Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
405 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000260-b 664d351ff22b4d71b8ba3a2766ffe2be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:48
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:48
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:36
Очікувана вартість: 405 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


кошти загального та спеціального фонду державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 12:44
TD_komp.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:28
Дата відповіді: 21 серпня 2019 19:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
--Ні не допускаємо, предметом закупівлі являється конкретна комплектація з конкретних моделей запчастин, можливі відхилення прописані у тендерній документації!
-З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
--Предметом закупівлі є конкретна комплектація з конкретних моделей запчастин, тому пропозиції можуть стосуватись тільки компектації вказаній в тендерній документації!
Ми не є платниками податків, тому для нас не важливо чи участь у конкурсі бере платник ПДВ чи ні, насамперед ми будем звертати увагу на ціну-якість.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 21 серпня 2019 15:18
Дата відповіді: 21 серпня 2019 19:37
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
--Потрібен товар, як у специфікації та його доставка!
-З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
--Дякуємо ми самі зацікавлені у ліцензійності придбаного ПО !

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс 387 480,00
UAH з ПДВ
387 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 403 396,00
UAH з ПДВ
403 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 10:15
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:13
Оригінал Статуту.pdf
04 вересня 2019 10:13
Копія Статуту.pdf
04 вересня 2019 10:13
Копія Витягу ПДВ.pdf
04 вересня 2019 10:13
Документи на компи.pdf
04 вересня 2019 10:13
ASUS монітор.pdf
04 вересня 2019 10:13
16. 12590836_пропозиція.pdf
04 вересня 2019 10:13
14. Реєстр.pdf
04 вересня 2019 10:13
13. Проект договору.pdf
04 вересня 2019 10:13
12. Щодо єдиного податку.pdf
04 вересня 2019 10:13
10. Відсутність підстав.pdf
04 вересня 2019 10:13
07. Надання документів.pdf
04 вересня 2019 10:13
05. Аналогічний договір.pdf
04 вересня 2019 10:13
03. Сервісні центри.pdf
04 вересня 2019 10:13
02. Наявність обладнання.pdf
04 вересня 2019 10:13
01. Гарантійний строк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Крафт-Сервіс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
Переможець 387 480,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Крафт-Сервіс
#37347982
387 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:48
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:46
Специф до Додаткова угода 2 Крафт.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:28
Додаткова угода Крафт-сервіс.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:28
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:33
специфікація укладений
25 вересня 2019 16:30
договір укладений
25 вересня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна специфікації
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 387 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 396,67 UAH)