Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000307-c ● d8179c1bff604a03833df19d3d466038
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 1 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт.
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, заклади освіти району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 10:16 |
ТД_ ноутбуки згідно МОН.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:44
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В своїх пропозиціях учасники вказують марку товару та надають відповідін документи стосовно якості. Всі учасники мають право на участь у процедурах. Їх ціна розглядається як остаточна без додавання ПДВ. Дякуємо.
Вимоги до ПЗ
Дата подання: 22 серпня 2019 14:54
Дата відповіді: 23 серпня 2019 13:52
Шановний Замовнику!
У технічних вимогах до програмного забезпечення є наступна вимога:
преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС;
наявність україномовної підтримки від виробника на території України.
Запитання ставиться з наступних причин:
1. наявності додаткової вимоги до пакету офісного ПЗ "наявність україномовної підтримки від виробника на території України". Дана вимога може бути застосована лише у випадку, якщо пропонуватиметься пропрієтарний офісний пакет Microsoft Office. Оскільки жоден виробник офісного ПЗ на основі ліцензій вільного поширення не має україномовної підтримки від виробника на території України.
2. бюджет даної закупівлі становить 12000 грн за 1 ноутбук. Вартість офісного пакету Microsoft Office для освітніх закладів становить орієнтовно 1500 грн за одиницю. Та собівартість ноутбука, що мінімально відповідає вимогам, із встановленим пакетом Microsoft Office перевищить бюджетне призначення даної закупівлі. Тому є можливість пропонувати лише офісний пакет на основі ліцензій вільного поширення. А він, в свою чергу, суперечитиме вимозі про наявність україномовної підтримки від виробника на території України.
Виходячи з цього, прохання повідомити, чи можливо трактувати дану вимогу як таку, що застосовна лише у тому випадку, якщо буде запропонований пропрієтарний офісний пакет Microsoft Office? Та не стосуватиметься офісного пакету на основі ліцензій вільного поширення (наприклад, LibreOffice).
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі технічні вимоги до комп'ютерної техніки висвітлені на підставі Наказу МЕРТ від 13.04.2016 №680 тому відділ освіти не має права змінювати вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
1 115 073,90
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 16:28
|
Сканировать10001.PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 16:54
|
Сканировать10002.PDF | укладений |
01 жовтня 2019 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 635 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |