Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 - 30190000-7
Очікувана вартість
615 030,58 UAH
UA-2019-08-20-000278-c a108c35a49694d9cb81ef6c45a7d1502
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Загородня

+380934973498
+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 39440996
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м.Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,буд 11 г
Контактна особа: Олена Загородня
+380934973498,+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:25
Очікувана вартість: 615 030,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 075,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поставка товару -папір А4 у пачках ( 500 листів) здійснюється за адресами замовника:

м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-г, 04119 - 4430 пачок;
м. Дніпро, пр. О.Поля, 57, 49600 – 550 пачок;
м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190-а, 69035 – 400 пачок;
м. Львів, вул. Стрийська, 35, 79003 – 400 пачок;
м. Одеса, пр. Шевченка, 15/1, 65058 – 400 пачок;
м. Харків, вул. Благовіщенська, 30, 61052 – 400 пачок..

Всього: 6580 пачок паперу А4
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6580 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,11-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 10:10
ТД Папір для друку.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:45
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація має містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, кількість товару та місце його поставки, (Додаток 4 до тендерної документації). Технічна специфікація не повинна містити посилання на торговельну марку, джерело походження виробника.
У п.5. розділ І «Загальні положення тендерної документації» зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Додаток 1.1. Форма «Тендерна пропозиція» зазначено: «** при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати (накладні витрати, вартість доставки та розвантаження техніки на території замовника, в ціну повинні бути включені витрати на транспортування та ПДВ).»
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 22 серпня 2019 08:48
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:56
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання відповідальний структурний підрозділ - відділ експлуатації майна управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Офісу великих платників податків ДФС повідомляє, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають нашим потребам.
З метою дотримання вимог Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, Типової Інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17 січня 2018р. № 55, та Методичних рекомендацій щодо складання та оформлення документів затвердженої наказом Офісу великих платників податків ДФС від 30.11.2018 № 2245 зі змінами, необхідно здійснити закупівлю товару з безумовним дотриманням зазначених технічних характеристик у зазначеній кількості.
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 22 серпня 2019 16:09
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:45
Дякуюємо за відповідь. Але разом з цим вважаємо за необхідність спростувати твердження, що нормативні документи, на які Ви посилаєтесь, містять заборону на використання екологічного паперу (виробленого з вторинної сировини), а також паперу з іншими, чим вказано в тендерній документації показниками білизни (яскравості), у відповідності до вимог Закону України «Про основні засади (стратегії) державної екологічної політики України до 2030 року» (Розділ ІІІ) Державна екологічна політика спрямована на досягнення стратегічних цілей. Ціль №1: Формування в суспільстві екологічних цінностей і засад. Ціль №2: Забезпечення сталого розвитку природно-ресурсного потенціалу України. Тому пропонуємо проявити соціальну відповідальність і переходити до сталих (зелених) закупівель. З повагою, ТОВ "Парус Плюс".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація не містить заборону на використання екологічного паперу (виробленого з вторинної сировини), а також паперу з виробленого в той чи інший спосіб.
В технічній специфікації зазначені такі критерії:
Папір офісний А4 у пачках:
- формат – А4;
- кількість аркушів в пачці – 500 шт.
- розмір – 210х297(мм.);
- щільність – 80 г/м2;
- білизна – від 160% за СІЕ;
- поверхня – рівна, гладка;
- колір – білий;
З повагою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000278-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 20 серпня 2019 12:43
Приведення у відповідність технічних вимог викладених в Додатку №4 Технічної Документації
Доброго дня, шановний Замовнику. Наша компанія планує взяти участь в даній закупівлі, але під час вивчення технічної документації, а саме Додатку №4 до Тендерної Документації «Технічні вимоги», Вами вказані технічні показники без відповідних виробничих допусків (похибок) параметрів, які передбачені міжнародними стандартами ISO, ратифікованими в тому числі і Україною.
Вказані міжнародні стандарти передбачають виробничі допуски, які можуть визначатись в сертифікатах виробників щодо формату паперу класу С (ISO 216 - для формату А4 - передбачає допуск 210*297 +/- 2 мл); щодо щільності паперу (ISO 536 передбачає допуски 80 +/-3), щодо білизни по CIE (ISO 11475:2004 передбачає допуски 160% +/-3). Враховуючи викладене вище, з метою недопущення формальної дискваліфікації серед учасників та приведення тендерної документації у відповідність до загальноприйнятих міжнародних стандартів, вимагаємо внести відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації вказавши відповідний стандарт ISO напроти кожного технічного показника товару Папір офісний формату А4.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 09:57
На Вашу вимогу UA-2019-08-20-000278-c.c1 від 20.08.2019р. відповідальний структурний підрозділ - відділ експлуатації майна управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури Офісу великих платників податків ДФС повідомляє, що відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації).
Технічна специфікація повинна містити детальний опис предмета закупівлі, їх технічні та якісні характеристики. У разі, якщо опис скласти неможливо, тоді доцільно зазначити посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти.
Таким чином у додатку 4 до тендерної документації зазначені технічні характеристики товару, які відповідають нашим потребам.
З метою дотримання вимог Державної уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, Типової Інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17 січня 2018р. № 55, та Методичних рекомендацій щодо складання та оформлення документів затвердженої наказом Офісу великих платників податків ДФС від 30.11.2018 № 2245 зі змінами, необхідно здійснити закупівлю товару з безумовним дотриманням зазначених технічних характеристик у зазначеній кількості.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 480 076,80
UAH з ПДВ
456 388,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 566 143,20
UAH з ПДВ
456 783,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 10:27
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:25
Документи переможця.rar
06 вересня 2019 11:05
Електронний підпис
06 вересня 2019 11:05
Пропозиція 1.pdf
05 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
05 вересня 2019 16:02
Пропозиція оновлена.pdf
03 вересня 2019 12:14
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2019 10:29
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 456 388,80
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
456 388,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 11:30
Договір_папір_36.pdf укладений
18 вересня 2019 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 456 388,80
UAH (в тому числі ПДВ 76 064,80 UAH)