Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснастка «TRODAT-5460» з кліше
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2019-08-19-001834-a 024f9129b8844a7ba9ca95c4f7e7f75a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Mихайло Ратушняк

+380673200545
+380432656972
diehard_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Mихайло Ратушняк
+380673200545,+380432656972
diehard_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штука
Штамп 56х33мм на механізмі Тродат 5460
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Пирогова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 1. Оснастка «Trodat 5460»- нова! (не використуваволась, не ремонтувалась); 1. Корпус має бути виготовлений із нержавіючої сталі; 2. Мати амортизуючі елементи на ручці і спеціальні упори на ніжках корпуса для зниження вібрації; 3. Регулюючий гвинт дати, має бути один та розміщуваться з торця корпуса; 4. Кліше штампа розміром 56х33мм обов'язково має бути виготовлено з гуми для лазерного гравірування; 5. Затверджений зразок надписів на кліше буде надано замовником після визначення переможця; 6. Рік на датері має розпочинатись з 2019-го! 7. Якість виробів має відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товарів, а відтиск відповідно затвердженого ЗАМОВНИКОМ зразка кліше. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 серпня 2019 15:46
TRODAT2019.doc
20 серпня 2019 15:46
TRODAT2019.doc
20 серпня 2019 13:04
TRODAT2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 серпня 2019 09:53
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПРИЙМАЮТЬ УЧАСТЬ УСІ! В переліку вимог до предмета закупівлі двозначність відсутня! Головне, щоб то був TRODAT! «Оснастка Trodat 5460 1. Корпус має бути виготовлений із нержавіючої сталі; 2. Мати амортизуючі елементи на ручці і спеціальні упори на ніжках корпуса для зниження вібрації; 3. Регулюючий гвинт дати, має бути один та розміщуваться з торця корпуса; 4. Кліше штампа розміром 56х33мм обов'язково має бути виготовлено з гуми для лазерного гравірування; 5. Затверджений зразок надписів на кліше буде надано замовником після визначення переможця; Якість виробів має відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товарів, а відтиск відповідно затвердженого замовником зразку надписів.»
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Замовник Державна установа, і не є платником податку. Додавати і віднімати? Це як?

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 серпня 2019 16:35
Коментар щодо відміни: помилка в ціновій пропозиції