Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання (USB-ключ SecureToken)
Очікувана вартість
3 800,00 UAH
UA-2019-08-19-001900-a ● ebf6da221c244b599ef8f2d446a1ae13
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, національностей і релігій Дніпропетровської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38530952 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. Ливарна, 10 |
Контактна особа: |
Юлія Юріївна Крохмаль +380567324893 odakultura@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 серпня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Строк поставки товару: у вересні 2019 року – 3 USB-ключа SecureToken, у грудні 2019 року – 2 USB-ключа SecureToken.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
ДК 021:2015-30230000-0 Комп’ютерне обладнання (USB-ключ SecureToken) (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ливарна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в вересні за 3 USB-ключа SecureToken | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Поставка товару | Оплата здійснюється у грудні 2019 року за 2 USB-ключа SecureToken. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 17:00 |
Проект Договору.doc | |
19 серпня 2019 17:00 |
ОГОЛОШЕННЯ токени.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:50
Дата відповіді: 20 серпня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Товар як «еквівалент» чи «аналог» буде визначатись за технічними характеристиками які вказані в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 2) Форма цінової пропозиції передбачає зазначення конкретної торгової марки та моделі запропонованого товару у полі «Найменування товару». 3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціну пропозиції неплатника ПДВ будемо розглядати як остаточну.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій