Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби (комплект обладнання для кабінету хімії)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000269-a 99d8c8f58abf40c5b29015b967d06bf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сурмик

+380664055937 natalkaberezen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ківерцівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141609
Місцезнаходження: 45200, Україна , Волинська обл., м. Ківерці, вул. Киричука, 1
Контактна особа: Наталія Сурмик
+380664055937
natalkaberezen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 вересня 2019 12:40
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальні засоби (комплект обладнання для кабінету хімії) (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45200, Україна, Волинська область, м.Ківерці, вул.Шкільна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставку товару проводяться після отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 30 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2019 12:03
ТД кабінет хімії2 зі змінами2.pdf.p7s
04 вересня 2019 15:07
ТД кабінет хімії2 зі змінами.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
ТД кабінет хімії2.pdf.p7s
05 вересня 2019 12:03
ТД кабінет хімії2 зі змінами2.pdf
04 вересня 2019 15:07
ТД кабінет хімії2 зі змінами.pdf
20 серпня 2019 09:55
ТД кабінет хімії2.pdf
05 вересня 2019 12:03
Додаток 3 до ТД техвимоги зі змінами2.pdf
04 вересня 2019 15:07
Додаток 3 до ТД техвимоги зі змінами.pdf
20 серпня 2019 09:55
Додаток 3 до ТД техвимоги.pdf
05 вересня 2019 12:03
Порівняльна таблиця змін, що вносяться2.pdf
04 вересня 2019 15:08
Порівняльна таблиця змін, що вносяться.pdf
05 вересня 2019 12:03
Порівняльна таблиця змін, що вносяться2.pdf.p7s
04 вересня 2019 15:08
Порівняльна таблиця змін, що вносяться.pdf.p7s
05 вересня 2019 12:03
Додаток 3 до ТД техвимоги зі змінами2.pdf.p7s
04 вересня 2019 15:07
Додаток 3 до ТД техвимоги зі змінами.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 3 до ТД техвимоги.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 5 до ТД.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 1 до ТД.pdf
20 серпня 2019 09:55
Додаток 4 до ТД.pdf
20 серпня 2019 09:55
Додаток 1 до ТД.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 2 до ТД.pdf
20 серпня 2019 09:55
Додаток 2 до ТД.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 5 до ТД.pdf
20 серпня 2019 09:55
Додаток 4 до ТД.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 6 до ТД проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2019 09:55
Додаток 6 до ТД проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000269-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО", Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 20 вересня 2019 14:10
не правомірне обрання переможця
Шановний Замовнику, звертаємось до вас з вимогою усунути наявні порушення, та відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО", оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації.
Нами здійснено попередній розгляд тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" і виявлено наступні невідповідності:
1. Тендерною документацією встановлено наступну вимогу «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або». Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 9001:2015 та сертифікат ISO 14001:2015 на виробника меблів ТОВ «ТД АНШАР» який не завірено відповідно до вимог тендерної документації, також надано сертифікати ISO 9001:2015 та сертифікат ISO 14001:2015 на ТОВ «НВК «Лабора», Статут, копії сертифікатів, які не завірені відповідно до вимог тендерної документації.
2. Тендерною документацією встановлено наступну вимогу «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканкопій наступних документів: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених» Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" в наданих документах на виконання зазначеної вимоги не міститься назва Виробника, також, щодо більшості позицій не визначено Модель.
3. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступні вимоги «Довідка, в якій міститься інформація про назву предмету закупівлі, про технічні, якісні
характеристики товару, що вимагається замовником, відповідність вимогам замовника та повне найменування виробника та його місцезнаходження, а також інформація щодо екологічної безпеки товару, що пропонується для постачання (складається учасником в довільній формі).» В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" не міститься інформації щодо повного найменування виробника та його місцезнаходження, що порушує вимоги тендерної документації.
4. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступна вимога «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (реквізити, адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), керівництво (посада, ІПБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб).» На виконання зазначеної вище вимоги учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" надано довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить наступної інформації: Адреса фактична, електронна, юридичний статус також не вказано телефон для контактів керівника.
5. Тендерною документацією встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції «Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам і відхиляється автоматично );» Також Додатком 3 тендерної документації у позиції 3 Інтерактивна дошка встановлена вимога «програмне забезпечення повинно підтримувати планшетні ПК. Програмне забезпечення повинно мати функцію автоматичного оновлення. Вказати версію і дату останнього оновлення програмного забезпечення виробником.» Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" не виконав вимогу тендерної документації та не вказав версію і дату останнього оновлення програмного забезпечення виробником. Отже пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
6. Також звертаємо вашу Увагу, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" надано тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки формою тендерної пропозиції вимагається зазначити повне найменування юридичної особи, Учасник не виконав вимогу ТД і зазначив скорочене найменування. Також відповідно до форми тендерної пропозиції передбачено вказати ціну за Кількість (комплект) але учасник вказав ціну за одиницю товару, також учасником зазначена не вірна ціна пропозиції, оскільки вказано 537 000 без пдв, що в свою чергу є 626 500 грн з пдв та зазначено ціну з ПДВ на майданчику. Також учасник відступив від форми тендерної пропозиції зазначивши не вірне найменування товару, оскільки формою документації передбачено зазначення «Комплект обладнання для кабінету хімії, у складі передбаченому додатком 3 до цієї тендерної документації» а учасник зазначив Обладнання для кабінету хімії, у складі передбаченому додатком 3 до цієї тендерної документації, отже пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Додатком 2 тендерної документації встановлено Форму тендерної пропозиції та зазначено «Учасник не повинен відступати від даної форми. Умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.» Учасник не дотримався зазначеної вимоги.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ФЕРЕНТІНО" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена відповідно до пункту 4 частина 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі ігнорування нашої вимоги, Ми будемо вимушені звертатись до Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 16:35
Закупівля “Навчальні засоби (комплект обладнання для кабінету хімії), код 80520000-5” (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-20-000269-a) здійснювалася вцілому. Предметом закупівлі є комплект обладнання для кабінету хімії. Ціновою пропозицією встановлено вартість за комплект обладнання для кабінету хімії у кількості 1 комплект.
Відкриті торги на закупівлю комплекту обладнання для кабінету хімії здійснювалися із дотриманням усіх принципів проведення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ПП “Ферентіно” є найнижчою.
1. Щодо подання ПП “ФЕРЕНТІНО” у складі своєї пропозиції сертифікату ISO 9001:2015 та сертифікату ISO 14001:2015 на виробника меблів ТОВ «ТД АНШАР» який не завірено відповідно до вимог тендерної документації, також надано сертифікати ISO 9001:2015 та сертифікат ISO 14001:2015 на ТОВ «НВК «Лабора», Статут, копії сертифікатів, які не завірені відповідно до вимог тендерної документації. ПП “Ферентіно” у складі своєї пропозиції надало усі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією. Деякі документи, що містяться у складі пропозиції не містять напису “Згідно з оригінал”, проте містять відбиток печатки та підпис керівника. Повноваження щодо підпису документів підтверджені наданими учасником документами. Помилка щодо відсутності необхідного напису на документах не впливає на зміст самої пропозиції та відомості, що містяться у них.
2. Щодо порівняльної таблиці. У складі пропозиції, наданої ПП “Ферентіно” міститься файл із назвою технічні вимоги до закупівлі, у якому знаходиться порівняльна таблиця запропонованого товару вимогам замовника. Кожен товар містить необхідні характеристики, вказано виробника товару, до деяких запропоновано інтернет-ресурс, за яким можна ознайомитись із товаром більш детально. Модель товару містять не усі найменування, оскільки, застосовується лише до таких товарів, як ноутбук, інтерактивна дошка, тощо.
3. Щодо екологічної безпеки товару. У складі пропозиції ПП “Ферентіно” міститься довідка про застосування заходів із захисту довкілля, у якій зазначено, що товар відповідає державним стандартам, які передбачають застосування заходів із захисту екології. Окрім того, у складі пропозиції містяться сертифікати на увесь товар, що свідчить про його екологічну безпеку.
4. Щодо довідки із відомостями про учасника. Учасником надано усю інформацію, що вимагалася тендерною документацією – і найменування, і місцезнаходження, і ПІП керівника, і контактні телефони.
5. Щодо інтерактивної дошки. Характеристики запропонованої ПП “Ферентіно” інтерактивної дошки повністю відповідають вимогам, вказаним у тендерній документації, про що свідчить порівняльна таблиця і таблиця із технічними характеристиками товару.
6. Щодо ціни товару. Учасники платники ПДВ та не платники ПДВ беруть участь у закупівлі на рівних умовах. ПП “Ферентіно” не є платником ПДВ, тому ціна його пропозиції містить усі необхідні податки та збори встановлені для таких субʼєктів господарювання. Сума пропозиції 537000 гривень є кінцевою та не підлягає сплаті додаткових платежів, зокрема ПДВ. Тому припущення скаржника про сплату суми 626 500 гривень є помилковим та законодавчо не обгрунтованим.
Окрім того, статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість оскарження процедури закупівлі через подання скарги до органу оскарження.
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000269-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО", Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 30 вересня 2019 10:25
Не надання документів переможця
Відповідно абз. 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен: завантажити в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої цієї статті, або надати у паперовому вигляді за адресою замовника у разі відсутності технічної можливості подання документів через електронну систему закупівель (разом із листом, що пояснює причини неможливості такого завантаження в електронному вигляді).

