Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канцелярське приладдя
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000250-a ● 0ff65721de324dea87a3bd4648231853
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20088327 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, 2 провулок Пушкіна,будинок 8 |
Контактна особа: |
Мельник Тетяна Володимирівна +380433821816 socprotect_hm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 09:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2019 09:54 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
164 шт
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, 2-й провулок Пушкіна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
—
10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 09:51 |
Документація кантовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-20-000250-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 28 серпня 2019 10:00
Не відповідність документації
Прошу звернути увагу замовника на те, що у учасника торгів ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" відсутні документи які підтверджуюсть наявність виконаних аналогічних договорів у повному обсязі, а саме накладних які це підтвреджують.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:47
Від ТОВ "ВКФ "ВВ" надійшло оскарження, в якому звертають нашу увагу на те, що у учасника торгів ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" відсутні документи які підтверджують наявність виконаних аналогічних договорів у повному обсязі, а саме накладних які це підтверджують. Згідно п.7 документації до оголошення учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Витяг із реєстру платника Єдиного податку або довідка в довільній формі в разі загальної системи оподаткування.
-Витяг із реєстру платників ПДВ або довідка в довільній формі якщо учасник не є платником ПДВ.
-Довідку в довільній формі «Інформація про учасника» із зазначенням реквізитів Учасника: найменування, коду ЄДРПОУ/ІПН, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-По закінченню аукціону Учасники закупівлі в електронному вигляді надають Форму «Заява-пропозиція» (Додаток №1) на суму останнього раунду (для розгляду пропозицій).
-Довідка в довільній формі:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, його адреси, телефонів, предмету та суми договору.
Учасник ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" дотримались даних умов закупівлі, тому для оскарження їх кваліфікації «Переможець» немає підстав. До того ж головним критерієм оцінки закупівлі є ціна
-Витяг із реєстру платника Єдиного податку або довідка в довільній формі в разі загальної системи оподаткування.
-Витяг із реєстру платників ПДВ або довідка в довільній формі якщо учасник не є платником ПДВ.
-Довідку в довільній формі «Інформація про учасника» із зазначенням реквізитів Учасника: найменування, коду ЄДРПОУ/ІПН, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-По закінченню аукціону Учасники закупівлі в електронному вигляді надають Форму «Заява-пропозиція» (Додаток №1) на суму останнього раунду (для розгляду пропозицій).
-Довідка в довільній формі:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням назви замовника, його адреси, телефонів, предмету та суми договору.
Учасник ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" дотримались даних умов закупівлі, тому для оскарження їх кваліфікації «Переможець» немає підстав. До того ж головним критерієм оцінки закупівлі є ціна
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" #3033120440 |
Переможець |
10 999,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
17 січня 2020 15:14
|
договір 83.pdf | укладений |
05 вересня 2019 14:37
|