Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Іванопільської СШ І-ІІІ ступенів. Ремонт внутрішніх приміщень. Благоустрій території: заміна твердого покриття на подвір'ї та встановлення огорожі. За адресою: 85160, село Іванопілля, вул. Садова, буд.34б, Костянтинівського району, Донецької області (продовження робіт)»
Очікувана вартість
4 348 034,40 UAH
UA-2019-08-19-002048-a 9b92bc7323a248839b1cfa6d4ef2985e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 19:30
Початок аукціону: 04 вересня 2019 14:52
Очікувана вартість: 4 348 034,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 441,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 45 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 8 606 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Іванопільської СШ І-ІІІ ступенів. Ремонт внутрішніх приміщень. Благоустрій території: заміна твердого покриття на подвір'ї та встановлення огорожі. За адресою: 85160, село Іванопілля, вул. Садова, буд.34б, Костянтинівського району, Донецької області (продовження робіт)» (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85160, Україна, Донецька область, село Іванопілля , вул. Садова, 34б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ОКВИН-5" 4 161 712,62
UAH з ПДВ
4 161 712,62
UAH з ПДВ
1.0526315789 3 953 626.99 Документи
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 4 298 000,00
UAH з ПДВ
4 298 000,00
UAH з ПДВ
1 4 298 000 Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:27
10. Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 11:27
9. Довідка банку.pdf
30 серпня 2019 11:27
8. Баланс.pdf
30 серпня 2019 11:27
5. Субпідрядники.pdf
30 серпня 2019 11:27
4. Графік.pdf
30 серпня 2019 11:27
3. Зведена довідка.pdf
30 серпня 2019 11:27
2. Досвід.pdf
30 серпня 2019 11:27
1. Заява-пропозиція.pdf
30 серпня 2019 11:27
0. Банківська Гарантія.zip

Публічні документи

03 вересня 2019 14:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:12
2. Досвід.pdf
03 вересня 2019 14:12
4. Графік.pdf
03 вересня 2019 14:12
1. Заява-пропозиція.pdf
03 вересня 2019 14:12
5. Субпідрядники.pdf
03 вересня 2019 14:12
2020-19.zip
03 вересня 2019 14:12
9. Довідка банку.pdf
03 вересня 2019 14:12
8. Баланс.pdf
03 вересня 2019 14:12
10. Ліцензії.pdf
03 вересня 2019 14:12
3. Зведена довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКВИН-5"

ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКВИН-5"
#37544236
Відхилено 4 161 712,62
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 21:37
ПП "ДОМРЕМБУД-3 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#34898787
Відхилено 4 298 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 21:40

Документи

05 вересня 2019 21:37
Електронний підпис
05 вересня 2019 21:36
Пр-л №38 (424)-Р1.pdf
04 вересня 2019 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 21:40
Електронний підпис
05 вересня 2019 21:39
Пр-л №38 (424)-В.pdf
05 вересня 2019 21:39
Пр-л №38 (424)-Р2.pdf
05 вересня 2019 21:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
05 вересня 2019 21:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі