Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області
Очікувана вартість
4 774 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000268-b a8ff945a835a4c83991be870700d93b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Растовецька Інна Миколаївна

+380433021264 or-vokms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41599050
Місцезнаходження: 22600, Україна , Вінницька обл., Оратівський район, смт. Оратів, вул. Паркова, 14
Контактна особа: Растовецька Інна Миколаївна
+380433021264
or-vokms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 11:22
Очікувана вартість: 4 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22600, Україна, Вінницька область, Оратівський район, смт. Оратів, вул. Паркова, 18 (Оратівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 12:49
додаток_4.pdf
20 серпня 2019 12:49
додаток_3.pdf
20 серпня 2019 12:49
додаток_2.pdf
20 серпня 2019 12:49
додаток_1.pdf
20 серпня 2019 12:49
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000268-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 12 вересня 2019 13:03
вимога
Вимога
в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
11 вересня 2019 року пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" було відхилено.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі №35 засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради, тому повторно звертається до Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Крім того, просимо врахувати наступні пояснення щодо причин відхилення.
Відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка розроблена відповідно до Законів України "Про Національний банк України", "Про банки і банківську діяльність", "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України, інших законодавчих актів України та нормативно-правових актів Національного банку України обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
На виконання вимог тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" надало файл під назвою «16975_ЖК_Гарант_ГАРАНТIЯ_30_08_2019.rar» , що містить банківську гарантію, яка видана АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
Відповідно до визначення «обслуговуючий банк (банк, що обслуговує)», яке міститься в Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка розроблена відповідно до Законів України "Про Національний банк України" АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ", оскільки АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" видало ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" банківську гарантію для участі в даному тендері, тобто здійснило для нього на договірних умовах послугу, що передбачена Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Відомості про АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" не містяться у довідці, яку надало ДФС у Вінницькій області, оскільки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" немає відкритого рахунку в АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ", що підтверджується вищезазначеною довідкою ДФС у Вінницькій області №12502/10/02-32-50 09-01 від 22 серпня 2019 року та довідкою АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" від 11.09.2019 року.
Таким чином, тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради прийняв незаконне рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" з тих підстав, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" не надало електронну банківську гарантію, яка подається учасником з обслуговуючого банку(ів), оскільки АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком для ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" однак не на підставі довідки ДФС у Вінницькій області №12502/10/02-32-50 09-01 від 22 серпня 2019 року, а на підставі Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка розроблена відповідно до Законів України "Про Національний банк України", "Про банки і банківську діяльність", "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України, інших законодавчих актів України та нормативно-правових актів Національного банку України.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
ДИРЕКТОР ТОВ “ЖК-ГАРНТ” Яцуков Є.Г.
12 вересня 2019 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 17:19
Відповідь на вимогу ТОВ "ЖК-Гарант"
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000268-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 23 вересня 2019 17:46
заява

Керівнику
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради
22600, Вінницька обл., Оратівський район, селище міського типу Оратів, вулиця ПАРКОВА, будинок 14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ"
Адреса: 21036, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 315
ЗАЯВА
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради 20 серпня 2019 року оголосив закупівлю на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" подало тендерну пропозицію на закупівлю капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
В закупівлі на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) взяли участь наступні учасники:


Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ЖК - Гарант" 4 100 000,00
UAH з ПДВ 4 100 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "Олеріт" 4 577 700,00
UAH з ПДВ 4 496 071,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 4 496 071,28
UAH з ПДВ 4 496 071,28
UAH з ПДВ

Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" була найдешевшою пропозицією серед інших учасників.
Однак, 11 вересня 2019 року тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" відхилив у зв’язку з тим, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" надало банківську гарантію не з обслуговуючого банку.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради, оформлене протоколом №35 від 11 вересня 2019 року є протиправним з огляду на наступне.
Відповідно до п.2 розділу №3 тендерної документації на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка подається учасником з обслуговуючого банку(ів), форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами).
Відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена Постановою Правління Національного банку України
21.01.2004 № 22 обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
На виконання вимог тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" завантажило в закупівлю файл під назвою «16975_ЖК_Гарант_ГАРАНТIЯ_30_08_2019.rar», що містить банківську гарантію, яка видана АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ", оскільки на договірних умовах надав банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" в закупівлі капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
Відповідно до вимог пункту «Інша інформація» тендерної документації на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) Учасник зобов’язаний надати довідку видану відповідним органом Державної фіскальної служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" завантажило в закупівлю файл під назвою «ДОВІДКА ПРО РАХУНКИ.pdf», який містить довідку видану ГУ ДФС у Вінницькій області про відкриті/закриті рахунки в фінансових установах стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ".
Відомості про АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" не містяться у вищезазначеній довідці, оскільки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" немає відкритого рахунку в АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" повністю виконало всі умови тендерної документації на закупівлю капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) в т.ч. і щодо надання електронної банківської гарантії, яка подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" з обслуговуючого банку.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради прийняттям незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" порушив права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" як учасника процедури закупівлі, який мав намір виграти даний тендер та підписати угоду про виконання робіт з капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Слід зазначити, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУД-СЕРВІС", яке визнано переможцем даної закупівлі, раніше виконував роботи в смт.Оратів та у Відділі освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради без проведення тендеру, а саме протягом 2017-2019 рр. даною компанією без проведення тендеру було здійснено поточний ремонт огорожі кладища в смт.Оратів Вінницької області, капітальний ремонт адмін. приміщень селищної ради по вул. Парковій в смт.Оратів, поточний ремонт адмін. приміщень селищної ради по вул. Паркова в смт.Оратів, капітальний ремонт та утеплення цоколя дошкільного навчального закладу "Сонечко по вул. Парковій,10 смт. Оратів Оратівського району" , капітальний ремонт даху адмінприміщення селищної ради по вул.Паркова,14 в смт.Оратів, поточний ремонт адмін. приміщень селищної ради по вул. Паркова в смт.Оратів.
Ми, вважаємо, що дії Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради, які виявилися у неправомірному відхилені пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" є незаконними та такими, що спрямовані на лобіювання інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНБУД-СЕРВІС".
Слід окремо наголосити на тому, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" подало найдешевшу пропозицію, що дозволяло Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради зекономити та раціонально використати зекономлені кошти в розмірі 396 000 грн. на користь дітей Оратівського району.

Просимо негайно скасувати рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради, оформлене протоколом №35 від 11 вересня 2019 року та прийняти рішення про визнання переможцем цієї закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ".


ДИРЕКТОР ТОВ “ЖК-ГАРНТ” Яцуков Є.Г.
23 вересня 2019 року





Керівнику
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради
22600, Вінницька обл., Оратівський район, селище міського типу Оратів, вулиця ПАРКОВА, будинок 14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ"
Адреса: 21036, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 13, офіс 315
ЗАЯВА
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради 20 серпня 2019 року оголосив закупівлю на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" подало тендерну пропозицію на закупівлю капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
В закупівлі на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) взяли участь наступні учасники:


Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ЖК - Гарант" 4 100 000,00
UAH з ПДВ 4 100 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "Олеріт" 4 577 700,00
UAH з ПДВ 4 496 071,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 4 496 071,28
UAH з ПДВ 4 496 071,28
UAH з ПДВ

Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" була найдешевшою пропозицією серед інших учасників.
Однак, 11 вересня 2019 року тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" відхилив у зв’язку з тим, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" надало банківську гарантію не з обслуговуючого банку.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради, оформлене протоколом №35 від 11 вересня 2019 року є протиправним з огляду на наступне.
Відповідно до п.2 розділу №3 тендерної документації на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка подається учасником з обслуговуючого банку(ів), форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами).
Відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, яка затверджена Постановою Правління Національного банку України
21.01.2004 № 22 обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
На виконання вимог тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" завантажило в закупівлю файл під назвою «16975_ЖК_Гарант_ГАРАНТIЯ_30_08_2019.rar», що містить банківську гарантію, яка видана АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ", оскільки на договірних умовах надав банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" в закупівлі капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів).
Відповідно до вимог пункту «Інша інформація» тендерної документації на здійснення капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (джерело фінансування закупівлі кошти державного та місцевого бюджетів) Учасник зобов’язаний надати довідку видану відповідним органом Державної фіскальної служби України про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців).
На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" завантажило в закупівлю файл під назвою «ДОВІДКА ПРО РАХУНКИ.pdf», який містить довідку видану ГУ ДФС у Вінницькій області про відкриті/закриті рахунки в фінансових установах стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ".
Відомості про АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" не містяться у вищезазначеній довідці, оскільки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" немає відкритого рахунку в АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ".
Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" повністю виконало всі умови тендерної документації на закупівлю капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 вересня 2019 18:41
Відповідь на вимогу ТОВ "ЖК-Гарант"

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 13:03
Scan(9).pdf
12 вересня 2019 13:03
вимога.pdf

Документи

16 вересня 2019 17:19
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 17:46
заява.pdf

Документи

28 вересня 2019 18:41
відповідь.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-22-000002 ● 487bb7b9d95540789ff3dd37ce26a413
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2019 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.10.2019 №58
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.10.2019 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-20-000268-b 20.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 17:33:03

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-20-000268-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав відхилено пропозицію учасника ТОВ «ЖК – Гарант»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-25 17:37:04

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення.

