Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
269 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000141-c 3aeccb0c038e4074a4e8eb04d0ed3f5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Сергій

+380463730022 booh@uopmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147612
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., Прилуки, Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вокзальна, 24
Контактна особа: Вовк Сергій
+380463730022
booh@uopmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 12:36
Очікувана вартість: 269 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізори для навчальних кабінетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Телевізори для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська обл., Прилуки, вул.Вокзальна,24 (навчальні заклади освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та співфінансування субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа", кошти міського бюджету на виконання програми «Сприяння виконання депутатських повноважень депутатами Прилуцької міської ради на 2017-2020 роки» Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:26
ДКТ телевізори 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 20 серпня 2019 10:01
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:37
Чи будуть розглядатись пропозиції з іншою матрицею?
Відповідь: Добрий день. Пропозиції будуть розглядатися згідно тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:48
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1)Учасник залишає за собою право запропонувати товар з аналогічними технічними характеристиками, але не менше ніж характеристики вказаними в тендерній документації замовника. Бажано пропонувати марку товару згідно тендерної документації.
2)Згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент та аналог за умов відповідності опису елементу, тому технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
3)Допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель ) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000003 ● 456cf7bd1fba4f61b6f81fd56b9b390b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 10:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.09.2019 № 57
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.09.2019 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-08-20-000141-с 20.08.2019 1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для зручності обгрунтування, надамо їх у формі відповідей на конкретні прояви порушень. Порушення 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Комтехсервіс» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, в тендерній пропозиції ПП «Комтехсервіс» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, проте не надано копії договорів оренди, щодо документального підтвердження наявності орендованого майна, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації. Обгрунтування. Дійсно, на етапі подачі тендерних пропозицій ПП «Комтехсервіс» була надана інформація (у формі довідки) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази без долучення підтверджуючих такі відомості договорів, однак в подальшому, після оприлюднення результатів закупівлі та визнання підприємства переможцем, в складі паперового пакету документів підприємством було надіслано на адресу Замовника копії договорів оренди складського приміщення, сервісного центру тощо, тобто в розпорядження Замовника надані всі документи згідно вимог підпункту 1.1 додатку 2 до тендерної документації Порушення 2. ПП «Комтехсервіс» не дотримано вимоги пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно з якими «Всі документи (за винятком лицьової сторони оригіналів або нотаріально завірених копій), які учасник подає через електронну систему для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах, повинні бути відскановані та на всіх сторінках мати відбиток печатки учасника (у разі її використання), підпис уповноваженої особи із зазначенням посади і дати підпису не раніше оголошення процедури закупівлі. Натомість, ПП «Комтехсервіс» в тендерній пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано скановані копії договору поставки від 17.07.2019 № 200, листа - відгуку від 20.08.2019 № 650/01-25, видаткової накладної від 23.07.2019 № 114717, які не містять відбиток печатки учасника, підпис уповноваженої особи із зазначенням посади і дати підпису. Отже, Замовником в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ПП «Комтехсервіс», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Обгрунтування. В складі документів, які подавалися до часу проведення конкурсу, ПП «Комтехсервіс» надало «Довідку про несуттєві помилки» та «Довідку про печатки на документах», якими обгрунтовувала можливі недоліки форми наданих сканів документів (зокрема відсутність печатки підприємства, підпису уповноваженої особи тощо). Таким чином, виявлені в ході аудиту недоліки форми (відсутність печатки, підпису чи дати посвідчення вірності копій) не стосуються істотних умов договору, а є формальними помилками, які не позначилися на відповідності підприємства кваліфікаційним критеріям, які пред’являлися до учасників. В подальшому, при направленні паперових примірників документів ПП «Комтехсервіс» зазначені недоліки були усунуті і в розпорядження замовника торгів було надано завірені належним чином копії документів. Окремо хочемо наголосити, що ПП «Комтехсервіс» - єдиний учасник, який надав авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора обладнання торговельної марки «Ergo» на території України, оформлений за стандартами ( на офіційному бланку та з підписом директора та печаткою ) про підтвердження партнерського статусу ПП «Комтехсервіс» та надання послуг з офіційної гарантійної та сервісної підтримки. Зважаючи на обгрунтовані відповіді, порушення виявлені за результатами моніторингу не підтверджені.

2019-10-04 11:55:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю ВТВ ГРУП 247 475,00
UAH з ПДВ
237 475,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 249 870,00
UAH з ПДВ
237 496,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 259 200,00
UAH з ПДВ
237 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 259 575,00
UAH з ПДВ
259 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 16:23
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:21
_9_Проект договору.pdf
04 вересня 2019 16:21
_4.6_Витяг з інструкції.pdf
04 вересня 2019 16:21
_4.5_Авторизаційний лист.pdf
04 вересня 2019 16:21
_4.3_Висновок СЕЕ.pdf
04 вересня 2019 16:21
_3.5_Копія Статуту.pdf
04 вересня 2019 16:21
_3.3_Довідка несудимість.pdf
04 вересня 2019 16:21
_3.1_Довідка корупція.pdf
04 вересня 2019 16:21
_2.1_Довідка мат.техн.база.pdf
04 вересня 2019 16:21
_1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 11:43
Електронний підпис
11 вересня 2019 11:43
Довідка_МВС.jpg
11 вересня 2019 11:43
Довідка_ДФС.jpg
11 вересня 2019 11:43
Довідка_корупція.pdf
11 вересня 2019 11:43
Довідка_банкруцтво.pdf
11 вересня 2019 11:43
Довідка_юр особа.pdf
11 вересня 2019 11:43
Довідка_служб особа.pdf
09 вересня 2019 11:11
Електронний підпис
02 вересня 2019 10:41
Електронний підпис
02 вересня 2019 10:40
РЕЄСТР.pdf
02 вересня 2019 10:40
Авторизація_ERGO.jpg
02 вересня 2019 10:40
Комерційна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 10:40
Досвід виконаних робіт.zip
02 вересня 2019 10:40
Сертифікати Інструкції.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВТВ ГРУП

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю ВТВ ГРУП
#41660198
Відхилено 237 475,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 09:58
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Відхилено 237 496,50
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:03
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Відхилено 237 498,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 10:03
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 259 575,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
259 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 14:08
дод.угода (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 14:04
дод.угода№1 (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 13:44
договір.pdf укладений
25 вересня 2019 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме:продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 259 575,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 262,50 UAH)