Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби різні (код ДК 021:2015 33690000-3) - діагностичні засоби (код НК 024:2019 52855 Глюкоза/гемоглобін (Hb) IVD, калібратор, код НК 024:2019 52855 Глюкоза/гемоглобін (Hb) IVD, калібратор, код НК 024:2019 41818 Глюкоза IVD, калібратор, код НК 024:2019 44488 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові з K2ЕDTА/фторидом натрію, IVD, код НК 024:2019 41819 Глюкоза IVD, контроль, код НК 024:2019 41819 Глюкоза IVD, контроль)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2019-08-19-002031-a ● 9fc1ac28e17a4b2a879bcf40314f99c8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНИЙ ГОСПІТАЛЬ МВС УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08735882 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Ревенко +380444815716 tkmvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Закупівля здійснюється у порядку, встановленому нормами Закону України "Про публічні закупівлі", для задоволення потреби в даному товарі в 2019 році. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
діагностичні засоби (код НК 024:2019 52855 Глюкоза/гемоглобін (Hb) IVD, калібратор, код НК 024:2019 52855 Глюкоза/гемоглобін (Hb) IVD, калібратор, код НК 024:2019 41818 Глюкоза IVD, калібратор, код НК 024:2019 44488 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові з K2ЕDTА/фторидом натрію, IVD, код НК 024:2019 41819 Глюкоза IVD, контроль, код НК 024:2019 41819 Глюкоза IVD, контроль) 6 найменувань:
(Назва або еквівалент)-(Кількість)-(Од. виміру)
Гемолізуючий розчин 2,0мл з капілярами “open end” до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 18 уп.;
Гемолізуючий розчин 1,0 л до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 20 бут.;
Калібраційний розчин до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 7 уп.;
Розчин глюкоза контроль норма до аналізатора глюкози і лактата «Super GL» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 3 уп.;
Розчин глюкоза контроль патологія до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 3 уп.;
Сенсор глюкоза/лактат, 3000 досліджень до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 7 шт.
Розгорнути
Згорнути
(Назва або еквівалент)-(Кількість)-(Од. виміру)
Гемолізуючий розчин 2,0мл з капілярами “open end” до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 18 уп.;
Гемолізуючий розчин 1,0 л до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 20 бут.;
Калібраційний розчин до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 7 уп.;
Розчин глюкоза контроль норма до аналізатора глюкози і лактата «Super GL» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 3 уп.;
Розчин глюкоза контроль патологія до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 3 уп.;
Сенсор глюкоза/лактат, 3000 досліджень до аналізатора глюкози і лактата «Super GL easy» Dr Muller Geratebau GmbH, Німеччина 7 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Бердичівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 18:22 |
ТД Др. Мюллер 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-19-002031-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Войтенко Денис Геннадійович, Код ЄДРПОУ:3526604976
Дата подання: 22 серпня 2019 15:45
Вимога до замовника
Вимога до замовника щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 18:36
Вимога подана до закопувлі UA-2019-08-21-000681-c та не стосується даної закупівлі. Тим не менше, повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 4.5. Тендерної документації, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання медичних виробів, які є предметом закупівлі даних торгів, учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів.
Встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки містить альтернативні вимоги. Учасник не зобов’язаний надавати гарантійні листи саме виробника. Це може бути гарантійний лист представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. У результаті аналізу зазначених учасником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України, встановлено, що оскарженню підлягали ті вимоги тендерної документації учасників, у яких містилася вимога надання гарантійного листа лише виробника, без зазначення альтернативних суб’єктів надання гарантійних листів.
У п.8 рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України від 19.02.2018 р. № 01.7/33810 міститься рекомендація не прописувати гарантійні листи лише виробника. Нами в тендерній документації не встановлена вимога щодо надання гарантійного листа саме виробника. Крім того, положення цього листа містять рекомендаційний характер і не встановлюють норм права.
Щодо встановлення строків поставки. Зазначаємо, що вказане Рішення з приводу встановлення дискримінаційних строків поставки було прийняте в межах Закону України «Про Державні закупівлі» та не стосується Закону України «Про публічні закупівлі», нормами якого керуються замовники та учасники публічних закупівель. Крім того, враховуючи специфіку роботи, госпіталь має бути забезпеченим в найкоротші терміни необхідними реактивами, оскільки відсутність лабораторних досліджень може негативним чином вплинути на точність постановки діагнозу та призвести до негативних наслідків, у тому числі, для здоров’я пацієнтів. Крім того, не лише учасники, що знаходяться в Києві, можуть здійснити поставку товару протягом 3 робочих днів з моменту отримання заявки Покупця. Будь-який учасник, який має необхідне обладнання, що забезпечує дотримання температурного режиму реактивів, може протягом 3 робочих днів здійснити поставку продукції з будь-якого населеного пункту нашої держави. Визначення строку, протягом якого має бути здійснена поставка продукції, належить до повноважень замовника. Ми, як замовники, при визначенні строків поставки, керуємося практикою попередніх поставок, тому хочемо бути забезпечені продукцією протягом року для здійснення лабораторних досліджень з метою постановки правильного діагнозу, правильного підбору лікування та, як наслідок, одужання пацієнта.
Встановлена вимога не є дискримінаційною, оскільки містить альтернативні вимоги. Учасник не зобов’язаний надавати гарантійні листи саме виробника. Це може бути гарантійний лист представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. У результаті аналізу зазначених учасником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України, встановлено, що оскарженню підлягали ті вимоги тендерної документації учасників, у яких містилася вимога надання гарантійного листа лише виробника, без зазначення альтернативних суб’єктів надання гарантійних листів.
У п.8 рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України від 19.02.2018 р. № 01.7/33810 міститься рекомендація не прописувати гарантійні листи лише виробника. Нами в тендерній документації не встановлена вимога щодо надання гарантійного листа саме виробника. Крім того, положення цього листа містять рекомендаційний характер і не встановлюють норм права.
Щодо встановлення строків поставки. Зазначаємо, що вказане Рішення з приводу встановлення дискримінаційних строків поставки було прийняте в межах Закону України «Про Державні закупівлі» та не стосується Закону України «Про публічні закупівлі», нормами якого керуються замовники та учасники публічних закупівель. Крім того, враховуючи специфіку роботи, госпіталь має бути забезпеченим в найкоротші терміни необхідними реактивами, оскільки відсутність лабораторних досліджень може негативним чином вплинути на точність постановки діагнозу та призвести до негативних наслідків, у тому числі, для здоров’я пацієнтів. Крім того, не лише учасники, що знаходяться в Києві, можуть здійснити поставку товару протягом 3 робочих днів з моменту отримання заявки Покупця. Будь-який учасник, який має необхідне обладнання, що забезпечує дотримання температурного режиму реактивів, може протягом 3 робочих днів здійснити поставку продукції з будь-якого населеного пункту нашої держави. Визначення строку, протягом якого має бути здійснена поставка продукції, належить до повноважень замовника. Ми, як замовники, при визначенні строків поставки, керуємося практикою попередніх поставок, тому хочемо бути забезпечені продукцією протягом року для здійснення лабораторних досліджень з метою постановки правильного діагнозу, правильного підбору лікування та, як наслідок, одужання пацієнта.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Садовська Кристина Геннадіївна |
427 660,80
UAH з ПДВ
|
427 660,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" |
448 972,60
UAH з ПДВ
|
448 972,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «СВМЕД» |
449 280,07
UAH з ПДВ
|
449 280,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Садовська Кристина Геннадіївна #3149907288 |
Відхилено |
427 660,80
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 16:22
|
ТОВ "ВЕСТ ОСТ МЕДІКАЛ" #38639339 |
Переможець |
448 972,60
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 08:45
|
Договір №2031 від 23.09.2019 р..pdf | укладений |
23 вересня 2019 08:44
|