2019-11-20 14:47:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява
Дата публікації: 10 грудня 2019

Документи:

10 грудня 2019 12:06
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
4 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 4 577 700,00
UAH з ПДВ
4 496 071,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС" 4 496 071,28
UAH з ПДВ
4 496 071,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:26
Електронний підпис
05 вересня 2019 14:52
67.imd
30 серпня 2019 19:44
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:35
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:13
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:11
Scan_ДОВIДКА.pdf
30 серпня 2019 15:11
Scan_2.pdf
30 серпня 2019 15:11
платіжне доручення.pdf
29 серпня 2019 20:18
проект договору.pdf
29 серпня 2019 20:14
тендерна пропозиція 3.pdf
29 серпня 2019 13:34
тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 11:56
ДОВІДКА ПРО РАХУНКИ.pdf
29 серпня 2019 11:56
ОРИГІНАЛ ВІДГУКУ.pdf
29 серпня 2019 10:32
свідоцтво пдв.pdf
29 серпня 2019 10:32
ПРОТОКОЛ(2).pdf
29 серпня 2019 10:32
про обсяз за 1 квартал.pdf
29 серпня 2019 10:32
паспорт директора.pdf
29 серпня 2019 10:32
договір оренди складу.pdf
29 серпня 2019 10:32
довідка з статистики.pdf
29 серпня 2019 10:32
диплом директора.pdf
29 серпня 2019 10:32
відомості.pdf
29 серпня 2019 10:32
виписка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 18:11
Електронний підпис
11 вересня 2019 18:09
Файл АВК
11 вересня 2019 18:09
Пояснювальна записка
11 вересня 2019 18:09
Підсумкова відомість
11 вересня 2019 18:09
Обєктний кошторис
11 вересня 2019 18:09
Локальний кошторис 2-1-3
11 вересня 2019 18:09
Локальний кошторис 2-1-2
11 вересня 2019 18:09
Локальний кошторис 2-1-1
11 вересня 2019 18:09
Зведений розрахунок
11 вересня 2019 18:09
Договірна ціна
04 вересня 2019 18:36
Електронний підпис
04 вересня 2019 18:35
21. Довідка щодо статуту.PDF
04 вересня 2019 18:35
20. Статут.pdf
04 вересня 2019 18:34
15. Копія свідоцтва ПДВ.PDF
04 вересня 2019 18:34
5. Довідка згідно ст.17.pdf
04 вересня 2019 18:34
4. Відгук.PDF
04 вересня 2019 18:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 вересня 2019 18:34
26.5. Довідка банк ПУМБ.pdf
04 вересня 2019 18:34
26.4. Довідка Укрсиббанк2.PDF
04 вересня 2019 18:34
26.3. Довідка Укрсиббанк1.PDF
04 вересня 2019 18:34
26.2. Довідка Сбербанк.PDF

Публічні документи

19 вересня 2019 13:09
Електронний підпис
18 вересня 2019 16:50
МВС.ДФС.pdf
03 вересня 2019 16:27
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:31
20190902_142115_9479.PDF
03 вересня 2019 15:31
8.17 контактні дані.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.16 довідка мвс.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.15 цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.14 забезпечення.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.12.1 ліцензія та дозвіл.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.11.2 рахунки укрсиб.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.11.1 борги укрсиб.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.10.1 закритий рахунок.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.10 дфс рахунки.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.9 ліцензія дозвіл.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.8 санкції.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.7 посадова особа.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.6.1 код доступу статут.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.6 опис.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.3 подовження терміну.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.2 конкуренція.pdf
03 вересня 2019 15:31
8.1 витяг ЄП.pdf
03 вересня 2019 15:31
7.1 субпідрядник.pdf
03 вересня 2019 15:31
6.2 проект договору.pdf
03 вересня 2019 15:31
6.1 договірна ціна.pdf
03 вересня 2019 15:31
5.2 платіжка укрсиб.pdf
03 вересня 2019 15:31
5.1 грошове забезпечення.pdf
03 вересня 2019 15:31
4.2 посадова особа.pdf
03 вересня 2019 15:31
3.5 захист довкілля.pdf
03 вересня 2019 15:31
3.4 графік.pdf
03 вересня 2019 15:31
2.2 гарантійний лист.pdf
03 вересня 2019 15:31
2.1.1 довідка мвс.pdf
03 вересня 2019 15:31
2.1 ст.17.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.3.4 відгук оратів.PDF
03 вересня 2019 15:31
1.3.3 відгук днз 36.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.3.2 відгук зош 27.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.3.1 відгук зош 13.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.3 довідка досвід.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.2 довідка персонал.pdf
03 вересня 2019 15:31
1.1 довідка мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ "Олеріт"

ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 4 100 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:18
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Відхилено 4 496 071,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 17:28
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
Переможець 4 496 071,28
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНБУД-СЕРВІС"
#40282433
4 496 071,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 червня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 15:41
додаткова угода.pdf зміни до договору
03 червня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 12:09
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 12:00
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:43
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 січня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 18:13
договір.pdf укладений
04 жовтня 2019 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в пункті 3.1. договору.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в пункті 3.1. договору
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 300 081,00
UAH