Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров'яче, питне, пастеризоване жирність не менше 2,5%
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000044-b a43493f26fba41e5af5a1a72f014d2ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаламова Ірина Петрівна

+380617697713 ku.zgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188607
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Європейська, будинок 13-а
Контактна особа: Шаламова Ірина Петрівна
+380617697713
ku.zgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:17
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:17
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:53
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Молоко коров'яче, питне, пастеризоване жирність не менше 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Європейська, буд.13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару протягом 30 днів. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар за умови відповідності поставленого товару вимогам Договору щодо його кількості та якості. Джерело фінансування закупівлі – Обласний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 09:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc
20 серпня 2019 09:13
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 серпня 2019 09:13
ДОДАТОК 3 .docx
20 серпня 2019 09:13
ДОДАТОК 2 .docx
20 серпня 2019 09:13
ДОДАТОК 1 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод" 75 240,00
UAH з ПДВ
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 72 000,00
UAH з ПДВ
70 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД АТТІС" 75 960,00
UAH з ПДВ
71 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 17:17
Електронний підпис
10 вересня 2019 17:15
ДовідкаМВС_190822.pdf
10 вересня 2019 17:15
ДПІ_ЗГП.pdf
06 вересня 2019 16:37
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:34
0 ПРОПОЗИЦІЯ 51-2.pdf
05 вересня 2019 09:11
Електронний підпис
05 вересня 2019 09:05
7 ВМЗ Санкції.pdf
04 вересня 2019 16:30
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:26
3.2 Статут.pdf
04 вересня 2019 16:26
6 ЕксплДозвілВМЗ-мол.pdf
04 вересня 2019 16:26
3.3 Виписка.pdf
04 вересня 2019 16:26
4.0 ТехнЯкісніХаракт.pdf
04 вересня 2019 16:26
3.8 ВМЗ лист згода..pdf
04 вересня 2019 16:26
3.4 Свідоцтво_ПДВ_d.pdf
04 вересня 2019 16:26
0 ПРОПОЗИЦІЯ 51.pdf
04 вересня 2019 16:26
1 ВМЗ Довідка про МТЗ_last.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:07
Технічна частина.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 11:37
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:37
сан паспорт опель 0309.pdf
03 вересня 2019 11:37
Документи про якість.pdf
02 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:58
Цінова пропозиція.pdf
02 вересня 2019 14:58
устав Аттис оригинал.pdf
02 вересня 2019 14:58
Технічна специфікація.pdf
02 вересня 2019 14:58
стаття 17.pdf
02 вересня 2019 14:58
Про можливість поставки.pdf
02 вересня 2019 14:58
Повноваження директора.pdf
02 вересня 2019 14:58
Лист згода з договором.pdf
02 вересня 2019 14:58
Згода на обробку даних.pdf
02 вересня 2019 14:58
Документи про якість.pdf
02 вересня 2019 14:58
довкілля.pdf
02 вересня 2019 14:58
Директор ТОВ.pdf
02 вересня 2019 14:58
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТОВ "ТД АТТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
Переможець 70 560,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вільнянський молокозавод"
#38993915
70 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 15:38
File0014.PDF зміни до договору
15 січня 2020 15:36
ПРОТОКОЛ.PDF зміни до договору
15 січня 2020 15:36
ДОДАТКОВА УГОДА МОЛОКО.PDF зміни до договору
15 січня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:24
Додаткова угода молоко.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 08:31
ДОГОВІР укладений
23 вересня 2019 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.3, розділу Х Договору про закупівлю, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю товарів №147 від 23 вересня 2019р. (далі-Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 13.03.2020р. в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачене законом про Державний бюджет України
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 14 березня 2020
Сума оплати за договором: 14 112,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 352,00 UAH)