Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 30210000-4 – Машини для обробки даних
Очікувана вартість
157 500,00 UAH
UA-2019-08-20-000056-c de8365af93af4c10a77d7001ffe996d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скляров Костянтин Михайлович

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Скляров Костянтин Михайлович
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 29 серпня 2019 12:43
Очікувана вартість: 157 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 788,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


системні блоки з комплектуючими в кількості 22 штуки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
системні блоки з комплектуючими в кількості 22 штуки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 серпня 2019 11:50
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В даній закупівлі аналоги не розглядаються.
2) Така вимога присутня.
3) Допускаємо. Розглядаємо остаточну пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-20-000056-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 20 серпня 2019 15:13
замовнику
Шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник закупівлі, не відмовляємося від надання своєчасного гарантійного та сервісного обслуговування товару, що пропонується до постчання, у м.Києві. Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами Києва на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Саме тому, з метою забезпечення добросовісної конкуренції між учасниками та недискримінації учасників, звертаємося з проханням прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «2.3.Учасник повинен мати сервісний центр у м. Києві, що виконуватиме гарантійне обслуговування Товару (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру)». Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 09:22
Доброго дня. Ваша вимога задоволена. До технічного завдання внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 156 288,00
UAH з ПДВ
156 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 157 410,00
UAH з ПДВ
157 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 156 288,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 12:34

Документи

03 вересня 2019 12:33
ПРОТОКОЛ 329-дп

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
156 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 12:33
ПРОТОКОЛ 329-дп

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 637к укладений
10 вересня 2019 12:50