Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 - 30190000-7
Очікувана вартість
615 030,58 UAH
UA-2019-08-20-000278-c a108c35a49694d9cb81ef6c45a7d1502
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 39440996
Місцезнаходження замовника: 04119, Україна , Київ обл., м.Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,буд 11 г
Контактна особа замовника: Олена Загородня
+380934973498,+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 615 030,58 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 075,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Поставка товару -папір А4 у пачках ( 500 листів) здійснюється за адресами замовника:

м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-г, 04119 - 4430 пачок;
м. Дніпро, пр. О.Поля, 57, 49600 – 550 пачок;
м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190-а, 69035 – 400 пачок;
м. Львів, вул. Стрийська, 35, 79003 – 400 пачок;
м. Одеса, пр. Шевченка, 15/1, 65058 – 400 пачок;
м. Харків, вул. Благовіщенська, 30, 61052 – 400 пачок..

Всього: 6580 пачок паперу А4
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6580 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,11-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 серпня 2019 10:10
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2019 10:10
ТД Папір для друку.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:45
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація має містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, кількість товару та місце його поставки, (Додаток 4 до тендерної документації). Технічна специфікація не повинна містити посилання на торговельну марку, джерело походження виробника.
У п.5. розділ І «Загальні положення тендерної документації» зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Додаток 1.1. Форма «Тендерна пропозиція» зазначено: «** при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ).»
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 22 серпня 2019 08:48
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:56
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання відповідальний структурний підрозділ - відділ експлуатації майна управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Офісу великих платників податків ДФС повідомляє, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають нашим потребам.
З метою дотримання вимог Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, Типової Інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17 січня 2018р. № 55, та Методичних рекомендацій щодо складання та оформлення документів затвердженої наказом Офісу великих платників податків ДФС від 30.11.2018 № 2245 зі змінами, необхідно здійснити закупівлю товару з безумовним дотриманням зазначених технічних характеристик у зазначеній кількості.
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 22 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:45
Дякуюємо за відповідь. Але разом з цим вважаємо за необхідність спростувати твердження, що нормативні документи, на які Ви посилаєтесь, містять заборону на використання екологічного паперу (виробленого з вторинної сировини), а також паперу з іншими, чим вказано в тендерній документації показниками білизни (яскравості), у відповідності до вимог Закону України «Про основні засади (стратегії) державної екологічної політики України до 2030 року» (Розділ ІІІ) Державна екологічна політика спрямована на досягнення стратегічних цілей. Ціль №1: Формування в суспільстві екологічних цінностей і засад. Ціль №2: Забезпечення сталого розвитку природно-ресурсного потенціалу України. Тому пропонуємо проявити соціальну відповідальність і переходити до сталих (зелених) закупівель. З повагою, ТОВ "Парус Плюс".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація не містить заборону на використання екологічного паперу (виробленого з вторинної сировини), а також паперу з виробленого в той чи інший спосіб.
В технічній специфікації зазначені такі критерії:
Папір офісний А4 у пачках:
- формат – А4;
- кількість аркушів в пачці – 500 шт.
- розмір – 210х297(мм.);
- щільність – 80 г/м2;
- білизна – від 160% за СІЕ;
- поверхня – рівна, гладка;
- колір – білий;
З повагою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000278-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 20 серпня 2019 12:43
Приведення у відповідність технічних вимог викладених в Додатку №4 Технічної Документації
Доброго дня, шановний Замовнику. Наша компанія планує взяти участь в даній закупівлі, але під час вивчення технічної документації, а саме Додатку №4 до Тендерної Документації «Технічні вимоги», Вами вказані технічні показники без відповідних виробничих допусків (похибок) параметрів, які передбачені міжнародними стандартами ISO, ратифікованими в тому числі і Україною.
Вказані міжнародні стандарти передбачають виробничі допуски, які можуть визначатись в сертифікатах виробників щодо формату паперу класу С (ISO 216 - для формату А4 - передбачає допуск 210*297 +/- 2 мл); щодо щільності паперу (ISO 536 передбачає допуски 80 +/-3), щодо білизни по CIE (ISO 11475:2004 передбачає допуски 160% +/-3). Враховуючи викладене вище, з метою недопущення формальної дискваліфікації серед учасників та приведення тендерної документації у відповідність до загальноприйнятих міжнародних стандартів, вимагаємо внести відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації вказавши відповідний стандарт ISO напроти кожного технічного показника товару Папір офісний формату А4.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 09:57
На Вашу вимогу UA-2019-08-20-000278-c.c1 від 20.08.2019р. відповідальний структурний підрозділ - відділ експлуатації майна управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Офісу великих платників податків ДФС повідомляє, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають нашим потребам.
З метою дотримання вимог Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, Типової Інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17 січня 2018р. № 55, та Методичних рекомендацій щодо складання та оформлення документів затвердженої наказом Офісу великих платників податків ДФС від 30.11.2018 № 2245 зі змінами, необхідно здійснити закупівлю товару з безумовним дотриманням зазначених технічних характеристик у зазначеній кількості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 480 076,80
UAH з ПДВ
456 388,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 566 143,20
UAH з ПДВ
456 783,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 10:27
sign.p7s
09 вересня 2019 10:25
Документи переможця.rar
06 вересня 2019 11:05
sign.p7s
06 вересня 2019 11:05
Пропозиція 1.pdf
05 вересня 2019 16:02
sign.p7s
05 вересня 2019 16:02
Пропозиція оновлена.pdf
03 вересня 2019 12:14
sign.p7s

Публічні документи

04 вересня 2019 10:29
Документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 456 388,80
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
456 388,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 11:30
Договір_папір_36.pdf укладений
18 вересня 2019 11:27
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 456 388,80
UAH (в тому числі ПДВ 76 064,80 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку