Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000457-c 26d037cd8f0a42c2b8107f53b7099a94
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, Зелена 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 60 днів після поставки товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 13:37
Додаток 2.doc
23 серпня 2019 13:37
Додаток 3.docx
20 серпня 2019 10:39
Додаток 4 (2).docx
20 серпня 2019 10:39
Додаток 1.doc
23 серпня 2019 13:37
Додаток 2.doc
20 серпня 2019 10:39
Додаток 2.doc
23 серпня 2019 13:37
Додаток 3.docx
20 серпня 2019 10:39
Додаток 3 (1).docx
20 серпня 2019 10:39
Додаток 4 (2).docx
20 серпня 2019 10:39
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 20 серпня 2019 13:56
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогів не розглядаємо. Дякуємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:42
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Не допускаємо.
2) Так.
3) Так, допускаємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000457-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 вересня 2019 16:36
Дискваліфікація
Шановний замовник! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Клаудгруп" так як ним не надано у складі пропозиції: "Рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на укладення проекту договору згідно Додатку 4, якщо вартість товару, що є предметом такого договору перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на останню звітну дату (для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю)". Також згідно умов закупівлі "Тендерна пропозиція згідно Додатку 2 за результатами аукціону для переможців торгів, визначених електронною системою, повинна бути подана (завантажена в системі) протягом одного робочого дня після аукціону." учасником також у визначений тендерною документацією строк не надано оновлену цінову пропозицію. Просимо дискваліфікувати переможця закупівлі ТОВ "Клаудгруп".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 11:47
Відхилити вимогу учасника

Документи

11 вересня 2019 11:47
Протокол 58-1ДТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 171 900,00
UAH з ПДВ
171 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нео-Іт 245 132,28
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 228 856,80
UAH з ПДВ
223 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 225 750,00
UAH з ПДВ
223 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 15:22
Електронний підпис
29 серпня 2019 14:37
гигиена Philips Клауд.pdf
29 серпня 2019 14:37
ТУ_Клаудгруп.pdf
29 серпня 2019 14:37
Протокол исследования.pdf
29 серпня 2019 14:37
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
29 серпня 2019 14:37
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
29 серпня 2019 14:37
гигиена.PDF
29 серпня 2019 14:37
9001.PDF
29 серпня 2019 14:37
Баланс 2018.pdf
29 серпня 2019 14:37
Протокол про 30 мл.PDF
29 серпня 2019 14:37
Витяг від 29.08 .pdf
29 серпня 2019 14:37
договір 4389900.pdf
29 серпня 2019 14:37
4389900 тех.pdf
29 серпня 2019 14:37
4389900 компред.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 16:23
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:22
Витяг з ЄДР 23.08.2019 р..pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 15:50
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:31
Технічна документація.pdf
29 серпня 2019 15:31
Статут копія.pdf
29 серпня 2019 15:31
Витяг_25.08.19.pdf
29 серпня 2019 15:31
Витяг ПДВ копія.pdf
29 серпня 2019 15:31
Наказ директора .pdf
29 серпня 2019 15:31
12587436_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ Нео-Іт

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Переможець 171 900,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:21

Документи

06 вересня 2019 15:21
Протокол 58ДТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
171 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2019 15:21
Протокол 58ДТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №01-914ДТ.pdf укладений
23 вересня 2019 13:24