Відповідно до розділу 3 додатку 1 тендерної документації переможець має надати:
1. Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону
2. Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір)
3. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління (відділу) інформаційно-аналітичного забезпечення УМВС України з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, датованого не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір)
4. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) Управління (відділу) інформаційно-аналітичного забезпечення УМВС України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває, датованого не більше 60-денної давнини відносно дати подання документа (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір)
5. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним територіальним органом ДФС України, що діє станом на дату подання документа (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір)
6. Інформація у довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановлену законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір)
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" у термін 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір завантажено в Систему лише довідки щодо відсутності заборгованості та довідку щодо відсутності судимості та не виконано вимогу щодо надання інших довідок у довільній формі, а саме:
1. Довідка у довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановлену законом порядку банкрутом
2. Довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
3. Довідка Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми
Відповідно, до зазначеного, Учасником не виконано вимоги тендерної документації та пропозиція має бути відхилена відповідно до абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2019 16:36
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерною документацією вимагалося подання переможцем закупівлі документів, передбачених пунктами 3,4, 5, 6, 7 Розділу Розділ ІІІ. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Пунктом 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що відповідно абз. 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен: завантажити в Систему документи, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої цієї статті, або надати у паперовому вигляді за адресою замовника у разі відсутності технічної можливості подання документів через електронну систему закупівель (разом із листом, що пояснює причини неможливості такого завантаження в електронному вигляді). Переможцем закупівлі ПП “ФЕРЕНТІНО” 25 вересня 2019 року за адресою відділу освіти, особисто представником переможця, було надано у паперовому вигляді інформацію за підписом уповноваженої особи переможця та завірену печаткою про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, інформацію у довільній формі про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, оригінал довідки, наданої Департаментом інформатизації МВС України щодо Кушнірук Ю.П., яка не перебуває у розшуку, не притягується до кримінальної відповідальності та не має не знятої чи не погашеної судимості станом на 18.09.2019 року та довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи від 17.09.2019 року разом із листом, що пояснює не завантаження даних документів у систему.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" 537 000,00
UAH з ПДВ
537 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" 539 000,00
UAH з ПДВ
539 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 11:59
Дов. под..pdf
25 вересня 2019 11:59
Dovidka_19256376460260296636.pdf
13 вересня 2019 12:28
Електронний підпис
13 вересня 2019 12:25
довідка ріш..pdf
13 вересня 2019 12:25
Договір проект.pdf
13 вересня 2019 12:25
Порівняльна частина 2.pdf
13 вересня 2019 12:25
Порівняльна частина 1.pdf
13 вересня 2019 12:25
технічна частина (ст 28-54).pdf
13 вересня 2019 12:25
технічна частина 1.pdf
13 вересня 2019 12:25
Сертифікати 4.pdf
13 вересня 2019 12:25
Сертифікати 3.pdf
13 вересня 2019 12:25
Сертифікати 2.pdf
13 вересня 2019 12:25
Сертифікати 1.pdf
13 вересня 2019 12:25
Ферентіно Установчі1.pdf
13 вересня 2019 12:25
довідки.pdf
13 вересня 2019 12:25
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 12:20
Електронний підпис
09 вересня 2019 12:17
42. Пропозиція.pdf
09 вересня 2019 12:17
41. Захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 12:17
40 Infocus.pdf
09 вересня 2019 12:17
38. сертифікат.pdf
09 вересня 2019 12:17
44 Vernier БІ-ПРО.pdf
09 вересня 2019 12:17
39 Пояснення 2.pdf
09 вересня 2019 12:17
30 Сертифікати на меблі.pdf
09 вересня 2019 12:17
29. сертифікати смарт.pdf
09 вересня 2019 12:17
6. стаття 17.pdf
09 вересня 2019 12:17
24 Авторизація БІ-ПРО.pdf
09 вересня 2019 12:17
28 lenovo ноутбуки.pdf
09 вересня 2019 12:17
17. ТУ завірені 1 сторінка.pdf
09 вересня 2019 12:17
25 Пояснення 1.pdf
09 вересня 2019 12:17
16 ТД проект договору.pdf
09 вересня 2019 12:17
13. Захист довкілля.pdf
09 вересня 2019 12:17
3. Довіреність.pdf
09 вересня 2019 12:17
10 Код.pdf
09 вересня 2019 12:17
27 ІСО завірені.pdf
09 вересня 2019 12:17
1. Установчі документи.pdf
09 вересня 2019 12:17
18 Порівняльна таблиця.pdf
09 вересня 2019 12:17
26 ISO меблі.pdf
09 вересня 2019 12:17
14 гарантійний лист.pdf
09 вересня 2019 12:17
5. лист згода.pdf
09 вересня 2019 12:17
2. Доручення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"
#42271622
Переможець 537 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО"
#42271622
537 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:44
Договір №45 кабінет хімії.pdf укладений
01 жовтня 2019 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 537 000,00
UAH