Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019 - 37646 мобільна флюороскопічна система загального призначення, цифрова):мобільна рентгенхірургічна система
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000262-c 8a37e0a738d5422ca4a68330221355cc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999796
Місцезнаходження замовника: 34500, Україна, Рівненська обл., Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
Контактна особа замовника: Віталій Роєнко
+380509773046
sarnycrl@sowa.com.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 14:05
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
(НК 024:2019 - 37646 мобільна флюороскопічна система загального призначення, цифрова):мобільна рентгенхірургічна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Я. Мудрого,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 серпня 2019 10:09
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2019 10:07
ТД Рентгенхірургічна с-ма.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000023 ● 6503042235d44fe0a0195782dbdf12a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 16:40:20
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2019 № 48

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.09.2019 № 48.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-20-000262-c 20.08.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з неможливістю усунення порушень, відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-09-13 12:36:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САРНЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, 01999796, Україна, Сарненський район, м. Сарни, вул. Ярослава Мудрого, буд. 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: (НК 024:2019 - 37646 мобільна флюороскопічна система загального призначення, цифрова):мобільна рентгенхірургічна система, 2000000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 8a37e0a738d5422ca4a68330221355cc, 2019-08-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради від 20.08.2019 року (далі – Замовник), тендерну пропозицію ТОВ «ЕКВІПМЕД», протокол засідання тендерного комітету від 09.09.2019, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) в оголошені про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» та в повідомленні про намір укласти договір не відображено інформацію передбачену пунктом «11. Джерело фінансування закупівлі» форми оголошення. Крім того, проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником в порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації не встановив кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який визначається Замовником і не може бути меншим ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 11 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД" 1 990 200,00
UAH з ПДВ
1 990 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 1 996 000,00
UAH з ПДВ
1 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 11:33
sign.p7s
12 вересня 2019 11:32
Довідки переможця.pdf
04 вересня 2019 11:46
sign.p7s
04 вересня 2019 11:42
10-Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 11:42
04-Проект договору.pdf
04 вересня 2019 11:42
02-Відповідність ст.17 ЗУ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 08:56
sign.p7s
04 вересня 2019 08:55
5. Технічна частина.pdf
04 вересня 2019 08:55
2. Повноваження.pdf
04 вересня 2019 08:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
Переможець 1 990 200,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
1 990 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
13 вересня 2019 12:29
Причина скасування
відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
13 вересня 2019 12:28 Відмінна1 (1).pdf
13 вересня 2019 12:29 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку