Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
Очікувана вартість
1 295 532,00 UAH
UA-2019-08-19-001914-a 2f4a484b728143f9abca255488d208ab
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380567565611
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2019 15:00
Початок аукціону: 12 вересня 2019 12:59
Очікувана вартість: 1 295 532,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 477,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 комплект
Персональний комп’ютер в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”)
(Джерело фінансування закупівлі - спеціальний фонд, субвенція з міського бюджету державному)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 20 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7 банківських днів після фактичної поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціну переданого товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 12:38
ТД 2019 (1).doc
28 серпня 2019 16:02
Додаток 4 2019 (зі змінами тх монітор).doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 2 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 5 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 7 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 6 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 3 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 1 2019.doc
04 вересня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 12:38
ТД 2019 (1).doc
28 серпня 2019 16:09
ТД 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
ТД 2019.doc
28 серпня 2019 16:02
Додаток 4 2019 (зі змінами тх монітор).doc
20 серпня 2019 10:11
Додаток 4 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 4 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 2 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 5 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 7 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 6 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 3 2019.doc
19 серпня 2019 17:06
Додаток 1 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:49
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Аналоги допускаються але технічні характеристики повинні відповідати замовленим, Учасники прописують технічни характеристики запропонованого товару для порівняння. Фізичні особи-підприємці дійсно мають право брати участь у будь-яких закупівлях не звертаючи уваги на те, чи є ФОП платником ПДВ чи ні. У зв'язку з тим, що наша установа не є платником ПДВ ми оприбутковуємо на баланс товар за ціною з ПДВ у разі, якщо товар мав ціну з ПДВ та без ПДВ, якщо у ціну товару ПДВ не входило (товар без ПДВ). Тому, при визначенні переможця ми розглядаємо цінову пропозицію таку, яка є за результатом аукціону не звертаючи уваги чи то з ПДВ чи без ПДВ.

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Закупівлю скасовано на підставі п. 3 розділу І Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації затвердженої наказом Державного агенства з питань електронного урядування України від 14.05.2019 року № 35.
Виконано
Дата відміни: 10 вересня 2019 19:50
Коментар щодо відміни: Закупівлю скасовано на підставі п. 3 розділу І Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації затвердженої наказом Державного агенства з питань електронного урядування України від 14.05.2019 року № 35.
Документи:
10 вересня 2019 19:50
Електронний підпис
10 вересня 2019 19:49
Протокол № 499.pdf