2020 Дог.13Т_СК Надія Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Додаток 4_3 до ДУ 6 від 21.09.2020 Дог.13Т_СК Надія Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Додаток 4_2 до ДУ 6 від 21.09.2020 Дог.13Т_СК Надія Кориг.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Додаток 4_1 до ДУ 6 від 21.09.2020 дог.13Т_Ялти Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
ДУ 6 від 21.09.2020 до дог.13Т_СК Надія Кориг..pdf зміни до договору
21 вересня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:07
ДУ 5 від 19.05.2020 до дог.13Т_Кап.рем.СК Надія.Кориг..pdf зміни до договору
19 травня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 13:40
ДУ 4 від 26.03.20 до дог.13Т_сис.опал.Надія.pdf зміни до договору
26 березня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:04
ДУ 3 від 19.12.19 до дог. 13Т від 01.10.2019 Надія.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 16:09
ДУ 2 від 28.11.2019 до дог. 13Т від 01.10.2019 Надія.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:07
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 15:52
ДУ 1 від 08.10.19 до дог.13Т_СК Надія Коригув..PDF зміни до договору
08 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:51
Дог. 13Т від 01.10.2019_СК Надія Коригування.PDF укладений
01 жовтня 2019 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів «Підрядника» та викласти їх в наступній редакції: Товариство з додатковою відповідальністю «Миколаївбудмонтаж» адреса: 54034, Миколаївська область, м. Миколаїв, Інгульський район, вул. Авангардна, 8 р/р 26004455034801 в АТ «ОТП Банк», МФО 300528 код ЄДРПОУ 01353315 ІПН 013533114023 Витяг ПДВ № 1714024500046 Р/р № UA628201720000037121000707716 в ГУДКСУ в Миколаївській області МФО 820172 тел. +380956795585
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік на 107 390,02 грн. 1.2.Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 34 691 248,74 грн (тридцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім 74 копійки), у тому числі ПДВ 5 781 874,79 грн (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят чотири79 копійок) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 2 631 913,14 грн з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Зменшити суму договору на 2019 рік на 1 262 261,56 грн. 1.2.Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 34 691 248,74 грн (тридцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім 74 копійки), у тому числі ПДВ 5 781 874,79 грн (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят чотири79 копійок) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 1 369 651,58 грн. з ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1 розділу 3 та п. 10.1 розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 34 691 248,74 грн. (тридцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім 74 копійки), у тому числі ПДВ - 5 781 874,79 грн. (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят чотири79 копійок) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору становить: - на 2019 рік - 1 369 651,58 грн.; - на 2020 рік – 7 732 765,18 грн.; - на 2021 рік – 25 588 831,98 грн.. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 2, 3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. У зв’язку із зміною реквізитів «ЗАМОВНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «ЗАМОВНИКА», що містяться в «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135, р/р № UA988201720344271005100099423 ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною реквізитів «ПІДРЯДНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «ПІДРЯДНИКА», що містяться в п. 14 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН»
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 4 та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 196 825,59 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 34 691 248,74 грн. (тридцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім 74 копійки), у тому числі ПДВ - 5 781 874,79 грн. (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят чотири 79 копійок) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору становить: - на 2019 рік - 1 369 651,58 грн.; - на 2020 рік – 7 929 590,77 грн.; - на 2021 рік – 25 392 006,39 грн.. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 34 691 248,74 грн. (тридцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча двісті сорок вісім 74 копійки), у тому числі ПДВ - 5 781 874,79 грн. (п’ять мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят чотири 79 копійок) та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2022, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 2. Строк дії договору продовжено, на підставі ч.5 п.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2, №3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML