Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (послуги з демонтажу тимчасових споруд та елементів вуличної торгівлі)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000254-c 54fcb6e6ab424d92abcbb3761df73e05
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновец Красіміра Ніколова

+380487407580 upr-torg1@omr.odessa.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ Муніципальна служба розвитку торгівлі "Одеської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 39590719
Місцезнаходження замовника: 65045, Україна, Одеська обл., Одеса, м. Одеса, вул. Косовська, 2 -Д
Контактна особа замовника: Коновец Красіміра Ніколова
+380487407580
upr-torg1@omr.odessa.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 10:10
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:02
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництв - джерело фінансування - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65045, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Косівська, 2 - Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000025 ● 2b4663ff8c264af79eefb9ea48ea6a79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21 15:49:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2019 Одеса № 300

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.08.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2019 № 300
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4. UA-2019-08-20-000254-c 20.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зміна назви по ДК 021-2015

2019-08-30 16:07:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ Муніципальна служба розвитку торгівлі "Одеської міської ради", 39590719, Україна, Одеса, м. Одеса, вул. Косовська, 2 -Д
  2. Інформація про предмет закупівлі: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництв - джерело фінансування - місцевий бюджет, 500000UAH, 71310000-4, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 54fcb6e6ab424d92abcbb3761df73e05, 2019-08-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету комунальної установи «Муніципальна служба розвитку торгівлі Одеської міської ради» (далі – Замовник) від 12.08.2019 № 4. Під час аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі та умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 22 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог ТД вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-09-02 11:01:56

Інформація про відміну

Дата скасування
30 серпня 2019 16:07
Причина скасування
Зміна назви по ДК 021-2015
Документи
30 серпня 2019 16:06 протокол

Актуальні тендери

До пошуку