Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Прилуцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147612 |
Місцезнаходження: | 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24 |
Контактна особа: |
Вовк Сергій +380463730022 booh@uopmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2019 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 269 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та співфінансування субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа", кошти міського бюджету на виконання програми «Сприяння виконання депутатських повноважень депутатами Прилуцької міської ради на 2017-2020 роки» | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2019 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2019 09:26 |
ДКТ телевізори 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1)Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації.
2)Згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент та аналог за умов відповідності опису елементу, тому технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
3)Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-25-000003 ● 456cf7bd1fba4f61b6f81fd56b9b390b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2019 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 57
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.09.2019 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-08-20-000141-с 20.08.2019 1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для зручності обгрунтування, надамо їх у формі відповідей на конкретні прояви порушень. Порушення 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Комтехсервіс» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, в тендерній пропозиції ПП «Комтехсервіс» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте не надано копії договорів оренди, щодо документального підтвердження наявності орендованого майна, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації. Обгрунтування. Дійсно, на етапі подачі тендерних пропозицій ПП «Комтехсервіс» була надана інформація (у формі довідки) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без долучення підтверджуючих такі відомості договорів, однак в подальшому, після оприлюднення результатів закупівлі та визнання підприємства переможцем, в складі паперового пакету документів підприємством було надіслано на адресу Замовника копії договорів оренди складського приміщення, сервісного центру тощо, тобто в розпорядження Замовника надані всі документи згідно вимог підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації Порушення 2. ПП «Комтехсервіс» не дотримано вимоги пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно з якими «Всі документи (за винятком лицьової сторони оригіналів або нотаріально завірених копій), які учасник подає через електронну систему для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах, повинні бути відскановані та на всіх сторінках мати відбиток печатки учасника (у разі її використання), підпис уповноваженої особи із зазначенням посади і дати підпису не раніше оголошення процедури закупівлі. Натомість, ПП «Комтехсервіс» в тендерній пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано скановані копії договору поставки від 17.07.2019 № 200, листа - відгуку від 20.08.2019 № 650/01-25, видаткової накладної від 23.07.2019 № 114717, які не містять відбиток печатки учасника, підпис уповноваженої особи із зазначенням посади і дати підпису. Отже, Замовником в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «Комтехсервіс», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Обгрунтування. В складі документів, які подавалися до часу проведення конкурсу, ПП «Комтехсервіс» надало «Довідку про несуттєві помилки» та «Довідку про печатки на документах», якими обгрунтовувала можливі недоліки форми наданих сканів документів (зокрема відсутність печатки підприємства, підпису уповноваженої особи тощо). Таким чином, виявлені в ході аудиту недоліки форми (відсутність печатки, підпису чи дати посвідчення вірності копій) не стосуються істотних умов договору, а є формальними помилками, які не позначилися на відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям, які пред’являлися до учасників. В подальшому, при направленні паперових примірників документів ПП «Комтехсервіс» зазначені недоліки були усунуті і в розпорядження замовника торгів було надано завірені належним чином копії документів. Окремо хочемо наголосити, що ПП «Комтехсервіс» - єдиний учасник, який надав авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора обладнання торговельної марки «Ergo» на території України, оформлений за стандартами ( на офіційному бланку та з підписом директора та печаткою ) про підтвердження партнерського статусу ПП «Комтехсервіс» та надання послуг з офіційної гарантійної та сервісної підтримки. Зважаючи на обгрунтовані відповіді, порушення виявлені за результатами моніторингу не підтверджені.
2019-10-04 11:55:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю ВТВ ГРУП |
247 475,00
UAH з ПДВ
|
237 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Європа-Схід" |
249 870,00
UAH з ПДВ
|
237 496,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" |
259 200,00
UAH з ПДВ
|
237 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
259 575,00
UAH з ПДВ
|
259 575,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю ВТВ ГРУП #41660198 |
Відхилено |
237 475,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 09:58
|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Відхилено |
237 496,50
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 10:03
|
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" #41860186 |
Відхилено |
237 498,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 10:03
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" #32881326 |
Переможець |
259 575,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2019 14:08
|
дод.угода (1).pdf | зміни до договору |
27 вересня 2019 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 14:04
|
дод.угода№1 (1).pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 13:44
|
договір.pdf | укладений |
25 вересня 2019 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |